SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou sound reasonable...Time to up my medication.
Morgen bij Leonidas denken ze: wie stuurt ons nou een smartphone...quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
De 'bonbons' kunnen opgehaald worden...
Hoe zou zo'n M8 nou smaken?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
De 'bonbons' kunnen opgehaald worden...
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Morgen bij Leonidas denken ze: wie stuurt ons nou een smartphone...
Ik las Rare DJ.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
Knock, Knock, Who's there?
- Knokkels
Knokkels who?
- Die R49 DJ.
De bonbons worden opgehaald, ik hoef ze niet te versturen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Morgen bij Leonidas denken ze: wie stuurt ons nou een smartphone...
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mag ik: Paul McCartney en Stevie Wonder - Ebony and Balcony?
oeh! Doritos?quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie ze al aanbellen bij Lay's (pepsico)
Wij van Tweakers.net zouden graag wat meer info willen over uw chips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
De telefoon is verpakt in van die piepschuim chipjes.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie ze al aanbellen bij Lay's (pepsico)
Wij van Tweakers.net zouden graag wat meer info willen over uw chips
Die mocht ik nooit et...quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De telefoon is verpakt in van die piepschuim chipjes.
Smakelijk eten!
omdat de chips defect zijn....quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De telefoon is verpakt in van die piepschuim chipjes.
Smakelijk eten!
piepschuimen chips in de telefoon, ik begrijp nu een beetje waarom Mad's telefoon niet zo goed werkt. Kostenbesparing?quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Koele track, knok. Tijd niet gehoord.
het is weer voorbij die mooie zomerquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Met de cd waar deze track op staat heb ik een tofheidsnote gehad
Je weet dat tofheidsnotes maar een geldigheidsduur hebben van twee weken?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Nee, dat wist ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dat tofheidsnotes maar een geldigheidsduur hebben van twee weken?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Wegwerptelefoon...quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
piepschuimen chips in de telefoon, ik begrijp nu een beetje waarom Mad's telefoon niet zo goed werkt. Kostenbesparing?
Burn Notice gehad?quote:
Da's de bevrijdingsversie van Allo Allo.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Weer codetaal:
Wordt nu afgespeeld : ÿ - )ÿ
Burn Noticequote:
I listen carefully...quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's de bevrijdingsversie van Allo Allo.
Hier waren het al kruimels.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I listen carefully...
Maar niet lang meer, het was een lange dag met veel zon en kutnieuws, dus mijn koekje is bijna op.
kutnieuws is kutquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I listen carefully...
Maar niet lang meer, het was een lange dag met veel zon en kutnieuws, dus mijn koekje is bijna op.
Goeie!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
Verzoekje: 2Pac ft. Dr. Dre - California Love
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit happens, maar het mag soms wel wat minder...
Kutnieuws, zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I listen carefully...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |