een stuk minder, een heel stuk minderquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit happens, maar het mag soms wel wat minder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Mee eensquote:
Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit happens, maar het mag soms wel wat minder...
Zo 'rollen' we wel door het leven, maakt het er allemaal niet minder naar doorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:05 schreef MadMaster het volgende:
We doen gewoon net of het allemaal koek en ei is...
Sterkte Mad, steady as he goes..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Dank allen, ik ga zo proberen een oogje dicht te doen...
Knokkels, dank voor de deuntjes!
Twee oogjes dicht doen is meestal effectieverquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:08 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I listen carefully...
Maar niet lang meer, het was een lange dag met veel zon en kutnieuws, dus mijn koekje is bijna op.
Trusten man, en sterkte met wat er ook aan de hand is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Dat kan ook. Succes ermee, Mad.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:05 schreef MadMaster het volgende:
We doen gewoon net of het allemaal koek en ei is...
goffer, sterkte man!!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Alsjeblieft man, van ons allemaal. Mag ik wel zeggen...quote:
.......quote:
Dit dusquote:
* knokkels leest het.... Leest het nog een keer.. En nog een keer..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Deze versie van California Love kende ik trouwens nog niet. Bijzonder.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels leest het.... Leest het nog een keer.. En nog een keer..
Verrek. Het staat er echt.!
Sja, wat voor gedachtes?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom is het zo stom als gedachtes beginnen in te zinken?
Uh, Knok, kan je California Love nog een keer draaien?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Deze versie van California Love kende ik trouwens nog niet. Bijzonder.
Zat je niet op te letten?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, Knok, kan je California Love nog een keer draaien?
De getalenteerde Jodie Abacus, met Halfway To Mexico. Geproduceerd door de al net zo getalenteerde Royce Wood Junior.
Ik hoorde een mij niet onbekende versie van California Love, maar Elf kende deze blijkbaar nietquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga een poging wagen.Trusten peeps! Veel plezier hier verder!
Mafze, ToTquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
Toe maar, wrijf het er nog maar even inquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoorde een mij niet onbekende versie van California Love, maar Elf kende deze blijkbaar niet
Trusten, mister ToThicquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hè? Erg fijne track. Het einde is zo meteen een beetje raar
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoorde een mij niet onbekende versie van California Love, maar Elf kende deze blijkbaar niet
Voelt als zout in een open wond hèquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toe maar, wrijf het er nog maar even in
quote:
Nee hoor. Ik pretendeer niet dat ik alle muziek ken. En sowieso is hiphop en alles in die hoek niet echt mijn specialiteitquote:
Mwah, het lukt je bestquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik pretendeer niet dat ik alle muziek ken. En sowieso is hiphop en alles in die hoek niet echt mijn specialiteit
Dat komt omdat ik in het begin van mijn show tegen een dode mic zat te babbelen. Dat is nu overduidelijk opgelostquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
Er zit een lage, zoemende toon onder je microfoon, Knokkels.
Je was wel goed hoorbaar verder.
quote:
Radio49 I love itquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik in het begin van mijn show tegen een dode mic zat te babbelen. Dat is nu overduidelijk opgelost![]()
Volgende keer is het beter, nah ja tenzij ik straks reboot maar ja.. Dat is ook weer zoiets he
De zoem is lang niet ernstig genoeg om te gaan rebootenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik in het begin van mijn show tegen een dode mic zat te babbelen. Dat is nu overduidelijk opgelost![]()
Volgende keer is het beter, nah ja tenzij ik straks reboot maar ja.. Dat is ook weer zoiets he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even onderonsjes met bomen begeleiden...
ate a proxima en thanks knokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hugo
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |