Hopen dat je dan niet in een extra file komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:50 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gooit stok straks wel in de zee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een zwart konijn, want
Dit account is niet meer in gebruik.
Ik was net wel aan het vliegenquote:
Alsof ik het wistquote:
Blue ice...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
Alsof ik het wist
je hebt toch niets op de auto van Spezza laten vallen terwijl je langsvloog
wist ik niet, ik ben daar niet bekendquote:
vandaag gesleuteld aan de Metquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:54 schreef boertie het volgende:
Zo. Vandaag maar een klein rondje van zo'n 100 km gedaan op de scoot. Niet in de richting van de stok maar wel zo rood als een kreeft
ontsteking was niet lekkerquote:
Jup, ik was er achter, rondom 18:00 even forum gecheckt en opgegeven voor deze keerquote:
https://www.google.nl/map(...)171541,6.1127345,17zquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft iemand trouwens de pinpoint voor Marle? Ik ben de wiki's aan het bijwerken
Ik word hier zo geil van hequote:
Al onderweg? Nog steeds jouw beurt.quote:
Golf...quote:
doe wat je niet laten kunt, ik heb veel stokken in mijn tasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Golf...
* Nattekat kan nu met een hoop denigrerende woorden smijten.
Stokken? clubs zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
doe wat je niet laten kunt, ik heb veel stokken in mijn tas
De correcte term is clubs.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
doe wat je niet laten kunt, ik heb veel stokken in mijn tas
Jep maar veel stokken klinkt dreigenderquote:
komt door mijn handicapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |