Goed bezigquote:
Ohwja, dat is één van de kanalen bij mij vol met blokjes, strepen en gedoe, veel storingen. Kan dus niet kijken.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
FOX is volledig in HD te zien op kanaal 11.
Jordan Parsons is zijn naam.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:36 schreef Vox_Populi het volgende:
De dader van de aanrijding met Jarson Parson is aangehouden. Jammer dat de Blackzilians niet eerder waren.
Haha, geen idee hoe ik hier bij kwamquote:Op zondag 8 mei 2016 11:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Jordan Parsons is zijn naam.
Schijnbaar liep Jordan met koptelefoon op in het verkeer dan hoor je geen auto aankomen.
Bullshitquote:Op zondag 8 mei 2016 13:17 schreef Paxlie het volgende:
https://www.instagram.com/p/BFJJ7DnLzqs/?taken-by=thenotoriousmma
Precies. Maar goed voor het geld en dan heeft hij het wel geflikt.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
McGregor wilt gewoon cashen. Een Mayweather gevecht is altijd een jackpot. Maar onder boks regels maakt hij geen schijn van kans.
En Mayweather hoeft niet eens te trainen voorafquote:Op zondag 8 mei 2016 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies. Maar goed voor het geld en dan heeft hij het wel geflikt.
Bisping deed onlangs een grappling partijtje tegen Sonnen waarom zou dat wel mogen?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:12 schreef THEFXR het volgende:
ik zie toch een lawsuit van de ufc komen als conor gaat boksen.
dat mag, is algemeen bekendquote:Op zondag 8 mei 2016 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Bisping deed onlangs een grappling partijtje tegen Sonnen waarom zou dat wel mogen?
ja, pakken dan, als je dichterbij woontquote:Op zondag 8 mei 2016 14:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, tickets zijn nu nog maar 45 op ticketswap. Tempting. De 130 euro tickets staan er voor 60 op.
Is geen geld, 60 euro voor de eerste rij. Kan gewoon gratis met OV omdat businesscard en ik kom vanuit Utrecht dus maar ff treinen. Denk dat ik er maar voor ga.quote:
Dat is niet veel! #yoloquote:Op zondag 8 mei 2016 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is geen geld, 60 euro voor de eerste rij. Kan gewoon gratis met OV omdat businesscard en ik kom vanuit Utrecht dus maar ff treinen. Denk dat ik er maar voor ga.
Nederlands commentaar? omgquote:Op zondag 8 mei 2016 14:15 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand een linkje vanavond..
Ik heb echt een hekel aan de Nederlandse commentatoren...
Link: https://www.ticketswap.nl(...)a7-3d82a511fbe2/7377quote:Op zondag 8 mei 2016 14:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, tickets zijn nu nog maar 45 op ticketswap. Tempting. De 130 euro tickets staan er voor 60 op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |