Polska doet graag alsof hij een mongool is maar is eigenlijk een slimme jongen.quote:
Wat zou dat Halina gekost hebben?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)d-Halina-Reijn.dhtml![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Geno.....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Ik verwacht op z'n minst dat ie de schaal heeft meegejat.quote:
Ik houd me inquote:Op maandag 9 mei 2016 19:10 schreef KingRoland het volgende:
Ze willen dat we het PSV volgend seizoen het minst gunnen na het zien van al deze beelden.
Matthijsquote:Laten we niet de fout maken, die al eerder gemaakt is. Laten we het vooral over PSV hebben
Je kan gerust SV kijken hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 19:12 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik ga mijn tv uitzetten en ik zet hem over 2 maanden weer eens aan, hopelijk is die psv hype dan over
Voor anderen bepalen wat hun interesses zouden moeten zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 19:12 schreef Snowsquall het volgende:
je bezig houden en iets geven om voetbal
Omdat hij met z'n kop op de buis wil duhquote:
Zeker op voetbalgebied nietquote:Op maandag 9 mei 2016 19:16 schreef Sked het volgende:
Mensen met verstand nemen Derksen al jaren niet meer serieus
Ik zou er bijna weer eens VI voor gaan kijken.quote:
Er is toch weinig beters verderquote:Op maandag 9 mei 2016 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou er bijna weer eens VI voor gaan kijken.
Zou Theo meer dan 3 wedstrijden hebben gezien dit seizoen?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:18 schreef Sked het volgende:
Want PSV had nog niet al het geluk van de wereld zo'n beetje?
Zap.
Ik had nooit gedacht ooit Sked en Putin met elkaar te kunnen vergelijken, maar het kan dus tochquote:Op maandag 9 mei 2016 19:20 schreef Buitendam het volgende:
Op de mond gewoon.
Naast Sked is Putin nu ook wel gezapt.
Een kleine kans is ook een kans.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht ooit Sked en Putin met elkaar te kunnen vergelijken, maar het kan dus toch
Sked en ik vinden Putin een baas.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht ooit Sked en Putin met elkaar te kunnen vergelijken, maar het kan dus toch
Ik riep het in oktober al, als ik het toen kon weten had iedereen het kunnen wetenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:20 schreef KingRoland het volgende:
En na deze week oprotten met al dat gedoe over dat de landstitel (weer) in Eindhoven is.
Zo spannend was de titelstrijd nou ook weer niet.
Eens, geen Sylvana Simons of dat soort onzinnige mensen die overal klagen. Dat soort mensen een podium gevenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zorgt er tenminste voor dat zijn volk gewoon hun bek houdt
Als Geer en Goor samen programma's blijven makenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, wat vind je het nieuws over de Toppers?
Lekker lyrisch over doen met z'n allen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:32 schreef Monolith het volgende:
Oh ja dat restaurant waar het eten eigenlijk niet te vreten is, maar wel heel kunstzinnig.
kwakje in je buurtquote:
Jack Bauer vindt dit wel leukquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef Karina het volgende:
24 gangen, daar heb ik echt geen geduld voor hoor.
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:45 schreef Karina het volgende:
Ja doei ik ga geen mieren eten mens. Ook al is het nog zo spannend.
meelwormen zijn uit?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:45 schreef Karina het volgende:
Ja doei ik ga geen mieren eten mens. Ook al is het nog zo spannend.
Is er altijd al geweest, die smaak.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:48 schreef Karina het volgende:
Oh ja umami, ook zoiets. Een of andere nieuwe smaak, behalve zout, zuur, zoet en bitter.
Ow opeens hoor ik het overal, voorheen hoorde je er nooit wat over. Dan is het nu opeens 'hip'.quote:
Jawel, ze kunnen er juist rekening mee houden in goede restaurants.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik zie bij dat menu al een paar dingen die ik niet zo lekker vindJe kunt zeker niet tegen de chef zeggen: nah dat wil ik niet, doe maar wat anders.
Zouden ze dat daar geen belediging vinden als je iets anders vraagt? Stel me dat zo voor. Vooral als ze een heel menu hebben waarbij alles op elkaar is afgestemd.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jawel, ze kunnen er juist rekening mee houden in goede restaurants.
Je moet wel dingen proberen natuurlijk, maar allergieën of dingen die je echt niet eet is geen probleem. Als de helft van het menu je niet aan staat kun je beter naar een ander restaurant.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden ze dat daar geen belediging vinden als je iets anders vraagt? Stel me dat zo voor. Vooral als ze een heel menu hebben waarbij alles op elkaar is afgestemd.
2 maanden? Je bedoeld meerdere maanden eten bij de Mac .quote:Op maandag 9 mei 2016 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Daarvoor kun je 2 maand uit eten bij de Mac.
Wat dat betreft is het wel handig dat je het menu online alvast kunt bekijken. Nou ja aan mij is het toch niet besteed, ik ben iets te kieskeurig met eten. Asperges vind ik bijvoorbeeld al niet zo lekkerquote:Op maandag 9 mei 2016 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet wel dingen proberen natuurlijk, maar allergieën of dingen die je echt niet eet is geen probleem. Als de helft van het menu je niet aan staat kun je beter naar een ander restaurant.
Nee ik vind het helemaal niksquote:Op maandag 9 mei 2016 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Karina heerlijk Asperges kun je mij wakker voor maken. Gisteren nog klaar gemaakt
7,50 * 60 dagen = 450 euro.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
2 maanden? Je bedoeld meerdere maanden eten bij de Mac .
Met twee maanden kom je uit op 7,50 per dag. Dat kost een menu bij de Mac toch ook wel zo ongeveer?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
2 maanden? Je bedoeld meerdere maanden eten bij de Mac .
Supersize me wel eens gezien?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
7,50 * 60 dagen = 450 euro.
Al zou ik het na een week al zat zijn...
Ging dat niet over die gozer die dankzij een Mac-dieet x kilo is afgevallen? Als je verstandig kiest, hoeft het dus niet zo ongezond te zijn.quote:
Sorrie mannen ik eet nooitq bij de Mac !😳Dus weet de prijs dus niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:07 schreef Monolith het volgende:
Met twee maanden kom je uit op 7,50 per dag. Dat kost een menu bij de Mac toch ook wel zo ongeveer?
Ik ook niet, maar ik kan me niet voorstellen dat een patatje + burger + frisdrank veel goedkoper dan dat is.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sorrie mannen ik eet nooitq bij de Mac !😳Dus weet de prijs dus niet.
Nee hij kwam enorm aan en moest stoppen van de dokter.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ging dat niet over die gozer die dankzij een Mac-dieet x kilo is afgevallen? Als je verstandig kiest, hoeft het dus niet zo ongezond te zijn.
quote:
Dolletjes.quote:
Ik acht die kans niet onmogelijk nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zie ik je vanavond in het ESF topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Die kent iedereen toch?quote:
Het OM heeft gewoon een zondebok nodig voor alle ellende in Amsterdam die ze niet kunnen oplossenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:17 schreef Confetti het volgende:
Zie je wel dat hij onschuldig is. Hij is boos omdat iedereen denkt dat hij erachter zit.
Was toch fantastische TV manquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Knuffel crimineel
Alleen dom volk met Collègetour voorop vond dat van die tokkie.
quote:
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:25 schreef richolio het volgende:
Kunnen ze niet proberen om een keer heel het programma te vullen met interessante items ipv het halve? Al dan niet minder
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb even genoten van dit filmpje tijdens dit item.
Gras is groenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef Karina het volgende:
Matthijs snapt er natuurlijk weer geen kut van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |