Miocic KO'de hem binnen 1 minuut en hij mag nu tegen Overeem die zijn laatste drie won maar hij is pissed?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:29 schreef Klaphark het volgende:
Arlovski is behoorlijk pissed op ReemBenieuwd naar de weigh ins
daar kom je nu pas achter???quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:47 schreef Nober het volgende:
Zie ineens een bekende in deze video!
Onze Taz gaat gewoon vreemd.
Busted...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:47 schreef Nober het volgende:
Zie ineens een bekende in deze video!
Onze Taz gaat gewoon vreemd.
Fijn gevecht hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:23 schreef slashdotter3 het volgende:
ONE Championship 42 results: Angela Lee captures gold over Mei Yamaguchi in instant classic
https://www.reddit.com/r/(...)t_one_of_the_rounds/
Als die echt ballen heeft dan gaat hij gewoon voor die 50-0, maar ik betwijfel. inmiddels geld genoeg dus waarom zou jequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Makkelijke payday voor Mayweather, maar het gaat natuurlijk niet gebeuren.
Dan kan je ze dus net zo goed wel gezien hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
Nog geen fokkers gezien, al weet ik niet hoe jullie eruit zien![]()
Ik zit klaar voor de Q&A
Die had al iets te veel op denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wat heeft deze dude gebruiktemotions an technuques you Are charaktiristieks. Nigga wut
Te ver reizen man.. jammer dat ze niet naar Köln komenquote:
Vegas is verder hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Te ver reizen man.. jammer dat ze niet naar Köln komen
Schandalig om toe te geven, maar ik ben er nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vegas is verder hoor![]()
Jou zou ik wel herkennen als ik je zie. Maar weet niet of je bij de weigh ons bent?
Nu ik hier ben vind ik het jammer dat ik niet ga :p de arena ziet er niet super groot uit namelijk..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Te ver reizen man.. jammer dat ze niet naar Köln komen
Hamburg krijgt toch een shitty card waarschijnlijk en het is tyfus lang reizen. Moet je het vliegtuig al pakken. Had nou maar gewoon kaartjes voor #UFCRotterdam gekochtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu ik hier ben vind ik het jammer dat ik niet ga :p de arena ziet er niet super groot uit namelijk..
Maarja :p
Misschien Hamburg dan.
Dus je bent wel bij de weigh-ins nu, maar niet bij het event morgen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu ik hier ben vind ik het jammer dat ik niet ga :p de arena ziet er niet super groot uit namelijk..
Maarja :p
Misschien Hamburg dan.
Dit is ook niet super :p , als Overeem uitgevallen was had ik hem niet eens live op de stream gekeken en daad vond ik die 169 voor Floor seats teveel voorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hamburg krijgt toch een shitty card waarschijnlijk en het is tyfus lang reizen. Moet je het vliegtuig al pakken. Had nou maar gewoon kaartjes voor #UFCRotterdam gekocht
Kloptquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Dus je bent wel bij de weigh-ins nu, maar niet bij het event morgen?
Als je dit niet super vind denk ik niet datje ooit een UFC event in Europa zult bezoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is ook niet super :p , als Overeem uitgevallen was had ik hem niet eens live op de stream gekeken en daad vond ik die 169 voor Floor seats teveel voor
Naja IJ wilde dan Floor seats en dan is het wel duur.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als je dit niet super vind denk ik niet datje ooit een UFC event in Europa zult bezoeken
Not hating, maar dit is bijna as good as it gets voor ons in Europa.
Zonde man. Misschien gaan Overeem en Arlovski nog op de vuist bij de weigh-in, zie je nog wat actie. Arlovski lijkt er boos genoeg voor.quote:
Idd. Beetje raar. Overeem zegt het niet gevraagd te hebben en Arlovski doet alsof ie bewjs heeft. Of direct van iemand in de ufc heeft gehoord.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef bascross het volgende:
[..]
Zonde man. Misschien gaan Overeem en Arlovski nog op de vuist bij de weigh-in, zie je nog wat actie. Arlovski lijkt er boos genoeg voor.
Hoe dan ook.. ze moesten iemand met naam hebben waarvan ze weten dat Overeem die wel pakt op (T)KO om hem zo naar de titelshot te duwen. Arlovski leent zich hier ideaal voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Idd. Beetje raar. Overeem zegt het niet gevraagd te hebben en Arlovski doet alsof ie bewjs heeft. Of direct van iemand in de ufc heeft gehoord.
Ja, maar elke heavyweight is ook weer gevaarlijk voor Overeem. Dus het kan ook klaar zijn met zijn title droomquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoe dan ook.. ze moesten iemand met naam hebben waarvan ze weten dat Overeem die wel pakt op (T)KO om hem zo naar de titelshot te duwen. Arlovski leent zich hier ideaal voor.
Wolf tickets dudequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef bascross het volgende:
[..]
Zonde man. Misschien gaan Overeem en Arlovski nog op de vuist bij de weigh-in, zie je nog wat actie. Arlovski lijkt er boos genoeg voor.
19:00 uur uitzending.quote:
quote:
Verhoeven vs Struve @Bellator for the HW title.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als ie verliest cutten ze hem, die moet winnen om in de UFC te blijven
Hebben ze schaatsen aan? Zitten ze op een fiets? Dan geen sport voor de NOS.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:01 schreef superniger het volgende:
Heeft de NOS sport hier aandacht aan besteed? Vind het erg jammer dat er weinig mainstream media erover bericht. Alleen de telegraaf schrijft af en toe een artikel over de UFC.
Ik heb wel een kaartje voor je. 400 euroquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Fuckwaarom ben Ik hierheen gegaan.. Fucking pumped
De NOS is voor OPA's, die hebben nog nooit vechtsport uitgezondenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:01 schreef superniger het volgende:
Heeft de NOS sport hier aandacht aan besteed? Vind het erg jammer dat er weinig mainstream media erover bericht. Alleen de telegraaf schrijft af en toe een artikel over de UFC.
You know where to get your MMA fix in Nederlandquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De NOS is voor OPA's, die hebben nog nooit vechtsport uitgezonden
er zullen best nog wel kaartjes te koop zijn, mensen die ziek worden op het laatste moment, zou gewoon blijven hangenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Fuckwaarom ben Ik hierheen gegaan.. Fucking pumped
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Cain onder zee niveau maakt geen schijn van kans.
Vanaf 75 euro heb je een ticket via ticketswap:quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zullen best nog wel kaartjes te koop zijn, mensen die ziek worden op het laatste moment, zou gewoon blijven hangen
Deze behalve dat Tumenov natuurlijk makkelijk wint. Weet niet waarom die Nelson zo overschat wordt, maar die heeft buiten Zak Cummings niemand verslagen die niet op een dikke losing streak zit op dit moment.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Alistair Overeem #3 vs #5 Andrei Arlovski
Antônio Silva #12 vs Stefan Struve
Albert Tumenov #13 vs Gunnar Nelson
Germaine de Randamie #14 vs Anna Elmose
Nikita Krylov #14 vs Francimar Barroso
Karolina Kowalkiewicz #10 vs Heather Jo Clark
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:12 schreef Vox_Populi het volgende:
The Reem zit in de nieuwe DumpertreetenStaat alleen nog niet online.
twitter:Erwin__AB twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 12:09:06Binnenkort straks later op @dumpert: THE REEM!!1 @Alistairovereem https://t.co/bRpwxgVjmY reageer retweet
Denk dat het er volgende week wel op staat.quote:
goed interview en leuke vrouw opzich, ben benieuwd of het wat is morgenquote:
Dude, ze is echt compleet kansloos, ze gaat never nooit winnenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:31 schreef E-Dubble het volgende:
goed interview en leuke vrouw opzich, ben benieuwd of het wat is morgen
Cees is gevraagd om te headlinen bij UFC Rotterdam en hij mocht kiezen tussen Cain en Andre. Hij koos Andre, waarschijnlijk ook omdat er een grote kans was dat Cain zou uitvallen en dan zou die partij niet doorgaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
Idd. Beetje raar. Overeem zegt het niet gevraagd te hebben en Arlovski doet alsof ie bewjs heeft. Of direct van iemand in de ufc heeft gehoord.
DItquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Alistair Overeem #3 vs #5 Andrei Arlovski
Antônio Silva #12 vs Stefan Struve
Albert Tumenov #13 vs Gunnar Nelson
Germaine de Randamie #14 vs Anna Elmose
Nikita Krylov #14 vs Francimar Barroso
Karolina Kowalkiewicz #10 vs Heather Jo Clark
Hooi!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:10 schreef Hooidraad het volgende:
Ben ook weer in Nederland aangekomen, zin in morgen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:10 schreef Hooidraad het volgende:
Fok! OG's represent!!quote:
wow, idd, heb je zo lang niet gezien.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:10 schreef Hooidraad het volgende:
Komen eerst die kaartjes en plekken beschikbaar: "Is wat te duur en ik vind de card niet zo"quote:
De spaarrekening....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het. Waar heb je ze vandaan gehaald?
en nog de trein morgen er weer naar toe?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komen eerst die kaartjes en plekken beschikbaar: "Is wat te duur en ik vind de card niet zo"
Wilt ie opzich wel naar de weigh ins (gratis) maar trein is toch wel duur. Uiteindelijk toch gedaan
Komen we bij de weigh ins, beetje cheapskate doen en proberen gratis poster te krijgen.
Vervolgens ziet hij de weigh ins zelf, word zo hyped van halfnaakte mannen die gewogen worden dat ie floorseats koopt voor 200 euro om 23:00 de dag ervoor.
Deze kerel is full yolo gegaan![]()
Hij is nu bij mij en had al kaartjes gefixedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en nog de trein morgen er weer naar toe?
twitter:megabigsport twitterde op zondag 08-05-2016 om 09:34:18Watch "THE REEM SEASON 4 EPISODE 1: LEGACY"https://t.co/qbkDXlIwoh#AlistairOvereem @Alistairovereem #Kickboxing #UFC reageer retweet
Goed bezigquote:
Ohwja, dat is één van de kanalen bij mij vol met blokjes, strepen en gedoe, veel storingen. Kan dus niet kijken.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
FOX is volledig in HD te zien op kanaal 11.
Jordan Parsons is zijn naam.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:36 schreef Vox_Populi het volgende:
De dader van de aanrijding met Jarson Parson is aangehouden. Jammer dat de Blackzilians niet eerder waren.
Haha, geen idee hoe ik hier bij kwamquote:Op zondag 8 mei 2016 11:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Jordan Parsons is zijn naam.
Schijnbaar liep Jordan met koptelefoon op in het verkeer dan hoor je geen auto aankomen.
Bullshitquote:Op zondag 8 mei 2016 13:17 schreef Paxlie het volgende:
https://www.instagram.com/p/BFJJ7DnLzqs/?taken-by=thenotoriousmma
Precies. Maar goed voor het geld en dan heeft hij het wel geflikt.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
McGregor wilt gewoon cashen. Een Mayweather gevecht is altijd een jackpot. Maar onder boks regels maakt hij geen schijn van kans.
En Mayweather hoeft niet eens te trainen voorafquote:Op zondag 8 mei 2016 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies. Maar goed voor het geld en dan heeft hij het wel geflikt.
Bisping deed onlangs een grappling partijtje tegen Sonnen waarom zou dat wel mogen?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:12 schreef THEFXR het volgende:
ik zie toch een lawsuit van de ufc komen als conor gaat boksen.
dat mag, is algemeen bekendquote:Op zondag 8 mei 2016 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Bisping deed onlangs een grappling partijtje tegen Sonnen waarom zou dat wel mogen?
ja, pakken dan, als je dichterbij woontquote:Op zondag 8 mei 2016 14:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, tickets zijn nu nog maar 45 op ticketswap. Tempting. De 130 euro tickets staan er voor 60 op.
Is geen geld, 60 euro voor de eerste rij. Kan gewoon gratis met OV omdat businesscard en ik kom vanuit Utrecht dus maar ff treinen. Denk dat ik er maar voor ga.quote:
Dat is niet veel! #yoloquote:Op zondag 8 mei 2016 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is geen geld, 60 euro voor de eerste rij. Kan gewoon gratis met OV omdat businesscard en ik kom vanuit Utrecht dus maar ff treinen. Denk dat ik er maar voor ga.
Nederlands commentaar? omgquote:Op zondag 8 mei 2016 14:15 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand een linkje vanavond..
Ik heb echt een hekel aan de Nederlandse commentatoren...
Link: https://www.ticketswap.nl(...)a7-3d82a511fbe2/7377quote:Op zondag 8 mei 2016 14:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, tickets zijn nu nog maar 45 op ticketswap. Tempting. De 130 euro tickets staan er voor 60 op.
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Iedereen AAN!!?
Net Hooi ontmoet, leuk man![]()
[ afbeelding ]
Denk dat ik je wel kan zien staan.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Iedereen AAN!!?
Net Hooi ontmoet, leuk man![]()
[ afbeelding ]
the buffman!quote:Op zondag 8 mei 2016 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat ik je wel kan zien staan.
Ik ben net met Buffer op de foto geweest
Wat moeten ze anders zeggen?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:59 schreef THEFXR het volgende:
lol, arlovski komt van een loss af en overeen van 3 wins. praten ze die arlovski letterlijk de hoogte in.
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:03 schreef Kerftminister het volgende:
Die Jon Anik wat een lul zeg. Moet je eens bijhouden hoeveel keer die vanavond Amsterdam ipv Rotterdam zegt. Heb er al 1 geteld.
die brunette heeft echt kannonenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal proberen. Die billen trillen wel goed hahahaha
vrouwen worden thuis gelaten bij dit soort mannen evenementen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Nober het volgende:
Maar wie scoort er een pic met LittleBrownie!?
Was 't maar waar kut WMMA!quote:Op zondag 8 mei 2016 17:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vrouwen worden thuis gelaten bij dit soort mannen evenementen.
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:21 schreef superniger het volgende:
WMMA is alleen leuk als de dames knap zijn. Lelijke wijven moeten ze verbieden.
Brownie is er niet bijquote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Nober het volgende:
ja, lekker een uur voorbeschouwenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Volgens de Fox website kan je om 19.00 al kijken: http://www.foxtv.nl/schema
Coenen die ons een uur lang in Jip en Janneke taal gaat uitleggen wat MMA is.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Volgens de Fox website kan je om 19.00 al kijken: http://www.foxtv.nl/schema
https://www.facebook.com/marloes.coenenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Coenen die ons een uur lang in Jip en Janneke taal gaat uitleggen wat MMA is.
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/marloes.coenen
Vanavond neemt Roemer het over
snap er niks van, maar jaquote:Op zondag 8 mei 2016 17:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/marloes.coenen
Vanavond neemt Roemer het over
twitter:JuliaBudd twitterde op woensdag 04-05-2016 om 00:44:50Yes. I got injured a few weeks ago. I'm not sure if she's still fighting on #bellator155 https://t.co/4ZJxU9RS5A reageer retweet
Ik ben in Zeelandquote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Nober het volgende:
ik kijk HDquote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef Nober het volgende:
Iemand een stream?
[..]
Kom gezellig hierheen dan.
Ik wil je moeder ook wel doen. XDquote:Op zondag 8 mei 2016 18:17 schreef Nober het volgende:
Ik ben net pas thuis, ik ben de enige die aan moederdag schijnt te moeten doen.
ace streamquote:Op zondag 8 mei 2016 18:20 schreef raptorix het volgende:
Heeft er iemand een ace stream waar ik het niet kan zien? PM graag
Misschien deze?quote:Op zondag 8 mei 2016 18:20 schreef raptorix het volgende:
wat is dat?quote:Op zondag 8 mei 2016 18:20 schreef raptorix het volgende:
Ben jij in Zeeland danquote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef Nober het volgende:
Iemand een stream?
[..]
Kom gezellig hierheen dan.
Jawel, hoofdstadje zeelandquote:Op zondag 8 mei 2016 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee wel vlakbij, als je tenminste niet in die provincie bent.
Nee webstream gevonden.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:51 schreef Nober het volgende:
De avond is pas geslaagd als Overeem wint (liefst via KO).
[..]
Deed die acestream link het?
Ik hoop niet dat er gewichtsklasses aan verbonden zijn danquote:
twitter:MikeBohnMMA twitterde op zondag 08-05-2016 om 18:57:45Danny Castillo just told us on press row that the bone is sticking through Emmett's finger. Ew. reageer retweet
Pics?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:00 schreef Nober het volgende:
twitter:MikeBohnMMA twitterde op zondag 08-05-2016 om 18:57:45Danny Castillo just told us on press row that the bone is sticking through Emmett's finger. Ew. reageer retweet
Wat een editquote:
Bioscoopbroek mee?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn respect voor de fighters is flink gestegen nu ik het live zie
Maar je was wel boe aan het roepen.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn respect voor de fighters is flink gestegen nu ik het live zie
FOX Nederland.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:06 schreef superniger het volgende:
Ramon Sluiter
Heb meteen mijn tv uitgezet.
quote:Op zondag 8 mei 2016 19:06 schreef superniger het volgende:
Ramon Sluiter
Heb meteen mijn tv uitgezet.
Ach ik zag voor het eerst kickboksen tijdens het zappen toen Mylene de la Haye Ernesto Hoost volgde. Je moet ergens beginnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:11 schreef superniger het volgende:
Ze hebben ook een razende reporter. FOX pakt wel uit.
20:00 begint de main, voor de rest ligt het aan de potjesquote:Op zondag 8 mei 2016 19:24 schreef Badr_Harry het volgende:
Hoelaat zijn de gevechten op tv? Iemand een timetable?
Horiguchi is gewoon #5 geranked da's geen nobody.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:24 schreef Kerftminister het volgende:
Nou alle nobodies zijn klaar, nu even een splitje van Khabilov dan kunnen we echt beginnen.
Da's ook de enige ja, wel een dwerg en die zijn ook altijd niet erg boeiend. Kan normaliter Leon Edwards wel waarderen, maar die had me toch ook een slaapverwekkend gevecht.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Horiguchi is gewoon #5 geranked da's geen nobody.
Rico zal wel winnen op beslissing.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk slaat hij Waldemar helemaal kapot.
Nou nou, wat een agressie.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat doe wald er uberhaupt eigenlijk?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Man man man. Straks wel even de US fox opzettenquote:Op zondag 8 mei 2016 19:56 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij speelt een bokser in een TV serie. En volgens FOX maakt dat hem een MMA expert.
Heb ik ook. Alleen laten ze de walk outs niet zien.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Man man man. Straks wel even de US fox opzetten
Morgen al want het is nu zondag!twitter:arielhelwani twitterde op zondag 08-05-2016 om 20:00:04Tomorrow on #themmahour: @randy_couture @RothwellFighter @GilbertMelendez @mousasi_mma @ScottCoker @Roxyfighter @marc_raimondi & you! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |