Dat is ook mijn inschatting. De RBR is niet snel genoeg om een 2e coureur op respectabele afstand van Ricciardo te hebben, bij een snelle auto is dat een voordeel, bij een mindere auto kun je beter twee ijzers in het vuur hebben. Dat gebeuk van Kvyat was een kans.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:30 schreef Abdus18 het volgende:
twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 05-05-2016 om 10:16:45Helmut Marko's been looking for chance to get Max Verstap in the senior team. Kvyat gave him two. Plus strengthens RB's hand in BIDDING WAR reageer retweet
Waar ik bij Sainz het gevoel had dat hij zich altijd op Verstappen focuste denk ik dat Ricciardo zo volwassen is dat ze beiden naar voren kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is ook mijn inschatting. De RBR is niet snel genoeg om een 2e coureur op respectabele afstand van Ricciardo te hebben, bij een snelle auto is dat een voordeel, bij een mindere auto kun je beter twee ijzers in het vuur hebben.
Ik ben benieuwd waar hij staat tov Ricciardo. Het is wel duidelijk dat hij bijzondere kwaliteiten heeft, maar F1 gaat vooral om de kwaliteit om snel een rondje af te leggen en met Sainz hebben we daarvan geen maat. Beider snelheid is de grote onbekende. Misschien hebben ze allebei wel heel veel snelheid en laat Verstappen Ricciardo achter zich.
Ga nog niet hoor, ik twijfel. Vliegen is 300¤ met Transavia en dan vertrek je zondagavond om 21.30 of met Vuelling maar die vliegt al om 18.35, maar is wel goedkoper.quote:
DNF, ik zweer jequote:Op donderdag 5 mei 2016 12:20 schreef franklop het volgende:
Zal in Spanje wel wennen worden aan de wagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DNF, ik zweer jeBen benieuwd wat Red Bull doet als Verstappen Rosberg en Hamilton er uit rijdt in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sainz naar Red Bull??
![]()
Ik denk dat ze daarna wakker worden en ze beginnen aan de eerste FP.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Red Bull doet als Verstappen Rosberg en Hamilton er uit rijdt in SpanjeSainz naar Red Bull??
Zal wel meevallen, zoveel verschilt het niet kwa bediening. Die onderdelen mogen overgenomen worden van Redbull, alleen chassis moet echt zelf ontworpen worden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:20 schreef franklop het volgende:
Zal in Spanje wel wennen worden aan de wagen
Tussen Rosberg en Hamilton gaat het dit jaar sowieso nog wel knetteren. Je denkt toch niet dat Hammie genoegen neemt met de rol van tweede viool?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Red Bull doet als Verstappen Rosberg en Hamilton er uit rijdt in SpanjeSainz naar Red Bull??
Hoezo?quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:19 schreef RingBewoner het volgende:
Dit zal trouwens wel weer problemen opleveren voor Olav Mol.
De man betalen die suiker in de tank bij beide heren heeft gegooid.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:46 schreef lord_bono het volgende:
Nou ja, het duurt al snel twee races voordat hij ziet dat Verstappen in een Red Bull is gaan rijden.quote:
Ik gok op 3 gp'squote:Op donderdag 5 mei 2016 13:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, het duurt al snel twee races voordat hij ziet dat Verstappen in een Red Bull is gaan rijden.
Bij Ferrari hebben ze al ervaring met waspoederquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De man betalen die suiker in de tank bij beide heren heeft gegooid.
twitter:redbullracing twitterde op donderdag 05-05-2016 om 13:11:48Max at the factory this morning to say hello to the boys. Busy week for the Team ahead of the #SpanishGP. 🇪🇸 #F1 https://t.co/R0RoyBO4O4 reageer retweet
"Auf der anderen Seite gab es eine ziemliche Unruhe bei Toro Rosso zwischen Verstappen und Sainz. Wir haben damit intern mehrere Probleme erledigt."quote:
Goedemorgen Hans.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Verstappen echt naar Red Bull ?!?!!
Mag niet van de Bernquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:39 schreef nils7 het volgende:
Ricciardo in de RB
[ afbeelding ]
Max in de RB
[ afbeelding ]
Wie o wie past er z'n helm aan?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, het duurt al snel twee races voordat hij ziet dat Verstappen in een Red Bull is gaan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |