Blue ice...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
Alsof ik het wist
je hebt toch niets op de auto van Spezza laten vallen terwijl je langsvloog
wist ik niet, ik ben daar niet bekendquote:
vandaag gesleuteld aan de Metquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:54 schreef boertie het volgende:
Zo. Vandaag maar een klein rondje van zo'n 100 km gedaan op de scoot. Niet in de richting van de stok maar wel zo rood als een kreeft
ontsteking was niet lekkerquote:
Jup, ik was er achter, rondom 18:00 even forum gecheckt en opgegeven voor deze keerquote:
https://www.google.nl/map(...)171541,6.1127345,17zquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft iemand trouwens de pinpoint voor Marle? Ik ben de wiki's aan het bijwerken
Ik word hier zo geil van hequote:
Al onderweg? Nog steeds jouw beurt.quote:
Golf...quote:
doe wat je niet laten kunt, ik heb veel stokken in mijn tasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Golf...
* Nattekat kan nu met een hoop denigrerende woorden smijten.
Stokken? clubs zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
doe wat je niet laten kunt, ik heb veel stokken in mijn tas
De correcte term is clubs.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
doe wat je niet laten kunt, ik heb veel stokken in mijn tas
Jep maar veel stokken klinkt dreigenderquote:
komt door mijn handicapquote:
Stokken gebruik je bij levensgroot mikadoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Jep maar veel stokken klinkt dreigender
Stel iemand die je niet kent zegt tegen jou 'ik heb een golfclub' zonder verdere context.quote:
brr, laatst met iemand gedate die anorexia had.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Stokken gebruik je bij levensgroot mikado
Dat zijn geen stokken... maar graten zakkenquote:Op zondag 8 mei 2016 00:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
brr, laatst met iemand gedate die anorexia had.
het voelde voor mij als mikado in bed. nooit weer.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dat zijn geen stokken... maar graten zakken
whehehe! t kraakte nog niet extra?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het voelde voor mij als mikado in bed. nooit weer.
Dan zeg je: ik heb een Fok!stokquote:Op zondag 8 mei 2016 00:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stel iemand die je niet kent zegt tegen jou 'ik heb een golfclub' zonder verdere context.
Wat doe je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:21 schreef lynda het volgende:
Welkom in het mooie :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is morgen net even te ver om vanaf Amsterdam
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]Dat is morgen net even te ver om vanaf Amsterdam
Even kijken of ik van de week nog andere afspraken heb in Noord-Holland (Alkmaar). Misschien dat ik die dan omzet naar morgen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook iets te ver voor mij, maar dat neem ik maar voor lief
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Even kijken of ik van de week nog andere afspraken heb in Noord-Holland (Alkmaar). Misschien dat ik die dan omzet naar morgen.
Zonder jou, Nattekat, zou het toch een saai topic zijn 😊quote:
Daar doe ik het voorquote:Op zondag 8 mei 2016 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
Zonder jou, Nattekat, zou het toch een saai topic zijn 😊
Ik heb altijd de neiging om het ijsselmeer in te rijden als ik ten noorden van Amsterdam kom.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Even kijken of ik van de week nog andere afspraken heb in Noord-Holland (Alkmaar). Misschien dat ik die dan omzet naar morgen.
Staat genoteerdquote:Op maandag 9 mei 2016 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen jullie voortaan voor TT wijzingen even een TR plaatsen? Dat is voor ons het makkelijkste met wijzigen.
Je hebt weer alle geluk van de wereld. Ik heb helaas niets meer te zoeken in die hoek van het land de komende 3 weken.quote:
Nee daar heb ik geen last van, in 020 krijg ik gewoon bijna geen lucht.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om het ijsselmeer in te rijden als ik ten noorden van Amsterdam kom.
Mooi, scheelt weer mijn middag verspillen in een bloedhete autoquote:Op maandag 9 mei 2016 12:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je hebt weer alle geluk van de wereld. Ik heb helaas niets meer te zoeken in die hoek van het land de komende 3 weken.
[..]
Nee daar heb ik geen last van, in 020 krijg ik gewoon bijna geen lucht.
Hete auto heb ik geen last van, airco op 18° en bij elke derde benzinepomp een ijsje halen.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, scheelt weer mijn middag verspillen in een bloedhete auto
Nu kan ik hem verspillen aan niks doen
Geen aircoquote:Op maandag 9 mei 2016 12:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hete auto heb ik geen last van, airco op 18° en bij elke derde benzinepomp een ijsje halen.
koelbox vol ijskoud drinken meequote:Op maandag 9 mei 2016 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen airco
Vorige week was warm zat
Die rit naar Zijderveld toen het 30 graden was vergeet ik echt nooit meer, 1.5 uur afzien.
Vorige week 2 flessen water van 2L bij me, de laatste was leeg bij het neerleggen in Bodegravenquote:
Wat vond je van de ophaallocatie?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige week 2 flessen water van 2L bij me, de laatste was leeg bij het neerleggen in Bodegraven
Leuk plekjequote:
Ik had er puur op gevoel kunnen komen, maar verkeerd rijden is zo gebeurd zonder navigatie.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:11 schreef Maanvis het volgende:
Navigatie? Da's toch verboden bij verplaatsingen?.
dat is juist de charmes. met 100 man in gemert rondrijden en de winnaar rijdt toevallig tegen de stok aan.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er puur op gevoel kunnen komen, maar verkeerd rijden is zo gebeurd zonder navigatie.
ik heb het nu 2x geprobeerd en heb 2 auto's in het ijsselmeer liggen. ik moet even wachten tot ik weer een nieuwe kan betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:42 schreef Spezza19 het volgende:
Het is vandaag wat koeler. Hup halen die stok.
m.a.w jij gaat morgen op pad om Stokje op te halen? Ik ben morgen ook weer in het westen....quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Dago, ik geef je je nog 24 uur om de stok uit je achtertuin te verplaatsen
Ik heb geen vervoer, had wel met mijn fiets gewild zondag of maandag maar ben donderdag op mijn bek gegaan en mijn lichaam en alles doet nog pijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Dago, ik geef je je nog 24 uur om de stok uit je achtertuin te verplaatsen
Fiets of O.V. of lopen?quote:
Waar nou weer?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
m.a.w jij gaat morgen op pad om Stokje op te halen? Ik ben morgen ook weer in het westen....
als jij Stokje een stukje naar beneden haalt, kom ik daar weer heen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar nou weer?
Je had net zo goed hier kunnen blijven wonen volgens mij
Niks mis het het oosten, indien er nieuwe gemeentes aangedaan worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Hierbij bombardeer ik mijn plannen naar 'mogelijk maandag pas'
Ik gun het je van harte, maar niet als je hem meteen mee naar het oosten neemt
arme Dagoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen vervoer, had wel met mijn fiets gewild zondag of maandag maar ben donderdag op mijn bek gegaan en mijn lichaam en alles doet nog pijn.
dan moet ik maar 1 van mijn collega's on het spelletje introduceren en maandag jouw kant op sturen. :pquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Hierbij bombardeer ik mijn plannen naar 'mogelijk maandag pas'
Ik gun het je van harte, maar niet als je hem meteen mee naar het oosten neemt
Daar heeft ie de laatste tijd al behoorlijk lang gelegen, nu mag het westen weer eensquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niks mis het het oosten, indien er nieuwe gemeentes aangedaan worden.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heeft ie de laatste tijd al behoorlijk lang gelegen, nu mag het westen weer eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |