Ik ook nietquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Koele track, knok. Tijd niet gehoord.
het is weer voorbij die mooie zomerquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Met de cd waar deze track op staat heb ik een tofheidsnote gehad
Je weet dat tofheidsnotes maar een geldigheidsduur hebben van twee weken?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Nee, dat wist ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dat tofheidsnotes maar een geldigheidsduur hebben van twee weken?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Wegwerptelefoon...quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
piepschuimen chips in de telefoon, ik begrijp nu een beetje waarom Mad's telefoon niet zo goed werkt. Kostenbesparing?
Burn Notice gehad?quote:
Da's de bevrijdingsversie van Allo Allo.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Weer codetaal:
Wordt nu afgespeeld : ÿ - )ÿ
Burn Noticequote:
I listen carefully...quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's de bevrijdingsversie van Allo Allo.
Hier waren het al kruimels.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I listen carefully...
Maar niet lang meer, het was een lange dag met veel zon en kutnieuws, dus mijn koekje is bijna op.
kutnieuws is kutquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I listen carefully...
Maar niet lang meer, het was een lange dag met veel zon en kutnieuws, dus mijn koekje is bijna op.
Goeie!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
Verzoekje: 2Pac ft. Dr. Dre - California Love
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit happens, maar het mag soms wel wat minder...
Kutnieuws, zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I listen carefully...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |