Oordoppen liggen klaar...quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef chufi het volgende:
<orgen feest.. Ik zag ze vanmiddag al klaarstaan.. De feesttenten
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
doet me denken aan dat liedje van Oost naar West Berlijn
Dat weet ik, ik bedoelde de keuze voor juist die foto (ja ja, shop) in combi met de TT.quote:
Omdat ze soms in de ene kom en soms ook in de andere willen zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
doet me denken aan dat liedje van Oost naar West Berlijn
Ja goed, maar ik ben wel een beetje Anne Frank moe na 50+ jaar, leuk voor de jeugd, maar ik weet het onderhand wel, en wat heeft 'de wereld' er tot nu toe van geleerd?quote:
Tunnel graven gaat niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze soms in de ene kom en soms ook in de andere willen zijn.
Dan kijk je vanavond ook niet naar The boy in the striped pyjamas. Zo'n mooie film en ik heb er zo om gehuild, dus ik kijk hem ook niet, ik jank tegenwoordig al als ik een zwaan met kuikens ziequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik ben wel een beetje Anne Frank moe na 50+ jaar, leuk voor de jeugd, maar ik weet het onderhand wel, en wat heeft 'de wereld' er tot nu toe van geleerd?
Geen reet....
Nee, ik geloof het wel, ik ben uiteraard ook 2 minuten rustig geweest, etc etc, ben begaan, maar ga er geen avond mee vullen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kijk je vanavond ook niet naar The boy in the striped pyjamas. Zo'n mooie film en ik heb er zo om gehuild, dus ik kijk hem ook niet, ik jank tegenwoordig al als ik een zwaan met kuikens zie
Ik heb er verder ook niet heel veel mee hoor, maar ben natuurlijk wel 2 minuten stil geweest, we zaten toen juist op het balkon en mijn kat besloot hard te gaan mauwenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het wel, ik ben uiteraard ook 2 minuten rustig geweest, etc etc, ben begaan, maar ga er geen avond mee vullen.
Moet je vertellen dat ik het boek nog nooit gelezen heb..quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik ben wel een beetje Anne Frank moe na 50+ jaar, leuk voor de jeugd, maar ik weet het onderhand wel, en wat heeft 'de wereld' er tot nu toe van geleerd?
Geen reet....
Smakelijk, ik ga zo aan de babi kecap met witte rijst, spiegeleitje en kroepoek.quote:
Dat is nog een hele maaltijdquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, ik ga zo aan de babi kecap met witte rijst, spiegeleitje en kroepoek.
Met tortillachips, stukjes tomaat, jallapenos en geraspte kaas even in de ovenquote:
Ik heb een enigszins vreemd ritme.quote:
Das nog een hele hoop zo laatquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met tortillachips, stukjes tomaat, jallapenos en geraspte kaas even in de oven
Maar wel een combi van gezond en minder gezondquote:
Nu, schiet ik me spontaan in de lach, ik dacht nou, ik zeg maar niks.quote:
Maar het was maar een klein bakje hè, geen volle zakquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu, schiet ik me spontaan in de lach, ik dacht nou, ik zeg maar niks.
Ik dacht juist ,, Ik zeg er wat vanquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu, schiet ik me spontaan in de lach, ik dacht nou, ik zeg maar niks.
Maar toch een hele mondvol.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het was maar een klein bakje hè, geen volle zak
Dat wel natuurlijk, maar ik vond dat ik het verdiend hadquote:
Ik heb vandaag pas 2 bruine bollen gehad, dus dit is mijn 2e maaltijd, en erna neem ik wat yoghurt, vla of een banaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar ik vond dat ik het verdiend had
Voor mij ook veel te druk, ik ga lekker het water op.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik doe gewoon niet mee.. Veels te druk
Ik vind die bevrijdingsfestivals wel een goede zaak, de beste een goede manier om het begrip vrijheid even bij de jeugd onder de aandacht te brengen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik doe gewoon niet mee.. Veels te druk
De jeugd ja... Ik ken 90% van al die bandjes die optreden geeneens..quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind die bevrijdingsfestivals wel een goede zaak, de beste manier om het begrip vrijheid even bij de jeugd onder de aandacht te brengen.
Het hout je bezigquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:34 schreef FANN het volgende:
Ik had een hele mooie Clownsmiley gemaakt met Griekse Yogurt
en een grote aardbeienneus en blauwe besjes voor ogen en mond![]()
Ik had er al meer besjes bijgegooid en de neus in stukkies gesneden
en toen dacht ik, ow..... foto vergeten![]()
nu is het geen smiley meer maar het is toch lekker![]()
[ afbeelding ]
Pauze van het tuinieren?quote:
Heb zojuist even de microfoon test van MM bijgewoond.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Pauze van het tuinieren?
Ik denk dat iedereen lekker buiten is nu..
Dus druk gaat het niet worden hiero vandaag.
en?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb zojuist even de microfoon test van MM bijgewoond.
werkenquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Pauze van het tuinieren?
Ik denk dat iedereen lekker buiten is nu..
Dus druk gaat het niet worden hiero vandaag.
Was gezellig.quote:
hmmmm misschien dat ik straks even langskom, ik ga eerst even beetje huishouden enzo...quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was gezellig.
Programma van vandaag
12:45 - 14:30 DJ Knokkels - Radio Freedom
Doet ie het of doet ie het nu niet?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb zojuist even de microfoon test van MM bijgewoond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja, die doet het maar het is nog even finetunen en zo.quote:
Ja ik snap hetquote:Op donderdag 5 mei 2016 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die doet het maar het is nog even finetunen en zo.
Dan is feedback v/d luisteraars wel handig.
Ondertussen zat er ook nog fijne muziek tussen.quote:
Ben in huis een en ander op aan het ruimen, had nog wat spullen op mijn 'rommelkamer' staan die wel in de kelderberging kunnen, gelukkig heb ik een fijn karretje daarvoor (hoef ik maar 1 keer heen en weer) ooit op een rommelmarkt gekocht voor 5 euro en ik kreeg er ook nog een zak gewassen witte druiven bij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:36 schreef FANN het volgende:
Advocado / Aardbei Smoothie voor de variatie![]()
Hele doos aardbeien erinik krijg straks nog 2 dozen dus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben in huis een en ander op aan het ruimen, had nog wat spullen op mijn 'rommelkamer' staan die wel in de kelderberging kunnen, gelukkig heb ik een fijn karretje daarvoor (hoef ik maar 1 keer heen en weer) ooit op een rommelmarkt gekocht voor 5 euro en ik kreeg er ook nog een zak gewassen witte druiven bij.![]()
Maar nu eerst even peukpauze, moet ook gebeuren.een zak witte druiven kado bij je karretje? bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb theepauze pauze van het slapen![]()
Ja, het was hier beneden op het veld, een rommelmarktje, een jaar of 2 geleden, en ik ken de vrouw waarvan ik het kocht al 25+ jaar, en ze vroeg wil je wat druiven erbij?quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
een zak witte druiven kado bij je karretje? bijzonder![]()
ik heb theepauze pauze van het slapen
ah... dan ligt het een beetje andersquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, het was hier beneden op het veld, een rommelmarktje, een jaar of 2 geleden, en ik ken de vrouw waarvan ik het kocht al 25+ jaar, en ze vroeg wil je wat druiven erbij?
Daarom, en lust graag witte druiven.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan ligt het een beetje anderswel aardig
ik die rode, maar de witte spuug ik ook niet uitquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, en lust graag witte druiven.
Blije Moquote:
Altijd, maar ik ben al een aantal dagen met iets bezig, met elektronica, en jumpers, ik moest een bepaalde combi zien te vinden en ik ben inmiddels een stap verder gekomen, vandaar mijn plotselinge euforie.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd, maar ik ben al een aantal dagen met iets bezig, met elektronica, en jumpers, ik moest een bepaalde combi zien te vinden en ik ben inmiddels een stap verder gekomen, vandaar mijn plotselinge euforie.
Maar ook weer iets te vroeg gejuicht want hij doet nog niet helemaal wat ik wil.
Mijn stofzuigerslang had ik intussen ook weer gerepareerd, die is nu alleen ietsje korter.quote:
goed bezig Moquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn stofzuigerslang had ik intussen ook weer gerepareerd, die is nu alleen ietsje korter.
je kunt bij de buren komen luisterenquote:
Neuh hij draait freedom muziekjesquote:
Oh wacht ... Het is vandaag ook bevrijdingsdag...Ik dacht al wat een vrolijkheid op hemelsvaartquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wacht ... Het is vandaag ook bevrijdingsdag...Ik dacht al wat een vrolijkheid op hemelsvaart
héquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
als zelfs jij het niet meer weet hef de boel maar weer op dan ....
Is dat er ? Therapie topic?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ja psies goftedomme, dit is geen therapie forum, word er gillend gek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |