Geen idee, de bug staat verder niet uitgelegd op de Wiki.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft die te maken met de (door een mens verzonnen) implementatie van decimale getallen in een binaire computer, toch?
Dan zou ik het meteen door de afvoer gieten. Zoiets mag niet eens bier heten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is geuze met kandijsuiker er in. Het smaakt een beetje naar cola.
Het is wel een biersoort met een lange historie lees ik. Werd in de 16e eeuw al zo gebrouwen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan zou ik het meteen door de afvoer gieten. Zoiets mag niet eens bier heten.
Wat is dat nu voor logica? Ik ga toch ook geen bloembollen eten omdat ze dat in de jaren '40 ook al zo deden?quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is wel een biersoort met een lange historie lees ik. Werd in de 16e eeuw al zo gebrouwen.
Vandaag zou dat op zich wel gepast zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor logica? Ik ga toch ook geen bloembollen eten omdat ze dat in de jaren '40 ook al zo deden?
Ik wil er mee aangeven dat het geen hip modebiertje is zoals bijvoorbeeld Wieckse Rose. Daartoe verlaag ik mij uiteraard niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor logica? Ik ga toch ook geen bloembollen eten omdat ze dat in de jaren '40 ook al zo deden?
quote:Nu Donald Trump met het terugtrekken van Ted Cruz de gedoodverfde Republikeinse presidentskandidaat is, kan Geert Wilders zijn geluk niet op. De PVV-leider presenteerde zich maanden geleden al als Trump-fan en hij zal in juli zelfs afreizen naar Ohio om daar met eigen ogen te zien hoe Trump als presidentskandidaat wordt gekozen.
Ik verwacht niet direct dat Wilders zijn partijlidmaatschap op gaat zeggen.quote:
Op naar de 0 leden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet direct dat Wilders zijn partijlidmaatschap op gaat zeggen.
Is Wilders zelfs geen lid?quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:45 schreef Pokkelmans het volgende:
De PVV heeft toch ook helemaal geen leden? Het is een politieke beweging, geen partij.
Net als grofweg 50% van de bevolking.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus correctie: de PVV heeft één lid.
Whehe.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Net als grofweg 50% van de bevolking.
Het is natuurlijk ook vrij stompzinnig. Over de hele wereld zijn lokale georiënteerde herdenkingen omtrent gebeurtenissen die vooral betrekking hadden op het eigen land. Om te ontkennen dat leed dat dichter bij huis ligt doorgaans zwaarder gevoeld wordt en meer impact heeft is ook wat naïef.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die geen 4 mei voor mij beweging stemt mij toch droevig.
Ik begrijp het eigenlijk ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |