Ik wil, maakt mij dat dan een 'real man'?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:26 schreef vincenzo78 het volgende:
Eigenlijk kunnen we ook concluderen dat Mattie geen 'real man' is want hij heeft geen tweeling gemaakt...
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil, maakt mij dat dan een 'real man'?
Wat een onzin!
Totale radiostilte.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:44 schreef hierissieweer het volgende:
Wat is de samenvatting van het nieuws na dat mattie zijn brief uitbracht?
Ik hoop niet dat ze denken dat 'het publiek' deze kwestie gaat laten rusten.quote:
Verrassende wending.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:07 schreef Wimperkruller het volgende:
http://www.show.nl/showfl(...)teeds-onder-een-dak/
Idioten.
Mattie salute! Je bent een betere man dan ik zou zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:07 schreef Wimperkruller het volgende:
http://www.show.nl/showfl(...)teeds-onder-een-dak/
Idioten.
Dit dus. Ik had al haar spullen buiten gezet. Inclusief de kinderkamer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mattie salute! Je bent een betere man dan ik zou zijn.
[ afbeelding ]
En de tweeling.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik had al haar spullen buiten gezet. Inclusief de kinderkamer.
Die mogen naar de biologische vaderquote:
Die zit zich waarschijnlijk nu ergens te drukken en liefkozende woordjes tegen zijn eigen vrouw te prediken in de hoop dat het niet uit komt.quote:
Of hij ligt er ziek op de bank van.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zit zich waarschijnlijk nu ergens te drukken en liefkozende woordjes tegen zijn eigen vrouw te prediken in de hoop dat het niet uit komt.
Dan is het vooral het probleem van die Kirstin figuur.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zit zich waarschijnlijk nu ergens te drukken en liefkozende woordjes tegen zijn eigen vrouw te prediken in de hoop dat het niet uit komt.
Dat duurt wel verdacht langquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Issie nog steeds ziek ? Vreemd, griep heerst namelijk niet ??!?!?!
Dat is t eerste waar ik aan dacht ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:49 schreef KingRadler het volgende:
serieuze theorie zou zaad van een spermabank kunnen zijn. En dat Mattie haar het huis niet uit kan doen omdat ze nergens heen kan. Dat ze toch proberen samen de kinderen op te voeden.
Een andere theorie: misschien heeft ze m overtuigd van een onbevlekte ontvangenis en voeden ze nu als een moderne Maria en Jozef een nieuwe profetentweeling op.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:49 schreef KingRadler het volgende:
serieuze theorie zou zaad van een spermabank kunnen zijn. En dat Mattie haar het huis niet uit kan doen omdat ze nergens heen kan. Dat ze toch proberen samen de kinderen op te voeden.
Dus Mattie is de gelovige?quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een andere theorie: misschien heeft ze m overtuigd van een onbevlekte ontvangenis en voeden ze nu als een moderne Maria en Jozef een nieuwe profetentweeling op.
Ik geloof er niks van.quote:
Er zijn genoeg stellen die dit traject samen welwetend ingaan, met een gedoneerde eicel of zaadcel. Het akelige in deze kwestie is dat het niet in openheid zou zijn gebeurd. En ik kan me ook weinig zorgverleners voorstellen die meewerken aan her ter beschikking stellen van een zaaddonor zonder dat de mannelijke partner is meegenomen in het traject. En al helemaal niet binnen zo'n korte tijd na bekendmaking dat ze niet op de natuurlijke weg zwanger kon raken van Mattie. Bij menig ziekenhuis is voor een zaaddonor een wachtlijst van ca. 2 jaar. Of ze moet zaad besteld hebben bij een commerciele spermabank, maar dan nog is dat niet bepaald een anonieme webshop als Bol.com. Ik blijf nog even bij het vreemdgangverhaal.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:49 schreef KingRadler het volgende:
Zullen goede luistercijfers worden, gok ik.quote:
Dat vrees ik ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zullen goede luistercijfers worden, gok ik.
gangbangquote:Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef DKUp het volgende:
Misschien weet Kirsten wel niet wie de vader is
Hoe dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 18:45 schreef KingRadler het volgende:
hij had dit alles meer uit de schijnwerpers moeten houden.
nu wil iedereen wat weten.
Ik ga echt niet m´n wekker op zes uur zettenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zullen goede luistercijfers worden, gok ik.
Ik hoop op verslag hierquote:Op zondag 29 mei 2016 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet m´n wekker op zes uur zetten
Dat weten we nog niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:53 schreef jcdragon het volgende:
Maar hoe weet hij nou dat hij niet de vader is?
Is dat zijn wekker?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:51 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurwerk graag of het verhaal van Kirsten bij RTL Boeluhvaar
Zoiets denk ik ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:16 schreef Jinkx het volgende:
Waarschijnlijk wordt het een eenmalige mededeling en hebben ze het er verder niet teveel over.
Bij de meeste werkgevers hangt ook niet heel Nederland aan je lippen als je weer aan het werk gaatquote:Op maandag 30 mei 2016 08:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
Coulante werkgever wel. De meeste bedrijven zouden een werknemer niet zo lang weg laten blijven om deze reden.
Was hij echt maar een maand weg trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |