start --> uitvoeren --> mspaintquote:
Zou wat zijn als hij op Spa weet te winnen omg gekkenhuis dan daarquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
start --> uitvoeren --> mspaint
Succes!!
Podium is daar al mooi mee genomen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij op Spa weet te winnen omg gekkenhuis dan daar
Dat vroeg ik me ook al af:quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat ik me wel afvraag, hoe zit het nu met bandenkeuzes?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het Sporting Reglement:
Regel 24.4(b)
If an additional driver is used (see Article 26.1(b)) he must use the tyres allocated to the nominated driver he replaced.
Ik lees dit als dat Verstappen de banden moet gebruiken die voor Kvyat bedoeld waren en bij Toro Rosso geldt hetzelfde.
als hij daar sowieso het podium haalt, wordt het ook al een gekkenhuisquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij op Spa weet te winnen omg gekkenhuis dan daar
Dat was toch die kutmotor vorig jaar?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:54 schreef SnowOokami het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel sneller de Renault motor wordt straks...
Ze rijden nog steeds met Renault hoor alleen onder de naam Tag Heuer.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was toch die kutmotor vorig jaar?
Dit jaar ook, alleen al een stuk minder kut dan vorig jaar. En ze krijgen upgrades waar de 2015 spec Ferrari van TR die naar alle waarschijnlijkheid niet gaat krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was toch die kutmotor vorig jaar?
Je bedoelt Turbulent Jet Ignitionquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ze rijden nog steeds met Renault hoor alleen onder de naam Tag Heuer.
Renault gaat een motor upgrade uitvoeren mid season en de geruchten gaan dat ze dan ook HCCI krijgen.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 05-05-2016 om 09:54:11One thing's for sure. Bet there isn't room for Ricciardo and Verstappen together at Red Bull for that long reageer retweet
twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 05-05-2016 om 10:16:45Helmut Marko's been looking for chance to get Max Verstap in the senior team. Kvyat gave him two. Plus strengthens RB's hand in BIDDING WAR reageer retweet
Daar heeft veel meer gespeeld. Waarschijnlijk ook aanbiedingen van andere teams. RB zou knettergek zijn als ze Verstappen zouden laten vertrekken naar een ander team door uitblijven van promotie/duidelijkheid.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:33 schreef Zorro het volgende:
Dus nu zit Max bij het team dat zijn rijder er bij de eerste tegenslag al uitgooit? Fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |