abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2016 @ 14:38:28 #251
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161944939
Er zijn ook wel genuanceerde stukken te vinden

http://www.espn.co.uk/f1/(...)-no-brainer-red-bull
pi_161944944
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de internationale fora zijn ze niet heel happig op deze actie, zullen we maar zeggen.
Vind het wel meevallen, beetje 50/50
  donderdag 5 mei 2016 @ 14:46:55 #253
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161945034
Kattenberg kennende had ze Kvyat meteen uit de sport verwijderd, dus idd zo harsh is het nou ook weer niet.
  donderdag 5 mei 2016 @ 15:49:25 #254
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_161945656
Beelden van 29 mei (spoiler alert!!)

Zo slecht... :') :P
pi_161945659
Vind het een stijlloze move van RB. Had Max dan meteen vanaf begin van het seizoen in RB gezet. Dan wist Kvyat ook hoe de zaken ervoor stonden.
pi_161945746
Want aan het begin van het seizoen wisten we al dat Max zo sterk zou beginnen. Als er geen gekloot met een pitstop was geweest en als zn motor heel was gebleven had hij nu gewoon 3 6e plekken gehad en een p8, of wel 7de in klassement.
Bovendien loopt kvyat te kloten dit jaar, kijk zn eerst 2 kwali's en nu ook weer in rusland in de race fouten gemaakt. En zn podium was ook niet zo veel zeggend als je het met ricciardo zn race vergelijkt.
Hij had vorig jaar gewoon mazzel dat hij door Vettel zn opstappen naar RB mocht, anders had hij dit jaar waarschijnlijk plaats moeten maken voor Sainz zoals Vernge ook mocht wieberen.
Nu kan hij iig nog zichzelf bewijzen in de TR
pi_161945804
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 15:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind het een stijlloze move van RB. Had Max dan meteen vanaf begin van het seizoen in RB gezet. Dan wist Kvyat ook hoe de zaken ervoor stonden.
Tja, ook dat zou nogal omstreden zijn geweest omdat Kvyat in het kampioenschap vorig jaar voor Ricciardo geëindigd is.
  donderdag 5 mei 2016 @ 16:05:55 #258
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_161945857
Zit ik dan met m'n "Dat doet Red Bull nooit". :')

Dit wordt echt rete interessant.
pi_161946201
Qua marketing is het natuurlijk wel een meesterzet. Nadat Max vorig jaar al onevenredig veel aandacht voor Red Bull gegenereerd heeft en dat dit seizoen een beetje leek op te drogen, zal het in Spanje weer helemaal over Red Bull gaan. Max is zijn gewicht in goud waard wat dat betreft. Het is vanuit dat oogpunt dan ook zonde om hem in de Toro Rosso in het niemandsland achter Williams z'n rondjes te laten rijden.
pi_161946238
Kan ook met contracten te maken hebben dat ze hem dit jaar niet in de Red Bull konden zetten.
Maar door de slechte prestaties van kyvat dit ineens wel kunnen.
  donderdag 5 mei 2016 @ 16:41:05 #261
37887 Dauthi
Progressive
pi_161946320
https://www.formula1.com/(...)er_Unit_and_ERS.html

Ok, dus grote vraag is nu hoe het zit met de motoren en versnellingsbak allocatie. De regels hebben het duidelijk over de driver, maar het stukje over de "replacement driver" brengt nog wat verwarring. Worden Max en Kvyat gezien als vervangers van elkaar gezien of niet? Dat zou betekenen dat ze het met het aantal motoren moeten doen van de ander. Wat weer extra pech zou betekenen voor Kvyat, omdat Max de laatste race nog motorproblemen had.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 mei 2016 @ 16:44:41 #262
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161946377
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 16:41 schreef Dauthi het volgende:
https://www.formula1.com/(...)er_Unit_and_ERS.html

Ok, dus grote vraag is nu hoe het zit met de motoren en versnellingsbak allocatie. De regels hebben het duidelijk over de driver, maar het stukje over de "replacement driver" brengt nog wat verwarring. Worden Max en Kvyat gezien als vervangers van elkaar gezien of niet? Dat zou betekenen dat ze het met het aantal motoren moeten doen van de ander. Wat weer extra pech zou betekenen voor Kvyat, omdat Max de laatste race nog motorproblemen had.
klopt. Motoren en aanverwante componenten worden aan een auto toegewezen. Dus Kvyat heeft een motortje minder voor de rest van het seizoen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 mei 2016 @ 16:45:34 #263
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161946392
Eerste GP winst in Monaco???
  donderdag 5 mei 2016 @ 16:47:37 #264
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161946416
quote:
6s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:33 schreef Zorro het volgende:
Dus nu zit Max bij het team dat zijn rijder er bij de eerste tegenslag al uitgooit? Fijn.
Tuurlijk niet. Marketing technisch is het natuurlijk ook hartstikke sterk om zo'n jonge jongen in die wagen met Red Bull erop te zetten. De grootste doelgroep Red Bull drinkers is van de leeftijd van Max.
pi_161946462
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Tja, ook dat zou nogal omstreden zijn geweest omdat Kvyat in het kampioenschap vorig jaar voor Ricciardo geëindigd is.
Slechts 3 punten en met veel meer schade. Effectief heeft hij minder geld opgeleverd dan Ricciardo. :)

Kvyat is op dit moment gewoon niet constant genoeg. Hij maakt teveel fouten en levert af en toe goede prestaties.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161946483
Ik snap niet zo heel goed waarom Max overal verrot wordt gescholden. Hij krijgt deze kans en ieder ander persoon zou het aanpakken. Dat Kvyat ernaast wordt gezet heeft Max totaal niks mee te maken.
pi_161946486
Sorry dubbele post.
pi_161946544
Kyvat mag blij zijn dat die zich nog kan bewijzen bij TR, wat hem niet zal lukken overigens.
pi_161946568
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 16:57 schreef eddehaas het volgende:
Kyvat mag blij zijn dat die zich nog kan bewijzen bij TR, wat hem niet zal lukken overigens.
In de Junior klassen versloeg hij Sainz regelmatig. Het was niet voor niets dat Kvyat eerder naar TR ging dan Sainz.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161946605
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 16:59 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

In de Junior klassen versloeg hij Sainz regelmatig. Het was niet voor niets dat Kvyat eerder naar TR ging dan Sainz.
Kan zijn maar hij is zn talent iig kwijt of geen ambitie of kan de druk niet aan of wat dan ook.
Zn prestaties dit seizoen zijn gewoon zeer slecht, die 3de plek was een mazzeltje als riccardo geen pech had gehad was die 4de geworden.
pi_161946774
Volgens Marko heeft bij deze switch ook meegespeeld dat het tussen Max en Carlos niet zo botert. Dan is dit ook een kleine tik aan Sainz, want dan waren ze beiden misschien een optie voor Red Bull en hierbij heeft Sainz het ook weer afgelegd tegenover Max.

Ik zie de switch een beetje dubbel tegemoet, Max heeft het talent, maar ik ben bang dat deze switch te vroeg komt. Niet dat hij het niveau niet aan zal kunnen, daar ben ik niet bang voor. Maar Max stapt in tijdens een lopend seizoen, heeft minder dan 2 weken om de engineers te leren kennen etc. kent de hele auto niet, auto is niet afgesteld/gemaakt voor/met hem, en dat kan bij een hoop coureurs verkeerd uitpakken.

Aan de andere kant is iedereen overtuigd van de kwaliteiten van Max, die stint in Rusland waarbij die ongelooflijke rondetijden neerzet laat zien dat hij zelfs in niemandsland de concentratie heeft om perfect te rijden. We weten allemaal dat hij ontzettend snel is en belachelijk goed kan inhalen. Daarbij snoert hij werkelijk iedereen de mond als deze switch slaagt dit seizoen. Ook zit hij meteen op de juiste plek voor komend seizoen, hij kan samen met Red Bull werken aan de nieuwe generatie F1 auto's, en zal dan voor komend seizoen een auto hebben welke mede met hem gemaakt is.

Ik hoop (verwacht), dat hij de komende paar races zeer zeker achter zijn teamgenoot zal staan, maar denk wel dat hij constant gaat rijden, en punten zal gaan pakken. Ik verwacht geen wonderen van hem en om de komende 4/5 races boven Ricciardo te staan lijkt mij onhaalbaar, maar ik denk wel dat na een paar races het gat steeds kleiner word zoals ook de eerste helft van vorig jaar tegenover Sainz. Als hij werkelijk zo goed is wat iedereen denkt, en ook ik, en de motorupdate van Renault pakt goed uit zie ik hem in de 2e helft van het seizoen geregeld boven Ricciardo eindigen en meestrijden om de podiumplekken.

We gaan een mooi seizoen tegemoet, bij TR was het de komende tijd alleen maar minder geworden doordat ze motorisch een grotere achterstand zouden krijgen op de rest van de teams, ik denk dat Max wel zo nuchter en kalm is dat hij weet hoe hij moet gaan rijden en denk dat hij het goed gaat doen, we zullen zien :)
pi_161946809
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 16:59 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Kvyat is echt een koekenbakker als het op rijden aankomt, maar hij is te wisselvallig. Ik hoop voor hem dat de stap terug naar TR hem goed doet, hij zijn hoofd leeg kan maken en gewoon weer constant en goed zal gaan rijden. Hier staat er minder druk op hem. Maar ik denk wel dat het voor Kvyat en ook Sainz dit seizoen erop of eronder word, degene die het gaat afleggen van de twee zal moeten vrezen komend seizoen voor zijn stoeltje.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2016 @ 17:35:02 #273
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161946942
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Volgens Marko heeft bij deze switch ook meegespeeld dat het tussen Max en Carlos niet zo botert. Dan is dit ook een kleine tik aan Sainz, want dan waren ze beiden misschien een optie voor Red Bull en hierbij heeft Sainz het ook weer afgelegd tegenover Max.

De suggestie die ik overal lees is dat dat niet zo zeer de coureurs zelf waren, maar de teams aan beide kanten van de garage. Hetgeen redelijk absurd is als je er over nadenkt. Maar zoiets werd ook al gezegd ivm John Booth
pi_161946945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb Kvyat weinig fouten zien maken eigenlijk. Heb je voorbeelden van wagens afschrijven?
ff uit het hoofd: Japan en Amerika 2015?
pi_161946980
Max is zo erg goed in de race geen moment dat die zn focus versliest.
Riccardo gaat het echt heel erg moeilijk krijgen.

Enige punt is dat hij zsm de auto naar zijn hand moet zetten, maar ook dat zie ik wel gebeuren.
Hij weet precies wat er gaande is en wat er moet afgesteld worden etc, wrs hebben ze bij RBR ook net iets betere engineers die beter kunnen afstellen voor hem.

Dan moet die nog met de druk om kunnen gaan wat misschien nog wel n punt is.
  donderdag 5 mei 2016 @ 18:14:52 #276
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_161947427
Max moet nog wel werken aan z'n kwalificatie en de start van de race. Dat was meestal niet z'n sterkste punt. Hoewel hij het gedurende de race dan meestal wel weer goed maakte, is het natuurlijk altijd beter als je al wat verder naar voren begint. Ricciardo heeft z'n kwalificatie meestal wel op orde, hoewel hij ook nog wel eens een steekje laat vallen bij de start.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_161947546
Als 'ie maar niet bij Toro Rosso gaat pitten zoals Hamilton bij McLaren in zijn Mercedes op Sepang. :')

donderdag 5 mei 2016 @ 18:27:40 #279
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161947597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 18:24 schreef Nober het volgende:
Als 'ie maar niet bij Toro Rosso gaat pitten zoals Hamilton bij McLaren in zijn Mercedes op Sepang. :')

Ik acht de intelligentie van Max hoger in dan van Lewis.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 5 mei 2016 @ 18:33:02 #280
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_161947664
quote:

Lewis is dan ook een coureur die nog wel eens zijn concentratie verliest.
pi_161947850
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 18:14 schreef Wolve000 het volgende:
Max moet nog wel werken aan [z'n kwalificatie en de start van de race. Dat was meestal niet z'n sterkste punt. Hoewel hij het gedurende de race dan meestal wel weer goed maakte, is het natuurlijk altijd beter als je al wat verder naar voren begint. Ricciardo heeft z'n kwalificatie meestal wel op orde, hoewel hij ook nog wel eens een steekje laat vallen bij de start.
Dit jaar 3-1 t.o.v Sainz. Dus dat zit wel goed.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 mei 2016 @ 19:03:08 #282
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161948099
quote:

Het overkwam ook een groot kampioen als Felipe Massa
Of wat te denken van Jenson Button
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2016 @ 19:12:20 #283
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161948246
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 18:14 schreef Wolve000 het volgende:
Max moet nog wel werken aan z'n kwalificatie en de start van de race. Dat was meestal niet z'n sterkste punt. Hoewel hij het gedurende de race dan meestal wel weer goed maakte, is het natuurlijk altijd beter als je al wat verder naar voren begint. Ricciardo heeft z'n kwalificatie meestal wel op orde, hoewel hij ook nog wel eens een steekje laat vallen bij de start.
Dit jaar waren 3 van de 4 starts redelijk bagger ja. Maar bij de ene stond hij in de verkeerde motorstand. Slordig, maar dus geen teken van slechte skills. En afgelopen zondag kan het natuurlijk ook met de stervende motor te maken hebben gehad.

Maar dat lijkt wel redelijk een weak spot ja.
  donderdag 5 mei 2016 @ 19:24:03 #284
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_161948473
Goede switch van Max mijn inziens.
Van Ricciardo kan hij nog wat leren, Sainz was hij al voorbij in alle opzichten. Was het voorheen nog zo dat Sainz de betere Q reed, en Max de betere race. Laatste tijd domineerde Max zowel in Q als in de race. Zijn tempo en contuiniteit in Sochi was geweldig goed.
Bij Red bull zijn ze er volgens mij een beetje huiverig voor dat Max na dit jaar naar Ferrari vertrekt, logisch dat ze hem nu opwaarderen, en losweken van de Ferrari krachtbron. Na dit seizoen zal waarschijnlijk OF Kvyat OF Sainz vertrekken bij STR.
pi_161948590
http://www.skysports.com/(...)-swap-ted-kravitz-qa

Duidelijk verhaal, en wel logisch als de spanningen bij Toro Rosso echt zo hoog op liepen (clashes tussen vaders -ook onderling?- en engineers wtf). Maar is het voor Max niet te vroeg? Dat denk ik inmiddels niet meer. Maar Ted speculeert dat Ricciardo kan aantonen echt speciaal te zijn door Max te verslaan en dat dat het verhaal van 2016 gaat worden. Imo heeft Ricciardo dat allang aangetoond door viervoudig wereldkampioen Vettel te degraderen. Daar heeft hij een 18 jarige met nauwelijks twee jaar raceervaring niet voor nodig. Het is eerder andersom: Max kan aantonen echt speciaal te zijn door Ricciardo te verslaan of minimaal gelijkwaardig te zijn. Lukt hem dat niet, dan is ie toch een iets minder speciaal talent. Ik geloof niet dat het feit dat hij nu halsoverkop instapt daar veel invloed op heeft.
  donderdag 5 mei 2016 @ 19:37:42 #286
342627 tja77
pi_161948729
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:30 schreef aesop het volgende:
http://www.skysports.com/(...)-swap-ted-kravitz-qa

Duidelijk verhaal, en wel logisch als de spanningen bij Toro Rosso echt zo hoog op liepen (clashes tussen vaders -ook onderling?- en engineers wtf). Maar is het voor Max niet te vroeg? Dat denk ik inmiddels niet meer. Maar Ted speculeert dat Ricciardo kan aantonen echt speciaal te zijn door Max te verslaan en dat dat het verhaal van 2016 gaat worden. Imo heeft Ricciardo dat allang aangetoond door viervoudig wereldkampioen Vettel te degraderen. Daar heeft hij een 18 jarige met nauwelijks twee jaar raceervaring niet voor nodig. Het is eerder andersom: Max kan aantonen echt speciaal te zijn door Ricciardo te verslaan of minimaal gelijkwaardig te zijn. Lukt hem dat niet, dan is ie toch een iets minder speciaal talent. Ik geloof niet dat het feit dat hij nu halsoverkop instapt daar veel invloed op heeft.
Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die Max een minder speciaal talent gaan vinden als hij zich niet direct kan meten aan Ricciardo. Bekijk het leeftijdsverschil alleen al. Max is op dit moment al verder dan welke formule 1 coureur dan ook. Hij is niet alleen nog steeds piepjong, maar racet al ontzettend volwassen. Ricciardo is een enorm goede coureur, en ik denk niet dat Max zich dit jaar al kan meten aan hem.
pi_161948831
Ja precies dit is gewoon om Max te behouden, Kimi is volgendjaar klaar bij ferrari dan zouden ze zomaar Max kunnen nemen, dat wil RB niet daarom nu de switch. Perfect moment met het slecht presteren van kvyat.
  donderdag 5 mei 2016 @ 20:33:48 #288
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_161949772
Meteen maar een nieuwe polo besteld haha :-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 5 mei 2016 @ 20:44:30 #289
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161950085
quote:
hij kwam net uit bed? zo duf
pi_161950206
Vanavond om 22:00 bij RTLZ (van Liem Live) gaan ze een uur praten over Max Verstappen. Jos komt ook aan bod.
pi_161950288
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:33 schreef nils7 het volgende:
Meteen maar een nieuwe polo besteld haha :-)
De polo's zien er echt netjes uit.
pi_161950466
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat is geen verrassing. Sainz speelt gewoon tweede viool, en dat is waarschijnijk het hele probleem. Sainz is daar een te groot talent voor, met teveel marketingwaarde daarvoor. Het is een groot land met veel relatief verse racefans, papa Sainz, knappe jongen, Alonso komt er voorlopig niet aan, het is kapitaalvernietiging om Sainz elke 2 weken overschaduwd te zien worden.

Verder vind ik al het gezeur maar onzin, het is een harde en opportunistische wereld waar Kvyat in is gestapt, dat dit kan staat waarschijnlijk ook gewoon in het contract dat hij getekend heeft. Ze worden steeds jonger, maar het is nog steeds een sport van volwassen bedragen, risico's en mannelijk incasseringsvermogen.

Wel snap ik nu de reactie van Vettel een stuk beter, die kent beide teams natuurlijk, heeft met Horner gepraat, die heeft vast wat aangevoeld en zich daarom maar heel mild uitgelaten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2016 @ 21:01:41 #293
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161950646
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hij kwam net uit bed? zo duf
Een enorme kater natuurlijk. Is al sinds zondag aan het feesten met goedkope russische wodka
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2016 @ 21:03:12 #294
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161950703
Nu word godverdomme zelfs FP1 een must see.
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:16:03 #295
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_161951131
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:47 schreef tjaptjoep het volgende:
Vanavond om 22:00 bij RTLZ (van Liem Live) gaan ze een uur praten over Max Verstappen. Jos komt ook aan bod.
Thnx
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:16:40 #296
369251 Geralt
of Rivia
pi_161951148
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:47 schreef tjaptjoep het volgende:
:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_161951272
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 18:45 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dit jaar 3-1 t.o.v Sainz. Dus dat zit wel goed.
Zelfs 2-2 tov Kvyat. :P
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:58:37 #298
342627 tja77
pi_161952247
Klopt het dat de race engineer en de data engineer van Max bij STR, een andere werkgever mogen gaan zoeken?
pi_161952304
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:58 schreef tja77 het volgende:
Klopt het dat de race engineer en de data engineer van Max bij STR, een andere werkgever mogen gaan zoeken?
De engineer is inmiddels al ontslagen.....

Wat een onrust heeft er in dat team gezeten...
pi_161952423
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

:)
Sorry, ik dacht dat het een uur lang over Verstappen zou gaan. Nu zit er zo'n zeikwijf...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')