start --> uitvoeren --> mspaintquote:
Zou wat zijn als hij op Spa weet te winnen omg gekkenhuis dan daarquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
start --> uitvoeren --> mspaint
Succes!!
Podium is daar al mooi mee genomen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij op Spa weet te winnen omg gekkenhuis dan daar
Dat vroeg ik me ook al af:quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat ik me wel afvraag, hoe zit het nu met bandenkeuzes?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het Sporting Reglement:
Regel 24.4(b)
If an additional driver is used (see Article 26.1(b)) he must use the tyres allocated to the nominated driver he replaced.
Ik lees dit als dat Verstappen de banden moet gebruiken die voor Kvyat bedoeld waren en bij Toro Rosso geldt hetzelfde.
als hij daar sowieso het podium haalt, wordt het ook al een gekkenhuisquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij op Spa weet te winnen omg gekkenhuis dan daar
Dat was toch die kutmotor vorig jaar?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:54 schreef SnowOokami het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel sneller de Renault motor wordt straks...
Ze rijden nog steeds met Renault hoor alleen onder de naam Tag Heuer.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was toch die kutmotor vorig jaar?
Dit jaar ook, alleen al een stuk minder kut dan vorig jaar. En ze krijgen upgrades waar de 2015 spec Ferrari van TR die naar alle waarschijnlijkheid niet gaat krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was toch die kutmotor vorig jaar?
Je bedoelt Turbulent Jet Ignitionquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ze rijden nog steeds met Renault hoor alleen onder de naam Tag Heuer.
Renault gaat een motor upgrade uitvoeren mid season en de geruchten gaan dat ze dan ook HCCI krijgen.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 05-05-2016 om 09:54:11One thing's for sure. Bet there isn't room for Ricciardo and Verstappen together at Red Bull for that long reageer retweet
twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 05-05-2016 om 10:16:45Helmut Marko's been looking for chance to get Max Verstap in the senior team. Kvyat gave him two. Plus strengthens RB's hand in BIDDING WAR reageer retweet
Daar heeft veel meer gespeeld. Waarschijnlijk ook aanbiedingen van andere teams. RB zou knettergek zijn als ze Verstappen zouden laten vertrekken naar een ander team door uitblijven van promotie/duidelijkheid.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:33 schreef Zorro het volgende:
Dus nu zit Max bij het team dat zijn rijder er bij de eerste tegenslag al uitgooit? Fijn.
Newey zat er nog niet ten tijde van Doornbos?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:19 schreef nils7 het volgende:
Voor t eerst een Nederlander in een auto van Adrian Newey
Garantie op een plek volgens seizoen is ook duidelijkheid.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar heeft veel meer gespeeld. Waarschijnlijk ook aanbiedingen van andere teams. RB zou knettergek zijn als ze Verstappen zouden laten vertrekken naar een ander team door uitblijven van promotie/duidelijkheid.
Moeten ze alleen het startnummer nog even aanpassen naar 26quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:33 schreef Geralt het volgende:
Voor wie interesse heeft; sinds vandaag is de auto van Kvyat te bekijken in de Jumbo in Breda.
Jawel in zn eerste jaar, dus die auto van 2006 is niet van hem geweest. In 2007 heeft Doornbos alleen wat promotie gedaan dacht ikquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Newey zat er nog niet ten tijde van Doornbos?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:33 schreef Geralt het volgende:
Voor wie interesse heeft; sinds vandaag is de auto van Kvyat te bekijken in de Jumbo in Breda.
alsof het Telegraaf Ziggo sport Olav Mol minnend tokkievolk het verschil zietquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:45 schreef Geralt het volgende:
Wel een beetje een zeperd voor Jumbo, persoonlijke sponsor van Max. Die auto staat daar pas sinds gisteren.![]()
Zou RB er nu een RB heen sturen?
Echt sinds gisteren ja?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:45 schreef Geralt het volgende:
Wel een beetje een zeperd voor Jumbo, persoonlijke sponsor van Max. Die auto staat daar pas sinds gisteren.![]()
Zou RB er nu een RB heen sturen?
Sinds gisteren ja.quote:
Serieus? Élk raceweekend?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:50 schreef Fer het volgende:
Ach, een echte F1 wordt ook iedere raceweekend opnieuw gespoten (behalve bij Sauber).
Jenson snapt er niks vanquote:McLaren-coureur Jenson Button zet zijn vraagtekens bij de promotie van Max Verstappen van Toro Rosso naar Red Bull Racing.
De 36-jarige Brit gunt het Verstappen wel, maar vindt dat Daniil Kvyat te snel opzij wordt gezet bij Red Bull.
Serieus? Eén slechte race en Kvyat wordt opzij gezet. En zijn podiumplaats in de race daarvoor dan? Dit is Kortetermijnvisie", liet Button weten via Twitter. "Ik respecteer het talent van Verstappen, maar hij heeft nog een hele carrière voor zich."
Kvyat kende tijdens de laatste Grand Prix in zijn vaderland Rusland een dramatische race. Hij kwam twee keer in aanraking met Sebastian Vettel van Ferrari en viel buiten de punten. Twee weken eerder werd hij nog derde in China.
Button werd in 2009 wereldkampioen in de Formule 1. In 2011 werd hij tweede. Vorig seizoen speelde hij een bijrol met een uiteindelijke zestiende plaats.
Precies. Iemand met zijn ervaring in het F1 wereldje weet het vast minder goed dan fokker Funzel.quote:
Ik denk eerder dat ie zelf de hete adem van een ander groot talent in zn nek voelt en juist daarom deze uitspraak doet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies. Iemand met zijn ervaring in het F1 wereldje weet het vast minder goed dan fokker Funzel.
lolquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies. Iemand met zijn ervaring in het F1 wereldje weet het vast minder goed dan fokker Funzel.
Ah joh niet zo zuur man, ik ouwehoer toch maar wat joh.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Beach doet niet anders.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:59 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ah joh niet zo zuur man, ik ouwehoer toch maar wat joh.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:33 schreef Geralt het volgende:
Zure Rus. Het is wel erg lullig voor Kvyat, is echt kut voor hem, maar uiteindelijk wel een goede move van RBR denk ik. We kennen natuurlijk niet de details, maar ze willen gewoon voorsorteren op een sterk jaar volgend jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |