Doe ze de groeten terugquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je moet weer eens de hartelijke groeten van mijn oren hebben, knok.
Lekker draaien aan knopjes. Dat kun je aan Norman Cook wel overlaten.quote:
Aardige gozer ook schijnt, is bij mijn ex in Brighton vaste klant geweest in de slijterij waar ze werkte.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die gast heeft zo'n gevoel voor aparte samples en ritme, héérlijk.
Verrek, dat zocht ik!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker draaien aan knopjes. Dat kun je aan Norman Cook wel overlaten.
Hij was ook de man achter "Magic Carpet Ride" van The Mighty Dub Katz - "a ri ki ki ki"
Oh, dat is tof zeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aardige gozer ook schijnt, is bij mijn ex in Brighton vaste klant geweest in de slijterij waar ze werkte.
En op loopafstand van Brighton Beach wonen ook![]()
Hehehe...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aardige gozer ook schijnt, is bij mijn ex in Brighton vaste klant geweest in de slijterij waar ze werkte.
En op loopafstand van Brighton Beach wonen ook![]()
Je vind het wel lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is dan ook onze streamsnol².
Jep, niet het origineel dit, maar ben allang blij dat ik nu weet waar het te vinden.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe...
Ik ken een verhaal over een bange slijterij-medewerkster die naar achteren gaat om tegen de bazin te zeggen dat er een enge man in de winkel rondloopt. De bazin kijkt de winkel in en zegt:
"Oh, dat is Jaap Stam..."
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep, niet het origineel dit, maar ben allang blij dat ik nu weet waar het te vinden.
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe...
Ik ken een verhaal over een bange slijterij-medewerkster die naar achteren gaat om tegen de bazin te zeggen dat er een enge man in de winkel rondloopt. De bazin kijkt de winkel in en zegt:
"Oh, dat is Jaap Stam..."
Dergelijke uitspraken kan je wat mij betreft niet vaak genoeg maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Moet ik ook nog zeggen dat hij deel uitmaakte van The Housemartins? **
** = niet noodzakelijkerwijs een verzoekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |