je nummer komt hierna hooooooorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik sta op instorten
Dank je wel Knokkels voor de ch0000ns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik sta op instorten
Dank je wel Knokkels voor de ch0000ns
Wild Child - Renegade Master (scratch)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet wat hier allemaal in zit, maar sowieso DJ Supreme.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
je nummer komt hierna hooooooor
Voor Em Lucky blijf ik nog wel even wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Klopt ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wild Child - Renegade Master (scratch)
En véél
Wist je trouwens dat Keane bij hun track "Nothing In My Way" is geïnspireerd door Eminem? Ze vonden de vibe van z'n nummers fijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor Em Lucky blijf ik nog wel even wakker
Heb je hem zijn t-shirt al afhandig gemaakt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor Em Lucky blijf ik nog wel even wakker
Nah,die mag hij zelf blijven strijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je hem zijn t-shirt al afhandig gemaakt?
Van Lucky he, niet Em
Nutteloze feitjesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Keane bij hun track "Nothing In My Way" is geïnspireerd door Eminem? Ze vonden de vibe van z'n nummers fijn.
Uit de serie "Nutteloze Feitjes van Elfletterig"
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah,die mag hij zelf blijven strijken
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah,die mag hij zelf blijven strijken
Wist ik niet, maar dus een band met Em smaakquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Keane bij hun track "Nothing In My Way" is geïnspireerd door Eminem? Ze vonden de vibe van z'n nummers fijn.
Uit de serie "Nutteloze Feitjes van Elfletterig"
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb helemaal niks met Eminem, maar ik vind deze track best te pruimen, moet ik zeggen. Goede productie, zelfs wat zang. In tegenstelling tot de meeste hiphop valt hier best naar te luisteren.
Fatboy Slimquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig, Renegade Master
En Wildchild heeft op zijn beurt wel weer goed naar Fatboy Slim geluisterd, lijkt me.
Doe ze de groeten terugquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je moet weer eens de hartelijke groeten van mijn oren hebben, knok.
Lekker draaien aan knopjes. Dat kun je aan Norman Cook wel overlaten.quote:
Aardige gozer ook schijnt, is bij mijn ex in Brighton vaste klant geweest in de slijterij waar ze werkte.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die gast heeft zo'n gevoel voor aparte samples en ritme, héérlijk.
Verrek, dat zocht ik!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker draaien aan knopjes. Dat kun je aan Norman Cook wel overlaten.
Hij was ook de man achter "Magic Carpet Ride" van The Mighty Dub Katz - "a ri ki ki ki"
Oh, dat is tof zeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aardige gozer ook schijnt, is bij mijn ex in Brighton vaste klant geweest in de slijterij waar ze werkte.
En op loopafstand van Brighton Beach wonen ook![]()
Hehehe...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aardige gozer ook schijnt, is bij mijn ex in Brighton vaste klant geweest in de slijterij waar ze werkte.
En op loopafstand van Brighton Beach wonen ook![]()
Je vind het wel lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is dan ook onze streamsnol².
Jep, niet het origineel dit, maar ben allang blij dat ik nu weet waar het te vinden.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe...
Ik ken een verhaal over een bange slijterij-medewerkster die naar achteren gaat om tegen de bazin te zeggen dat er een enge man in de winkel rondloopt. De bazin kijkt de winkel in en zegt:
"Oh, dat is Jaap Stam..."
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep, niet het origineel dit, maar ben allang blij dat ik nu weet waar het te vinden.
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe...
Ik ken een verhaal over een bange slijterij-medewerkster die naar achteren gaat om tegen de bazin te zeggen dat er een enge man in de winkel rondloopt. De bazin kijkt de winkel in en zegt:
Dergelijke uitspraken kan je wat mij betreft niet vaak genoeg maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Moet ik ook nog zeggen dat hij deel uitmaakte van The Housemartins? **
** = niet noodzakelijkerwijs een verzoekje
Dat had ik ook, maar moet nu muis invullen voor de muziek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:07 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Het scheelt dat ik het ook leuk vind![]()
Zoals ik gisteren zei in mijn show.. Als we morgen wakker zouden worden en de wereld was ten einde gegaan, zou dat kut zijn.
Geen muziek meer, dat zou best wel het einde van de wereld zijn voor mij
Lijkt me een geweldige gast, maar wel intimiderendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe...
Voor mij ook. Ik ben dan net zo lief dood. Ik wil niet te dramatisch klinken hoor, maar ik meen het welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:07 schreef knokkels het volgende:
Geen muziek meer, dat zou best wel het einde van de wereld zijn voor mij
Weer niet het origineel hè.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef knokkels het volgende:
Dat fluitdeuntje![]()
Zo dan, ik ben hier toch zeker wel een dikke 12 jaar naar op zoek geweest
Je wilt beweren dat je Röyksopp niet kent?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef knokkels het volgende:
Dat fluitdeuntje![]()
Zo dan, ik ben hier toch zeker wel een dikke 12 jaar naar op zoek geweest
Slaap lekker, ToT.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga weer een poging wagen!Trusten folks! En thx voor de tunes, Knok!
TrusTenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar moet nu muis invullen voor de muziek.
Pogingwaagze ToT... slaap lekker en bedanktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:11 schreef Rafeiro het volgende:
Qua fluitje vind ik Twisted Nerve van Bernard Hermann geniaal.
Kan het fout schrijven maar geen zin om het na te kijken
*wederom opslaatquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb verscheidene keren Röyksopp live gezien; ik kan het iedereen aanraden. Als ze "Eple" doen, gaat het dak er echt af.
Kill Bill 1 OSTquote:
Mafze Luckyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Damn, ik ga plat, anders is mijn ritme wéér naar de kloten. Knokking, dat was weer erg fijn, mèn.![]()
Veel plezier nog en tot morgen.
Trustenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Damn, ik ga plat, anders is mijn ritme wéér naar de kloten. Knokking, dat was weer erg fijn, mèn.![]()
Veel plezier nog en tot morgen.
Herkenbaar. Best vervelendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm kent iemand dat, een krabbel voor jezelf achterlaten (echt super kort) en dan dan het grootste deel volledig begrijpen, maar dan net dat laatste detail niet kunnen invullen
Zou toch eens netter moeten schrijven
Oh ja dat komt me best bekend voorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm kent iemand dat, een krabbel voor jezelf achterlaten (echt super kort) en dan dan het grootste deel volledig begrijpen, maar dan net dat laatste detail niet kunnen invullen
Zou toch eens netter moeten schrijven
wacht watquote:
Wellicht, ik zette het in ieder geval op het roosterquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wellicht, ik zette het in ieder geval op het rooster
Ik ben geen asoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
We associëren onszelf wel een weg naar 03:15 uur, toch?
Walk Off The Earth, daar heeft ie het eea mee gedaan. Beatboxenquote:
Gelukkig dat je dat laatste woord erbij zegt...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Walk Off The Earth, daar heeft ie het eea mee gedaan. Beatboxen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat laatste woord erbij zegt...
Joyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft weer eens een associatie....
Wel leuk gedaan hoor, deze human beatboxquote:
Ken je Rahzel?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel leuk gedaan hoor, deze human beatbox
Wie het ook wel eens doet, is Charlie Winston.
Bij dezequote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig viert deze mijlpaal![]()
Charlie Winston op Radio 49. Dat er nog maar veeeeeel nummers van hem mogen volgen.
* Elfletterig gaat daar desnoods ZELF voor zorgen
Zal ik nog een liedje van hem uitzoeken dan?quote:
Vervelend nieuws man.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:07 schreef Rafeiro het volgende:
Zit even in twee werelden, sorry.
Iemand uit een online iets heeft een hersenoperatie ondergaan en daarna is er geen reactie meer gekomen. Even lastig dingen in de juiste context te zetten.
Voor mij is het niet zo erg, maar vooral raar.quote:
Heftig wel ... Wanneer had ie die?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:07 schreef Rafeiro het volgende:
Zit even in twee werelden, sorry.
Iemand uit een online iets heeft een hersenoperatie ondergaan en daarna is er geen reactie meer gekomen. Even lastig dingen in de juiste context te zetten.
Het is ook best raar, ook al ken je iemand niet persoonlijk. Als er een bekende FOK!'er overlijdt, is dat ook altijd even schrikken. Was bijvoorbeeld zo met 3-voud; een user die in NWS postte en ook wel in de NWS-SC kwam. Was niet ziek of zo, viel zo ineens dood neer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Voor mij is het niet zo erg, maar vooral raar.
Maar gedachten sporen dus even niet helemaal.
Ja inderdaad .... Wat ik dan mooi vindt is dat iedereen zijn eventuele geschillen opzij legt en de FOK!ker als één hun respect betuigt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ook best raar, ook al ken je iemand niet persoonlijk. Als er een bekende FOK!'er overlijdt, is dat ook altijd even schrikken. Was bijvoorbeeld zo met 3-voud; een user die in NWS postte en ook wel in de NWS-SC kwam. Was niet ziek of zo, viel zo ineens dood neer.
Hij gebruikt zo'n paneel wat je op de grond ziet. Geluid wordt opgenomen, gesampled, geloopt..quote:
En Sebasser, Ratel etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ook best raar, ook al ken je iemand niet persoonlijk. Als er een bekende FOK!'er overlijdt, is dat ook altijd even schrikken. Was bijvoorbeeld zo met 3-voud; een user die in NWS postte en ook wel in de NWS-SC kwam. Was niet ziek of zo, viel zo ineens dood neer.
Komt eraanquote:
Dat valt in de praktijk - helaas - ook nog best tegen hoor. Genoeg users die dan nog even willen merken dat ze vooral een hekel hadden aan / een lage dunk hadden van de overledene.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja inderdaad .... Wat ik dan mooi vindt is dat iedereen zijn eventuele geschillen opzij legt en de FOK!ker als één hun respect betuigt.
Mjah, die geven dan meteen blijk van respectloosheid, showing true colors enzo..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk - helaas - ook nog best tegen hoor. Genoeg users die dan nog even willen merken dat ze vooral een hekel hadden aan / een lage dunk hadden van de overledene.
*eens is*quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, die geven dan meteen blijk van respectloosheid, showing true colors enzo..
mijn cafeinepeil is nogal laag atmquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:18 schreef Rafeiro het volgende:
Maar goed dat Knok niet meedoet aan de Giro.
Duidelijk spaakgebrek
Zijn uitspraak van het woord Röyksopp dient ook nog te verbeteren, viel mij eerder opquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:18 schreef Rafeiro het volgende:
Maar goed dat Knok niet meedoet aan de Giro.
Duidelijk spaakgebrek
puntjes van aandacht dit datquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn uitspraak van het woord Röyksopp dient ook nog te verbeteren, viel mij eerder op
ja, die heb ik er soms wel en soms niet bij staanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ging hier heel letterlijk om de puntjes ja. Die op de o.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |