Het ligt daar nagenoeg tegen het plafond geperst, of niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft hier ook nog zo'n vergeten mash-up nummer op cd-single liggen.
Dat was het zeker weer ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:34 schreef just me het volgende:
Mooie tijd om te gaan slapentrustuh, het was weer gezellig
........ en toen slikte ik mijn shaggie bijna inquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ligt daar nagenoeg tegen het plafond geperst, of niet?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:34 schreef just me het volgende:
Zoiets ja. Maar deze is (wat mij betreft) echt grappig. Hysteric Ego - Time To Get Back.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ligt daar nagenoeg tegen het plafond geperst, of niet?
Slaap lekker jm.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:34 schreef just me het volgende:
Die heb dan weer niet van zequote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar deze is (wat mij betreft) echt grappig. Hysteric Ego - Time To Get Back.
* Elfletterig gaat 'm even grabben en Knokkels lief aankijken![]()
* Elfletterig zet desnoods gewoon een kloon in
Brandend?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
........ en toen slikte ik mijn shaggie bijna in
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zand en een verloooooooooren landquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar deze is (wat mij betreft) echt grappig. Hysteric Ego - Time To Get Back.
* Elfletterig gaat 'm even grabben en Knokkels lief aankijken![]()
Groendinges.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zand en een verloooooooooren land
Eggs ligt allang weer onder zijn bureauquote:
Komt er zo een UFO aan om hem van onder zijn bureau te beamenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eggs ligt allang weer onder zijn bureau
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Anneke Gertquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zand en een verloooooooooren land
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Komt er zo een UFO aan om hem van onder zijn bureau te beamen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga m'n bed maar eens een bezoekje brengen.
Truste all en bedankt voor de deunen, knokkels
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Zal wel een secretaresse in mantelpakje zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten sb.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:41 schreef spijkerbroek het volgende:
3. Want Love heeft nog een remixquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nooit geweten dat Hysteric Ego meer dan één track heeft gemaakt. Zo leer je nog eens wat op de late vrijdagavond...
Slaap lekker spijkerbroek, jij ook bedankt met het meedoen in deze Freaky Fridayquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:41 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
Time To Get Back ook, maar daar wou ik je niet mee vervelen.quote:
Het had gewoon zo moeten zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Time To Get Back ook, maar daar wou ik je niet mee vervelen.
Het toeval wil dat ik die cd-single had klaargelegd op een stapeltje om te grabben. Puur met het oog op Radio 49.
Ik houd meer dan genoeg over hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het had gewoon zo moeten zijn![]()
Maar ik ben nu niet al je primeurtjes aan hetdraaien toch? Je houdt toch wat voor jezelf over?
Hee trussies meid!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik sta op instorten
Dank je wel Knokkels voor de ch0000ns
Slaap heerlijk muisje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik sta op instorten
je nummer komt hierna hooooooorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik sta op instorten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik sta op instorten
Wild Child - Renegade Master (scratch)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet wat hier allemaal in zit, maar sowieso DJ Supreme.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
je nummer komt hierna hooooooor
Voor Em Lucky blijf ik nog wel even wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Klopt ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wild Child - Renegade Master (scratch)
En véél
Wist je trouwens dat Keane bij hun track "Nothing In My Way" is geïnspireerd door Eminem? Ze vonden de vibe van z'n nummers fijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor Em Lucky blijf ik nog wel even wakker
Heb je hem zijn t-shirt al afhandig gemaakt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor Em Lucky blijf ik nog wel even wakker
Nah,die mag hij zelf blijven strijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je hem zijn t-shirt al afhandig gemaakt?
Van Lucky he, niet Em
Nutteloze feitjesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Keane bij hun track "Nothing In My Way" is geïnspireerd door Eminem? Ze vonden de vibe van z'n nummers fijn.
Uit de serie "Nutteloze Feitjes van Elfletterig"
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah,die mag hij zelf blijven strijken
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah,die mag hij zelf blijven strijken
Wist ik niet, maar dus een band met Em smaakquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Keane bij hun track "Nothing In My Way" is geïnspireerd door Eminem? Ze vonden de vibe van z'n nummers fijn.
Uit de serie "Nutteloze Feitjes van Elfletterig"
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb helemaal niks met Eminem, maar ik vind deze track best te pruimen, moet ik zeggen. Goede productie, zelfs wat zang. In tegenstelling tot de meeste hiphop valt hier best naar te luisteren.
Fatboy Slimquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig, Renegade Master
En Wildchild heeft op zijn beurt wel weer goed naar Fatboy Slim geluisterd, lijkt me.
Doe ze de groeten terugquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je moet weer eens de hartelijke groeten van mijn oren hebben, knok.
Lekker draaien aan knopjes. Dat kun je aan Norman Cook wel overlaten.quote:
Aardige gozer ook schijnt, is bij mijn ex in Brighton vaste klant geweest in de slijterij waar ze werkte.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die gast heeft zo'n gevoel voor aparte samples en ritme, héérlijk.
Verrek, dat zocht ik!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker draaien aan knopjes. Dat kun je aan Norman Cook wel overlaten.
Hij was ook de man achter "Magic Carpet Ride" van The Mighty Dub Katz - "a ri ki ki ki"
Oh, dat is tof zeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aardige gozer ook schijnt, is bij mijn ex in Brighton vaste klant geweest in de slijterij waar ze werkte.
En op loopafstand van Brighton Beach wonen ook![]()
Hehehe...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aardige gozer ook schijnt, is bij mijn ex in Brighton vaste klant geweest in de slijterij waar ze werkte.
En op loopafstand van Brighton Beach wonen ook![]()
Je vind het wel lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is dan ook onze streamsnolē.
Jep, niet het origineel dit, maar ben allang blij dat ik nu weet waar het te vinden.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe...
Ik ken een verhaal over een bange slijterij-medewerkster die naar achteren gaat om tegen de bazin te zeggen dat er een enge man in de winkel rondloopt. De bazin kijkt de winkel in en zegt:
"Oh, dat is Jaap Stam..."
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep, niet het origineel dit, maar ben allang blij dat ik nu weet waar het te vinden.
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe...
Ik ken een verhaal over een bange slijterij-medewerkster die naar achteren gaat om tegen de bazin te zeggen dat er een enge man in de winkel rondloopt. De bazin kijkt de winkel in en zegt:
"Oh, dat is Jaap Stam..."
Dergelijke uitspraken kan je wat mij betreft niet vaak genoeg maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Moet ik ook nog zeggen dat hij deel uitmaakte van The Housemartins? **
** = niet noodzakelijkerwijs een verzoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |