19:00 uur uitzending.quote:
quote:
Verhoeven vs Struve @Bellator for the HW title.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als ie verliest cutten ze hem, die moet winnen om in de UFC te blijven
Hebben ze schaatsen aan? Zitten ze op een fiets? Dan geen sport voor de NOS.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:01 schreef superniger het volgende:
Heeft de NOS sport hier aandacht aan besteed? Vind het erg jammer dat er weinig mainstream media erover bericht. Alleen de telegraaf schrijft af en toe een artikel over de UFC.
Ik heb wel een kaartje voor je. 400 euroquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Fuckwaarom ben Ik hierheen gegaan.. Fucking pumped
De NOS is voor OPA's, die hebben nog nooit vechtsport uitgezondenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:01 schreef superniger het volgende:
Heeft de NOS sport hier aandacht aan besteed? Vind het erg jammer dat er weinig mainstream media erover bericht. Alleen de telegraaf schrijft af en toe een artikel over de UFC.
You know where to get your MMA fix in Nederlandquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De NOS is voor OPA's, die hebben nog nooit vechtsport uitgezonden
er zullen best nog wel kaartjes te koop zijn, mensen die ziek worden op het laatste moment, zou gewoon blijven hangenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Fuckwaarom ben Ik hierheen gegaan.. Fucking pumped
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Cain onder zee niveau maakt geen schijn van kans.
Vanaf 75 euro heb je een ticket via ticketswap:quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zullen best nog wel kaartjes te koop zijn, mensen die ziek worden op het laatste moment, zou gewoon blijven hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |