Dat had ik ook, maar moet nu muis invullen voor de muziek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:07 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Het scheelt dat ik het ook leuk vind![]()
Zoals ik gisteren zei in mijn show.. Als we morgen wakker zouden worden en de wereld was ten einde gegaan, zou dat kut zijn.
Geen muziek meer, dat zou best wel het einde van de wereld zijn voor mij
Lijkt me een geweldige gast, maar wel intimiderendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe...
Ik ken een verhaal over een bange slijterij-medewerkster die naar achteren gaat om tegen de bazin te zeggen dat er een enge man in de winkel rondloopt. De bazin kijkt de winkel in en zegt:
"Oh, dat is Jaap Stam..."
Voor mij ook. Ik ben dan net zo lief dood. Ik wil niet te dramatisch klinken hoor, maar ik meen het welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:07 schreef knokkels het volgende:
Geen muziek meer, dat zou best wel het einde van de wereld zijn voor mij
Weer niet het origineel hè.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef knokkels het volgende:
Dat fluitdeuntje![]()
Zo dan, ik ben hier toch zeker wel een dikke 12 jaar naar op zoek geweest
Je wilt beweren dat je Röyksopp niet kent?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef knokkels het volgende:
Dat fluitdeuntje![]()
Zo dan, ik ben hier toch zeker wel een dikke 12 jaar naar op zoek geweest
Slaap lekker, ToT.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga weer een poging wagen!Trusten folks! En thx voor de tunes, Knok!
TrusTenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar moet nu muis invullen voor de muziek.
Pogingwaagze ToT... slaap lekker en bedanktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:09 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:11 schreef Rafeiro het volgende:
Qua fluitje vind ik Twisted Nerve van Bernard Hermann geniaal.
Kan het fout schrijven maar geen zin om het na te kijken
*wederom opslaatquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb verscheidene keren Röyksopp live gezien; ik kan het iedereen aanraden. Als ze "Eple" doen, gaat het dak er echt af.
Kill Bill 1 OSTquote:
Mafze Luckyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Damn, ik ga plat, anders is mijn ritme wéér naar de kloten. Knokking, dat was weer erg fijn, mèn.![]()
Veel plezier nog en tot morgen.
Trustenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Damn, ik ga plat, anders is mijn ritme wéér naar de kloten. Knokking, dat was weer erg fijn, mèn.![]()
Veel plezier nog en tot morgen.
Herkenbaar. Best vervelendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm kent iemand dat, een krabbel voor jezelf achterlaten (echt super kort) en dan dan het grootste deel volledig begrijpen, maar dan net dat laatste detail niet kunnen invullen
Zou toch eens netter moeten schrijven
Oh ja dat komt me best bekend voorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm kent iemand dat, een krabbel voor jezelf achterlaten (echt super kort) en dan dan het grootste deel volledig begrijpen, maar dan net dat laatste detail niet kunnen invullen
Zou toch eens netter moeten schrijven
wacht watquote:
Wellicht, ik zette het in ieder geval op het roosterquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wellicht, ik zette het in ieder geval op het rooster
Ik ben geen asoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
We associëren onszelf wel een weg naar 03:15 uur, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |