Dat is ook mijn inschatting. De RBR is niet snel genoeg om een 2e coureur op respectabele afstand van Ricciardo te hebben, bij een snelle auto is dat een voordeel, bij een mindere auto kun je beter twee ijzers in het vuur hebben. Dat gebeuk van Kvyat was een kans.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:30 schreef Abdus18 het volgende:
twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 05-05-2016 om 10:16:45Helmut Marko's been looking for chance to get Max Verstap in the senior team. Kvyat gave him two. Plus strengthens RB's hand in BIDDING WAR reageer retweet
Waar ik bij Sainz het gevoel had dat hij zich altijd op Verstappen focuste denk ik dat Ricciardo zo volwassen is dat ze beiden naar voren kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is ook mijn inschatting. De RBR is niet snel genoeg om een 2e coureur op respectabele afstand van Ricciardo te hebben, bij een snelle auto is dat een voordeel, bij een mindere auto kun je beter twee ijzers in het vuur hebben.
Ik ben benieuwd waar hij staat tov Ricciardo. Het is wel duidelijk dat hij bijzondere kwaliteiten heeft, maar F1 gaat vooral om de kwaliteit om snel een rondje af te leggen en met Sainz hebben we daarvan geen maat. Beider snelheid is de grote onbekende. Misschien hebben ze allebei wel heel veel snelheid en laat Verstappen Ricciardo achter zich.
Ga nog niet hoor, ik twijfel. Vliegen is 300¤ met Transavia en dan vertrek je zondagavond om 21.30 of met Vuelling maar die vliegt al om 18.35, maar is wel goedkoper.quote:
DNF, ik zweer jequote:Op donderdag 5 mei 2016 12:20 schreef franklop het volgende:
Zal in Spanje wel wennen worden aan de wagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DNF, ik zweer jeBen benieuwd wat Red Bull doet als Verstappen Rosberg en Hamilton er uit rijdt in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sainz naar Red Bull??
![]()
Ik denk dat ze daarna wakker worden en ze beginnen aan de eerste FP.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Red Bull doet als Verstappen Rosberg en Hamilton er uit rijdt in SpanjeSainz naar Red Bull??
Zal wel meevallen, zoveel verschilt het niet kwa bediening. Die onderdelen mogen overgenomen worden van Redbull, alleen chassis moet echt zelf ontworpen worden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:20 schreef franklop het volgende:
Zal in Spanje wel wennen worden aan de wagen
Tussen Rosberg en Hamilton gaat het dit jaar sowieso nog wel knetteren. Je denkt toch niet dat Hammie genoegen neemt met de rol van tweede viool?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Red Bull doet als Verstappen Rosberg en Hamilton er uit rijdt in SpanjeSainz naar Red Bull??
Hoezo?quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:19 schreef RingBewoner het volgende:
Dit zal trouwens wel weer problemen opleveren voor Olav Mol.
De man betalen die suiker in de tank bij beide heren heeft gegooid.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:46 schreef lord_bono het volgende:
Nou ja, het duurt al snel twee races voordat hij ziet dat Verstappen in een Red Bull is gaan rijden.quote:
Ik gok op 3 gp'squote:Op donderdag 5 mei 2016 13:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, het duurt al snel twee races voordat hij ziet dat Verstappen in een Red Bull is gaan rijden.
Bij Ferrari hebben ze al ervaring met waspoederquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De man betalen die suiker in de tank bij beide heren heeft gegooid.
twitter:redbullracing twitterde op donderdag 05-05-2016 om 13:11:48Max at the factory this morning to say hello to the boys. Busy week for the Team ahead of the #SpanishGP. 🇪🇸 #F1 https://t.co/R0RoyBO4O4 reageer retweet
"Auf der anderen Seite gab es eine ziemliche Unruhe bei Toro Rosso zwischen Verstappen und Sainz. Wir haben damit intern mehrere Probleme erledigt."quote:
Goedemorgen Hans.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Verstappen echt naar Red Bull ?!?!!
Mag niet van de Bernquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:39 schreef nils7 het volgende:
Ricciardo in de RB
[ afbeelding ]
Max in de RB
[ afbeelding ]
Wie o wie past er z'n helm aan?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, het duurt al snel twee races voordat hij ziet dat Verstappen in een Red Bull is gaan rijden.
Die reacties op die tweet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:35 schreef Abdus18 het volgende:
twitter:redbullracing twitterde op donderdag 05-05-2016 om 13:11:48Max at the factory this morning to say hello to the boys. Busy week for the Team ahead of the #SpanishGP. 🇪🇸 #F1 https://t.co/R0RoyBO4O4 reageer retweet
Pleur op. Sommige mensen werken vandaag dus kunnen niet de hele dag achter een pc schermpje zittenquote:
Nee joh. Het is 1 april.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Verstappen echt naar Red Bull ?!?!!
Wel op straffe van een boete geloof ik.quote:
Ik zag het op telesport, dus dat is altijd een korreltje zout.quote:
alles op de televaag moet je met korreltje zout nemenquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zag het op telesport, dus dat is altijd een korreltje zout.
Daaromquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:48 schreef F1gamer het volgende:
[..]
alles op de televaag moet je met korreltje zout nemen
Qua Max hebben die altijd gelijk gehad dus die durf ik er wel in te vertrouwen.quote:
Denk ik ook. Statement dat Kvyat over gaat om zijn vorm terug te krijgen is natuurlijk onzin als hij podium heeft gepakt in China.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:30 schreef Abdus18 het volgende:
twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 05-05-2016 om 10:16:45Helmut Marko's been looking for chance to get Max Verstap in the senior team. Kvyat gave him two. Plus strengthens RB's hand in BIDDING WAR reageer retweet
was het niet motorsport.com?quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:56 schreef Fer het volgende:
Het begon op F1today gisteravond, maar toen geloofde ik het ook nog niet.
Idem, zag het officiële bericht pas om 10:30 vandaagquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:56 schreef Fer het volgende:
Het begon op F1today gisteravond, maar toen geloofde ik het ook nog niet.
Op dit moment is het verschil tussen de auto's niet zo heel groot, of zowel Verstappen als Sainz zijn spectaculair snelle coureurs, maar TR zit vast aan die oude Ferrari motor en zal dus gedurende het seizoen niet meekunnen met de ontwikkeling die andere teams wel kunnen maken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:47 schreef Fer het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, zoveel verschilt het niet kwa bediening. Die onderdelen mogen overgenomen worden van Redbull, alleen chassis moet echt zelf ontworpen worden.
Zou pas echt echt een stunt zijn als Max meldt dat chassis niet zoveel uitmaakt en alleen de motor veel beter is.
Het zal vast een minder grote ramp zijn als Fisichella's overstap van Forde India naar Ferrari.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op dit moment is het verschil tussen de auto's niet zo heel groot, of zowel Verstappen als Sainz zijn spectaculair snelle coureurs, maar TR zit vast aan die oude Ferrari motor en zal dus gedurende het seizoen niet meekunnen met de ontwikkeling die andere teams wel kunnen maken.
En terecht. Ondanks dat ik Max fan ben is dit gewoon een naaistreek.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de internationale fora zijn ze niet heel happig op deze actie, zullen we maar zeggen.
Ik vind het ook niet heel chique, overigens begrijp ik dat Max deze kans pakt als HM hem deze aanbiedt, je krijgt niet al te vaak dit soort kansen en afwijzen zou men aan het twijfelen brengen maar vanuit RB niet netjes ook omdat ze Kvyat niet echt ontslaan, en er ook weinig reden toe was om deze wissel toe te passen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
En terecht. Ondanks dat ik Max fan ben is dit gewoon een naaistreek.
Hij is te wild. Schrijft regelmatig wagens af en wisselt dat af met goede resultaten. Vorig jaar al en deze trend lijkt zich dit jaar door te zetten. Bij TR kan hij leren om constanter en rustiger te worden. Daar is minder druk om te presteren dan bij RB.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Harde actie van RBR in de richting van Kvyat, om nou te zeggen dat hij het zo slecht deed ... Kvyat zal aan het einde van het seizoen wel vertrekken uit de RB/TR-stal. Lijkt me een goede voor Renault of voor Haas of Williams als bij één van die teams iemand naar Ferrari vertrekt.
Anyway, het zal voor de timing van de switch ook wel meespelen en een voordeel voor Verstappen zijn, dat de eerste GP op Barcelona is. Ze hebben daar de meeste data verzameld.
Hij lijdt door deze maatregel vooral gezichtsverlies, dat zal zijn zelfvertrouwen en motivatie niet ten goede komen, denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij is te wild. Schrijft regelmatig wagens af en wisselt dat af met goede resultaten. Vorig jaar al en deze trend lijkt zich dit jaar door te zetten. Bij TR kan hij leren om constanter en rustiger te worden. Daar is minder druk om te presteren dan bij RB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |