Oordoppen liggen klaar...quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef chufi het volgende:
<orgen feest.. Ik zag ze vanmiddag al klaarstaan.. De feesttenten
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
doet me denken aan dat liedje van Oost naar West Berlijn
Dat weet ik, ik bedoelde de keuze voor juist die foto (ja ja, shop) in combi met de TT.quote:
Omdat ze soms in de ene kom en soms ook in de andere willen zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
doet me denken aan dat liedje van Oost naar West Berlijn
Ja goed, maar ik ben wel een beetje Anne Frank moe na 50+ jaar, leuk voor de jeugd, maar ik weet het onderhand wel, en wat heeft 'de wereld' er tot nu toe van geleerd?quote:
Tunnel graven gaat niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze soms in de ene kom en soms ook in de andere willen zijn.
Dan kijk je vanavond ook niet naar The boy in the striped pyjamas. Zo'n mooie film en ik heb er zo om gehuild, dus ik kijk hem ook niet, ik jank tegenwoordig al als ik een zwaan met kuikens ziequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik ben wel een beetje Anne Frank moe na 50+ jaar, leuk voor de jeugd, maar ik weet het onderhand wel, en wat heeft 'de wereld' er tot nu toe van geleerd?
Geen reet....
Nee, ik geloof het wel, ik ben uiteraard ook 2 minuten rustig geweest, etc etc, ben begaan, maar ga er geen avond mee vullen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kijk je vanavond ook niet naar The boy in the striped pyjamas. Zo'n mooie film en ik heb er zo om gehuild, dus ik kijk hem ook niet, ik jank tegenwoordig al als ik een zwaan met kuikens zie
Ik heb er verder ook niet heel veel mee hoor, maar ben natuurlijk wel 2 minuten stil geweest, we zaten toen juist op het balkon en mijn kat besloot hard te gaan mauwenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het wel, ik ben uiteraard ook 2 minuten rustig geweest, etc etc, ben begaan, maar ga er geen avond mee vullen.
Moet je vertellen dat ik het boek nog nooit gelezen heb..quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik ben wel een beetje Anne Frank moe na 50+ jaar, leuk voor de jeugd, maar ik weet het onderhand wel, en wat heeft 'de wereld' er tot nu toe van geleerd?
Geen reet....
Smakelijk, ik ga zo aan de babi kecap met witte rijst, spiegeleitje en kroepoek.quote:
Dat is nog een hele maaltijdquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, ik ga zo aan de babi kecap met witte rijst, spiegeleitje en kroepoek.
Met tortillachips, stukjes tomaat, jallapenos en geraspte kaas even in de ovenquote:
Ik heb een enigszins vreemd ritme.quote:
Das nog een hele hoop zo laatquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met tortillachips, stukjes tomaat, jallapenos en geraspte kaas even in de oven
Maar wel een combi van gezond en minder gezondquote:
Nu, schiet ik me spontaan in de lach, ik dacht nou, ik zeg maar niks.quote:
Maar het was maar een klein bakje hč, geen volle zakquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu, schiet ik me spontaan in de lach, ik dacht nou, ik zeg maar niks.
Ik dacht juist ,, Ik zeg er wat vanquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu, schiet ik me spontaan in de lach, ik dacht nou, ik zeg maar niks.
Maar toch een hele mondvol.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het was maar een klein bakje hč, geen volle zak
Dat wel natuurlijk, maar ik vond dat ik het verdiend hadquote:
Ik heb vandaag pas 2 bruine bollen gehad, dus dit is mijn 2e maaltijd, en erna neem ik wat yoghurt, vla of een banaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar ik vond dat ik het verdiend had
Voor mij ook veel te druk, ik ga lekker het water op.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik doe gewoon niet mee.. Veels te druk
Ik vind die bevrijdingsfestivals wel een goede zaak, de beste een goede manier om het begrip vrijheid even bij de jeugd onder de aandacht te brengen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik doe gewoon niet mee.. Veels te druk
De jeugd ja... Ik ken 90% van al die bandjes die optreden geeneens..quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind die bevrijdingsfestivals wel een goede zaak, de beste manier om het begrip vrijheid even bij de jeugd onder de aandacht te brengen.
Het hout je bezigquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:34 schreef FANN het volgende:
Ik had een hele mooie Clownsmiley gemaakt met Griekse Yogurt
en een grote aardbeienneus en blauwe besjes voor ogen en mond![]()
Ik had er al meer besjes bijgegooid en de neus in stukkies gesneden
en toen dacht ik, ow..... foto vergeten![]()
nu is het geen smiley meer maar het is toch lekker![]()
[ afbeelding ]
Pauze van het tuinieren?quote:
Heb zojuist even de microfoon test van MM bijgewoond.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Pauze van het tuinieren?
Ik denk dat iedereen lekker buiten is nu..
Dus druk gaat het niet worden hiero vandaag.
en?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb zojuist even de microfoon test van MM bijgewoond.
werkenquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Pauze van het tuinieren?
Ik denk dat iedereen lekker buiten is nu..
Dus druk gaat het niet worden hiero vandaag.
Was gezellig.quote:
hmmmm misschien dat ik straks even langskom, ik ga eerst even beetje huishouden enzo...quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was gezellig.
Programma van vandaag
12:45 - 14:30 DJ Knokkels - Radio Freedom
Doet ie het of doet ie het nu niet?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb zojuist even de microfoon test van MM bijgewoond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja, die doet het maar het is nog even finetunen en zo.quote:
Ja ik snap hetquote:Op donderdag 5 mei 2016 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die doet het maar het is nog even finetunen en zo.
Dan is feedback v/d luisteraars wel handig.
Ondertussen zat er ook nog fijne muziek tussen.quote:
Ben in huis een en ander op aan het ruimen, had nog wat spullen op mijn 'rommelkamer' staan die wel in de kelderberging kunnen, gelukkig heb ik een fijn karretje daarvoor (hoef ik maar 1 keer heen en weer) ooit op een rommelmarkt gekocht voor 5 euro en ik kreeg er ook nog een zak gewassen witte druiven bij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:36 schreef FANN het volgende:
Advocado / Aardbei Smoothie voor de variatie![]()
Hele doos aardbeien erinik krijg straks nog 2 dozen dus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben in huis een en ander op aan het ruimen, had nog wat spullen op mijn 'rommelkamer' staan die wel in de kelderberging kunnen, gelukkig heb ik een fijn karretje daarvoor (hoef ik maar 1 keer heen en weer) ooit op een rommelmarkt gekocht voor 5 euro en ik kreeg er ook nog een zak gewassen witte druiven bij.![]()
Maar nu eerst even peukpauze, moet ook gebeuren.een zak witte druiven kado bij je karretje? bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb theepauze pauze van het slapen![]()
Ja, het was hier beneden op het veld, een rommelmarktje, een jaar of 2 geleden, en ik ken de vrouw waarvan ik het kocht al 25+ jaar, en ze vroeg wil je wat druiven erbij?quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
een zak witte druiven kado bij je karretje? bijzonder![]()
ik heb theepauze pauze van het slapen
ah... dan ligt het een beetje andersquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, het was hier beneden op het veld, een rommelmarktje, een jaar of 2 geleden, en ik ken de vrouw waarvan ik het kocht al 25+ jaar, en ze vroeg wil je wat druiven erbij?
Daarom, en lust graag witte druiven.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan ligt het een beetje anderswel aardig
ik die rode, maar de witte spuug ik ook niet uitquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, en lust graag witte druiven.
Blije Moquote:
Altijd, maar ik ben al een aantal dagen met iets bezig, met elektronica, en jumpers, ik moest een bepaalde combi zien te vinden en ik ben inmiddels een stap verder gekomen, vandaar mijn plotselinge euforie.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd, maar ik ben al een aantal dagen met iets bezig, met elektronica, en jumpers, ik moest een bepaalde combi zien te vinden en ik ben inmiddels een stap verder gekomen, vandaar mijn plotselinge euforie.
Maar ook weer iets te vroeg gejuicht want hij doet nog niet helemaal wat ik wil.
Mijn stofzuigerslang had ik intussen ook weer gerepareerd, die is nu alleen ietsje korter.quote:
goed bezig Moquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn stofzuigerslang had ik intussen ook weer gerepareerd, die is nu alleen ietsje korter.
je kunt bij de buren komen luisterenquote:
Neuh hij draait freedom muziekjesquote:
Oh wacht ... Het is vandaag ook bevrijdingsdag...Ik dacht al wat een vrolijkheid op hemelsvaartquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wacht ... Het is vandaag ook bevrijdingsdag...Ik dacht al wat een vrolijkheid op hemelsvaart
héquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
als zelfs jij het niet meer weet hef de boel maar weer op dan ....
Is dat er ? Therapie topic?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ja psies goftedomme, dit is geen therapie forum, word er gillend gek van
Is goed .. Veel luister plezier en doe ze de groetenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
hou op schei uit, ik ga de radio zoeken
ik word er niet écht vrolijk van, ik geef het nog een uurtjequote:Op donderdag 5 mei 2016 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed .. Veel luister plezier en doe ze de groeten
Doe rustig aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik word er niet écht vrolijk van, ik geef het nog een uurtje
TONG 2 Dat kan best in één postquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:25 schreef sacha het volgende:
nou had ik ook geen dessert, dat zal het zijn
Ik werk morgen ook niet hiehaaquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je morgen werkt wel.. Ik denk dat ik bootjes ga kijken
ja morgen en zaterdag werken, zondag vrij!quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je morgen werkt wel.. Ik denk dat ik bootjes ga kijken
Winnen ga je het nooitquote:
Dan mag je naar het strandquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja morgen en zaterdag werken, zondag vrij!
Ja en? Die bermaakt zich maar met de anderen zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
het grootmoederlijk monster komt morgen tot en met zondag
ik zal het haar zeggen, snappen is wat andersquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en? Die vermaakt zich maar met de anderen zou ik zeggen
ow...quote:
ja euh...quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...![]()
nou ik denk dat ook wel af en toe hoor.... van wat doe ik hier eigenlijk, ik ben er nog steeds niet achter
let maar niet op mij ik heb vandaag een pestbuiquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ja euh...
als ik ga plussen en minnen![]()
maar toch hč
Niks van gemerktquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
let maar niet op mij ik heb vandaag een pestbui
Ik heb me ook rustig gehoudenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was hier ook niet dus dat kan wel kloppen
Tongquote:
James Corden kijken op youtube, daar knap je een beetje van opquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
let maar niet op mij ik heb vandaag een pestbui
Ik heb net Geer en Goor gekeken, viel een beetje tegen....quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
James Corden kijken op youtube, daar knap je een beetje van op
hoe kan ik ooit, én vooral op welk vlak, winnen van tong, als ik dat al zou willen, oh verderfelijke gedachten, oh verwerpelijk gedachtegoed, gaat heen én snel, uit mijn ogen nu!quote:
Ken je Carpool Karaoke? Ik vind het erg leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net Geer en Goor gekeken, viel een beetje tegen....
Drama queenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
hoe kan ik ooit, én vooral op welk vlak, winnen van tong, als ik dat al zou willen, oh verderfelijke gedachten, oh verwerpelijk gedachtegoed, gaat heen én snel, uit mijn ogen nu!
Ken ik niet....quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken je Carpool Karaoke? Ik vind het erg leuk.
Is je moeder er nog/al?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
oh verderfelijke gedachten, oh verwerpelijk gedachtegoed, gaat heen én snel, uit mijn ogen nu!
Ik dacht je een beetje op te vrolijken. En dit is geen tv, dit is youtubequote:Op donderdag 5 mei 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken ik niet....
Maar ik heb geen zin meer in TV
ah ... sorryquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht je een beetje op te vrolijken. En dit is geen tv, dit is youtube
Geniet nog even van vrijheidsdag.quote:
Ik was even bang dat ze onder jouw naam zat te postenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ze onder jouw naam zat te posten
Die zijn een beetje te vaak te zien, dus dan zijn ze steeds minder leukquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net Geer en Goor gekeken, viel een beetje tegen....
Ik zie ze alleen bij dat programma eigenlijk ik weet niet in welke programma's die gasten allemaal zitten maar dat kijk ik toch nooit....quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn een beetje te vaak te zien, dus dan zijn ze steeds minder leuk
Gordon zit in een jury bij Idols of HGT of in alle twee. Geer zag ik gisteren bij Omroep MAXquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie ze alleen bij dat programma eigenlijk ik weet niet in welke programma's die gasten allemaal zitten maar dat kijk ik toch nooit....
ah.. dat kijk ik dus nooitquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Gordon zit in een jury bij Idols of HGT of in alle twee. Geer zag ik gisteren bij Omroep MAX
En ik maar denken dat jij kind aan huis bent bij omroep MAX.quote:
misschien ben ik er ooit eens per ongeluk langsgezapt maar ik kan me niet herinneren dat ik datquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij kind aan huis bent bij omroep MAX.
Tis de hele dag te zien hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ben ik er ooit eens per ongeluk langsgezapt maar ik kan me niet herinneren dat ik dat
gezien heb, dat is toch een ochtendprogramma?
Ik dacht een omroepvereniging, maar goed, ik kijk dat nooit, ik zie dat grijze hoofd van die leider wel af en toe ergens voorbij komen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ben ik er ooit eens per ongeluk langsgezapt maar ik kan me niet herinneren dat ik dat
gezien heb, dat is toch een ochtendprogramma?
ow... weet ik veel zo vaak heb ik de TV niet aan eigenlijk, en als het wel aanstaat staat er meestal dat programma op met muziek enzo..quote:
De dokter van Sas was bv ook van Max dacht ik me te herinnerenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... weet ik veel zo vaak heb ik de TV niet aan eigenlijk, en als het wel aanstaat staat er meestal dat programma op met muziek enzo..
dat programma heb ik ook nog nooit gezien...quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
De dokter van Sas was bv ook van Max dacht ik me te herinneren
that's TV suckerquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
De dokter van Sas was bv ook van Max dacht ik me te herinneren
Ja johquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de boot en de huizen zijn wel gewoon echt en het starnd
nou werd tijd....quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb een smiley eten gevonden.. komt er zo aan
Hij is wél leukquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja net voordat het te laat was, maar hij staat
Pacmanquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk de voorganger van de smiley of niet .. geen idee eigenlijk
In de 70's waren ze ook erg popie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:31 schreef chufi het volgende:
De smiley was eerst las ik net.. Ergens rond 1900
Op T-shirts en buttons, maar in welke hoedanigheid werden ze rond 1900 gebruikt?quote:
In een brief geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op T-shirts en buttons, maar in welke hoedanigheid werden ze rond 1900 gebruikt?
Heb je dat ook gelezen?
Maf, ik had niet gedacht dat het zo oud zou zijn....wat eigenlijk ook weer raar is want beeldtaal is veel ouder.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
In een brief geloof ik
https://en.wikipedia.org/wiki/Smiley
Ja ik had hetzelfde.. Waarschijnlijk is hier het laatste nog niet over geschrevenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maf, ik had niet gedacht dat het zo oud zou zijn....wat eigenlijk ook weer raar is want beeldtaal is veel ouder.
Misschien dat er nog ergens in een onontdekte gang van een piramide ergens een eeuwenoude smiley staat, komen we over tig jaren pas achter.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik had hetzelfde.. Waarschijnlijk is hier het laatste nog niet over geschreven
Dat bv of een simpele grottekening van een Neanderthalerquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien dat er nog ergens in een onontdekte gang van een piramide ergens een eeuwenoude smiley staat, komen we over tig jaren pas achter.
is dat de kots smiley?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja net voordat het te laat was, maar hij staat
gezelligquote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen dan.. Als je nu heel veel werkt kun je zaterdag de hele dag met je moeder zijn...
Het is ook nog vroeg, iedereen moet waarschijnlijk eerst nog een beetje bijkomen, ik iig wel, heb mijn ogen amper een half uur open.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:35 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ga me niet mengen in deze boeiende conversatie
Ik was al om half zes opquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook nog vroeg, iedereen moet waarschijnlijk eerst nog een beetje bijkomen, ik iig wel, heb mijn ogen amper een half uur open.
Dat is me veel te vroeg, 9 uur is ook te vroeg voor mij, maar ik werd wakker....quote:
Ja ik werd ook wakker ....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is me veel te vroeg, 9 uur is ook te vroeg voor mij, maar ik werd wakker....
Ik ga gewoon straks lekker wat in huis doen, beetje opruimen en zo, was ik gisteren al mee begonnen omdat ik mijn soldeerbout zocht en niet kan vinden.quote:
ik ga straks mijn nest weer inquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga gewoon straks lekker wat in huis doen, beetje opruimen en zo, was ik gisteren al mee begonnen omdat ik mijn soldeerbout zocht en niet kan vinden.
Mijn god, je meent het ook nog echt...quote:
beide denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn god, je meent het ook nog echt...
Een vraag, is dat je vaste ritme of komt dat maar af en toe voor?
Ga je dan terug naar bed en slapen uit verveling of omdat je moe bent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik zit dus nog steeds te wachten en er gebeurt al sinds 25-4-2016 niets zichtbaars.
Ben benieuwd of het dan toch bij verrassing straks in mijn brievenbus te vinden is."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
De boot duurt meestal wat langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik zit dus nog steeds te wachten en er gebeurt al sinds 25-4-2016 niets zichtbaars.
Ben benieuwd of het dan toch bij verrassing straks in mijn brievenbus te vinden is.
Zal wel loslopen, maar hoe sneller, hoe beter, uiteraard.quote:
Anders gewoon klagen. Misschien sturen ze het nog een keer. Dat had ik laatstquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, maar hoe sneller, hoe beter, uiteraard.
Zou leuk zijn, hoe meer van die geheugenkaartjes hoe beter.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders gewoon klagen. Misschien sturen ze het nog een keer. Dat had ik laatst
In mijn geval kwam er maar 1 zending aan (de laatste)quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, hoe meer van die geheugenkaartjes hoe beter.
Įa va.quote:Groep-8-leerlingen die een steen gooien door een ruit van een asielzoekerscentrum, of een kind uit groep 3 dat opmerkt; 'Wat maakt dat nou uit, zo'n aanslag in Parijs?'
Of ze zeggen bijvoorbeeld dat boten met vluchtelingen beter kunnen zinken.
Steeds vaker breekt juffen en meesters op de basisschool het zweet uit door extreme opmerkingen van leerlingen.
Soms al in de jongste groepen zijn de reacties extreem. Hun leerkrachten weten vaak niet goed hoe te reageren.
Met name in de grote steden was het op middelbare scholen al een bekend tafereel, maar ook op basisscholen én in klassen buiten de grote steden krijgen leraren het vaker Spaans benauwd van de opmerkingen die kinderen maken.
Ze komen niet alleen uit de monden van islamitische leerlingen.
Op plattelandsscholen uiten 'witte' kinderen felle teksten over de vluchtelingencrisis.
Ze krijgen extreme ideeën mee van thuis of via sociale media.
Dat soort opmerking kan je ook gewoon lezen op Fokquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Įa va.
Je moet het nog maar willen, tegenwoordig leerkracht zijn.![]()
Dat weet ik, maar dat zijn geen basisschool groep 8 leerlingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat soort opmerking kan je ook gewoon lezen op Fok
Nee des te erger....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat zijn geen basisschool groep 8 leerlingen.
Dan begrijp je misschien dat men daaruit zou kunnen concluderen dat je zulke ideeën gewoon van thuis uit mee krijgt.quote:
Ik weet niet of dat bij iedereen opgaat hoor Mo, maar het zal ongetwijfeld een deel zijn....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan begrijp je misschien dat men daaruit zou kunnen concluderen dat je zulke ideeën gewoon van thuis uit mee krijgt.
Kortom: opvoeding.
Een zeer aanzienlijk deel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij iedereen opgaat hoor Mo, maar het zal ongetwijfeld een deel zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:02 schreef chufi het volgende:
Het was lekker vertoeven aan de waterkant
Het lekkere leven dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit hier met een glimlach, maak zojuist mijn brievenbus leeg, ligt er een brief in van de woningbouw, kenmerk: huisbezoek, ze willen de bewoners beter leren kennen.
Pleurt ff een eindje op zeg.![]()
![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Sociale plannen van een woningbouwverenigingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het lekkere leven dus.
Ik zit hier met een glimlach, maak zojuist mijn brievenbus leeg, ligt er een brief in van de woningbouw, kenmerk: huisbezoek, ze willen de bewoners beter leren kennen.
![]()
Ja, en een leuk verhaaltje erbij, door de verschillende nationaliteiten bla bla bla....willen we ......organiseren....bla bla bla...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Sociale plannen van een woningbouwvereniging
Ja ik zou er ook geen belang bij hebben. Hier zijn ook verder geen activiteiten.. 1 keer per jaar de ledenvergadering, altijd op de avond van de CL finale dus handel ik dat schriftelijk af.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en een leuk verhaaltje erbij, door de verschillende nationaliteiten bla bla bla....willen we ......organiseren....bla bla bla...
Geen zin in, de complexbeheerder ken ik al lang, aardig mens, en de bewoners die er langer wonen ook wel, er is nogal wat verloop hier in dit complex en al die gasten die er een paar mndn wonen en weer vertrekken, wat moet ik daar verder mee.
Wil sowieso geen verder contact dan hallo in de lift.
Bij mij hoeven ze ook niet te komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het lekkere leven dus.
![]()
Muy bien!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:19 schreef Treehut362 het volgende:
Twee boeken erbij:
1. Dimanches d'août est un roman de Patrick Modiano paru le septembre 1986 aux éditions Gallimard.
2. Livret de famille est un livre partiellement autobiographique et romanesque de Patrick Modiano paru le 25 avril 1977 aux éditions Gallimard.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef sacha het volgende:
weer zo'n klote uitzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Hoe komen die mensen aan wal?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vurige pizzaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:28 schreef Soury het volgende:
Ik dacht dat die zooi hier stond[ afbeelding ]
En ik maar denken dat jullie wadlopers waren.quote:
Dan val je toch uit je boot? Of zijn dat platbodemsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
en het wordt natuurlijk weer een keertje eb
Die bootjes drijven in de lucht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:23 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Met kleine wieltjes eronder.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan val je toch uit je boot? Of zij dat platbodems
Wat een armoe geen frietquote:
Verkeerde topic muts.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:28 schreef Soury het volgende:
Ja dat snap ik maar waar die isquote:
Ik heb al een kleurtjequote:
Pff ik maakte me al zorgenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
friet, gebakken aardappelen, groentes en aan salade geen gebrek hoor
kijk skatquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:28 schreef Soury het volgende:
Ik wissel niksquote:
Was moeders er blij mee?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
Op een plek waar je het niet verwacht. Succesquote:
Ik haat dat skat gedoequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:40 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk skat
GC / laat hier je smiley eten zien!
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:40 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk skat
GC / laat hier je smiley eten zien!
Mooi bordje vis, mij viel de placemat op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
Is dat iets voor het zeik topic?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:48 schreef Soury het volgende:
Ik moet die utopia cos een keer slopen ik vind niks meer
Ruud is er weer dus ik sloop niksquote:
Denk dat het restaurant daar gewoon een papieren velletje onder heeft liggenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi bordje vis, mij viel de placemat op.
Is vieze Ruud weer terug? En zijn vieze vriendinnetje ook?quote:
Nee.,, dat is al lang over geloof ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is vieze Ruud weer terug? En zijn vieze vriendinnetje ook?
O, dat kan natuurlijk, ik volg dat al een jaar of twee niet meer.quote:
Het gaat ook nergens meer over... Alles is gescript ....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, dat kan natuurlijk, ik volg dat al een jaar of twee niet meer.
Jammer he.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens meer over... Alles is gescript ....
Nee is alvast voor morgen, weten die oudjes veel.....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat !!! Ben ik al weer op de bank in slaap gevallen!!??
En daar gaat het om, als je weer maar goed zit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:43 schreef chufi het volgende:
Ach maakt het uit.. De weersverwachting is goed
Helt! Net nu er niets meer op tv is.quote:
Wat heb je en wat is er gebeurt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:53 schreef sacha het volgende:
[..]
zit nu achter pc, even zoeken wat ik kan doen qua reanimatie
Dan moeten we hoop-expert Dees inschakelenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zie alleen een uitroepteken op foon dus er is hoop
mijn contacten liggen in de tuinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hope dat je contacten nog ergens staan.....
quote:07:34
De operatie om de nieuwe spoorbrug bij Muiderberg op zijn plaats te krijgen verloopt voorspoedig. De brug ligt inmiddels op zijn plek.
quote:
quote:Met een temperatuur die op sommige plaatsen tot rond de 27 graden kan oplopen, vormt Nederland samen met Duitsland en België zaterdag de warmste regio van Europa, aldus MeteoGroup.
Da's nou jammer...quote:Politieagenten hebben vrijdagavond in het Westland een negentienjarige 's-Gravenzander aangehouden voor vernieling.
Hij wordt verdacht van het lek steken van bijna 300 autobanden.
"We willen de identiteit van de verdacht enigszins in bescherming nemen, want in Westland zijn veel mensen erg boos op de bandenprikker", aldus de Politiewoordvoerder.
Pek en veren staan klaar, leer mij die westlanders kennenquote:
U bent mede slachtoffer?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:55 schreef just me het volgende:
[..]
Pek en veren staan klaar, leer mij die westlanders kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |