Daar zit ik nu, dat is het punt. Echter, ga hier binnen een uur vertrekkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De stok heeft de korte broek aan en is klaar om te vertrekken
En naar het Westen zal ie gaan
Hij heeft nog tot maximaal 17.30u.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, dat is het punt. Echter, ga hier binnen een uur vertrekken
En waar is het westen? Want het is een breed begripquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, dat is het punt. Echter, ga hier binnen een uur vertrekken
Klopt. Maar elke keer dat mensen er over gaan zeiken plak ik daar een half uur bijquote:
Terecht.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Maar elke keer dat mensen er over gaan zeiken plak ik daar een half uur bij
Stoere jongen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Maar elke keer dat mensen er over gaan zeiken plak ik daar een half uur bij
Pauperkutje ben je toch ook hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Maar Pino wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zeik ook niet, het is meer een "vol verwachting klopt mijn hart" (wie de stok pakt, wie heeft smart)
Hoezo? Ik geef aan dat de stok uit fietsen gaat. En gelijk gaan mensen zeiken over de 24 uurquote:
Dan ligt ie niet op de route straksquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en hier is Berkel en Rodenrijs, terugweg via Gouda, Utrecht, Amersfoort, Zwolle
Nee jij ziet het gelijk als zeiken. Pino geeft aan dat jij meer ruimte hebt om de stok neer te leggen dan het uur waar Tara het over heeft. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geef aan dat de stok uit fietsen gaat. En gelijk gaan mensen zeiken over de 24 uur
Sorry, maar het wordt een beetje een plaat die blijft hangen.
Tara geeft gewoon aan dat hij over een uur weggaat. Heeft niks met de 24 uur te maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:14 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nee jij ziet het gelijk als zeiken. Pino geeft aan dat jij meer ruimte hebt om de stok neer te leggen dan het uur waar Tara het over heeft. Niet meer, niet minder.
Waar zeg ik dat de opmerking van Tara met de 24 uur te maken heeft? Tara zegt dat hij over een uur vertrekt, Pino zegt dat jij nog tot 17.30 heeft. Meer niet. Jij verzint er dingen bij ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tara geeft gewoon aan dat hij over een uur weggaat. Heeft niks met de 24 uur te maken.
En ja het is gewoon zeiken. Waarom moet het anders gemeld worden.
Hopen dat je dan niet in een extra file komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:50 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gooit stok straks wel in de zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |