quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Driewerfquote:
Kresjquote:
Sure, ben al online.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2016 02:05:09 ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Sure, ben al online.Nietes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Jij deed een ragequit.quote:
Ja godver, ik wacht toch ook niet op de tieten van jouquote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jij deed een ragequit.![]()
Ik ga niet eeuwig wachten tot je terugkomt. Heb je de tieten niet voor.
Godfather of gangsta rapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Graag gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Thnx hiervoor! Was al een tijdje op zoek naar dit nummer...
Heb ik nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:04 schreef Zorro het volgende:
Luister en kijk naar een studio-live performance van Tubular Bells van Mike Oldfield op BBC4
Bedanktquote:
bby kom kroelenquote:
Mooi nummerquote:
Kom spitten dan 14.gifquote:
Idd, wel een typisch Frans zuchtmummertjequote:
KutAprilquote:
Tsja.........great minds worden meestal niet zo oud. Maar ze hebben een behoorlijke indruk achtergelaten iig bij mij.quote:
Die presentator heeft een sausje teveel op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:33 schreef Impressme het volgende:
[..]
Tsja.........great minds worden meestal niet zo oud. Maar ze hebben een behoorlijke indruk achtergelaten iig bij mij.![]()
Nooiut van gehoord.quote:
Neuh, ik ben eens een keer flink op mijn plaat gegaan op een spekgladde biervloer bij een Metalconcert, hersenschudding en alles.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nooiut van gehoord.
Hou je van metal?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:43 schreef Impressme het volgende:
[..]
Neuh, ik ben eens een keer flink op mijn plaat gegaan op een spekgladde biervloer bij een Metalconcert, hersenschudding en alles.![]()
Maar leef je uit hoor, ik ga verder met Prince
Jawel hoor, ik ben super geholpenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in het midden gaan staan
Valt me tegen dat je niet bent geholpen dan.
Denk al, metalheads zijn vaak goeie kerels.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:49 schreef Impressme het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben super geholpenMaar voor mij waren dat soort zalen niet echt mijn ding meer
En ik was gewoon bezopen, hielp vast niet mee
![]()
Ik hou niet van top40 en nederlandstalig 'muziek'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:55 schreef Impressme het volgende:
En ik vind zoveel soorten muziek goed, maar de meesters hebben mijn voorkeur.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Denk al, metalheads zijn vaak goeie kerels.
Hoop niet dat je ze heb indrgekotst
Ik heb geen favoriet metalnummer, ik ging mee omdat de broer van mijn vriendin wel een lekker ding wasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is jouw favo metalnummer?
Dit is de mijne:
Jesis, toen hij begon te zingen ben ik al afgehaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:01 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriet metalnummer, ik ging mee omdat de broer van mijn vriendin wel een lekker ding was![]()
Yo! Dat is de echte. Garry Julius moet zich schamen!quote:
[ Bericht 33% gewijzigd door Kijkertje op 10-05-2016 23:56:32 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:50 schreef Kijkertje het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tekst is een gedicht van Sylvia Plath
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
MooiDe tekst is een gedicht van Sylvia Plath
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:52 schreef Kijkertje het volgende:
Ik kijk er nooit naar, kwam deze van de week toevallig tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |