En zo is het!quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol. je gaat het dus niet zeggen, net als Beathoven?
Maakt mij niet uit hè. Alle mensen zijn eender voor mij.
En om Oktar moet je niet lachen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar daar moest ik heel hard om lachen toch.
Door seculierenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wiki gelezen?![]()
Door seculieren in het gestischt gegooid omdat hij alle moslims 1 volk noemde. Holocaust ontkenning klopt niet getuige dit boek.
Het Amerikaanse creationisme bestrijdt hij juist omdat hij zelf niet gelooft in een 6.000 jaar oude aarde, maar in een miljarden jaar oude.
Wat is de heersende leer in de islamitische wereld momenteel met betrekking tot het ontstaan van de aarde?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Adnan Oktar is geen politicus, maar een sekteleider die als gek wordt beschouwd, iemand die middels een rechtzaak heeft aangespannen om zijn 'gekheid' ongeldig te laten verklaren, beticht van antisemitisme holocaust ontkenning en iemand die met de grond gelijk is gemaakt door Dawkins omdat hij de Amerikaanse creationisme sfeer in de Islamitische wereld probeert te verspreiden.
Ik heb net de twee filmpjes in dit topic gekeken. Verder moet ik toegeven dat ik er niks vanaf weet. Ik vind het maar rare filmpjes, dat wel. Kan me ook wel voorstellen dat zoiets niet echt goeie PR is, maar dat was het dan ook wel, zo zonder verdere info.quote:
Nee, moet je luisteren ik ben gewoon een NL'er dus ja, de hele intonatie die Reve altijd gebruikte was al grappig. Had zijn broer Karel okm hoor. Ik hoorde laatst op radio1 weer een opname van hem dat hij een gedicht op las over het onze lieve heer en daarbij moest ik zo erg lachen.quote:
Die lange meiden, met blond haar, mega-borsten en enorme heupen die erbij zitten en dan nog even een dansje gaan doen om de tijd wat te verkorten.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb net de twee filmpjes in dit topic gekeken. Verder moet ik toegeven dat ik er niks vanaf weet. Ik vind het maar rare filmpjes, dat wel. Kan me ook wel voorstellen dat zoiets niet echt goeie PR is, maar dat was het dan ook wel, zo zonder verdere info.
Wat flexibeler dan de christelijke afkeuringen, niet gebonden aan exacte jaartallen en uitgesproken dogma's, maar nog steeds creationistisch van aard, uiteraard is de mens en alles eromheen geschapen door god.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is de heersende leer in de islamitische wereld momenteel met betrekking tot het ontstaan van de aarde?
De islamitische wereld weet ik niet, maar in Turkije gelooft meer dan 80% niet in darwinisme mede door toedoen van Adnan Oktar.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is de heersende leer in de islamitische wereld momenteel met betrekking tot het ontstaan van de aarde?
Ik weet wel iig dat ik jouw vader ben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Eerder h4rens0hn. Dus we weten niet wie zijn daddy is.
Natuurlijk, maar dan kan de afkeuring van Dawkins zijn reputatie toch niet schaden in de islamitische wereld?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat flexibeler dan de christelijke afkeuringen, niet gebonden aan exacte jaartallen en uitgesproken dogma's, maar nog steeds creationistisch van aard, uiteraard is de mens en alles eromheen geschapen door god.
Ik begrijp je niet helemaal?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan kan de afkeuring van Dawkins zijn reputatie toch niet schaden in de islamitische wereld?
Creationisme is toch juist progressiever dan louter het scheppingsverhaal? Creationisme = schepping+evolutie?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
De islamitische wereld weet ik niet, maar in Turkije gelooft meer dan 80% niet in darwinisme mede door toedoen van Adnan Oktar.
http://www.atlasofcreation.com/
Adnan for president.quote:
juist.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Creationisme is toch juist progressiever dan louter het scheppingsverhaal? Creationisme = schepping+evolutie?
Als weerlegging van jouw 'gekke sekteleider die niet serieus wordt genomen mede vanwege Dawkins zijn kritiek-claim'. Dat zal al dien niet het geval zijn voor zijn imago in het westen, maar niet in het oosten. Daar zal de kritiek zijn: 'wat moet hij met al die geblondeerde sletten'.quote:
iez zlet ho4rrrrr kahbbbaaaquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als weerlegging van jouw 'gekke sekteleider die niet serieus wordt genomen mede vanwege Dawkins zijn kritiek-claim'. Dat zal al dien niet het geval zijn voor zijn imago in het westen, maar niet in het oosten. Daar zal de kritiek zijn: 'wat moet hij met al die geblondeerde sletten'.
Jep, Tienerwolf is een fervente aanhanger van Oktarquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:41 schreef Igen het volgende:
Maar waar sloeg dat "Davutoglu heeft i.i.g. goed naar Oktar geluisterd" o.i.d. nou precies op? Was dat serieus bedoeld?
Ah op die fiets, ja klopt, alleen Teenwolf had het ook over fundamentalisme vandaar.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als weerlegging van jouw 'gekke sekteleider die niet serieus wordt genomen mede vanwege Dawkins zijn kritiek-claim'. Dat zal al dien niet het geval zijn voor zijn imago in het westen, maar niet in het oosten. Daar zal de kritiek zijn: 'wat moet hij met al die geblondeerde sletten'.
Op dit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:41 schreef Igen het volgende:
Maar waar sloeg dat "Davutoglu heeft i.i.g. goed naar Oktar geluisterd" o.i.d. nou precies op? Was dat serieus bedoeld?
Wat denk je dat Adnan in zijn mansion doet? Hij heeft elke nacht een andere pussy.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fuck Adnan Oktar.
De enige ekte baas in Turkije is Cubbeli Ahmet
Die botox pussies voelen allemaal hetzelfde. Hij laat ze op maat maken volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat denk je dat Adnan in zijn mansion doet? Hij heeft elke nacht een andere pussy.
Het lijkt mij juist een belangrijke evolutionaire taak voor een vrouw om enigszins losbandig te zijn tijdens haar ovulatie. Ik keur dat allemaal niet af, integendeel.quote:
Der moeten grenzen zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist een belangrijke evolutionaire taak voor een vrouw om enigszins losbandig te zijn tijdens haar ovulatie. Ik keur dat allemaal niet af, integendeel.
Hij laat Oost-Europese hoertjes overvliegen. Vraag me echt af of die alleen worden betaald om te dansen op tv.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die botox pussies voelen allemaal hetzelfde. Hij laat ze op maat maken volgens mij.
Wat denk jij dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij laat Oost-Europese hoertjes overvliegen. Vraag me echt af of die alleen worden betaald om te dansen op tv.
Politieke adviezen die hij geeft worden vaak opgevolgd. Voor jou in het Engels.quote:
Sekteleider: Aanvallen met molotov cocktails moeten gecriminaliseerd worden, je weet wel, een suggestie waar de meerderheid van mensen voor zal stemmen, 4 jaar later komt er dan zo een wet waarin specifiek molotov cocktails wordt genoemd, conclusie : Voila, Davutoglu volgt advies Oktar op.quote:
Cubbeliquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:41 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
de huidige oppositie is kapot, kiesdrempel zou er weleens voor kunnen zorgen dat akp meer zetels krijgt omdat partijen afvallen
zie akp-light (o.a. davutoglu en gul) wel zitten, is ook de enige manier waarop akp een kopje kleiner gemaakt kan worden. helaas zie ik een nieuw partij niet zo snel opgericht worden...
akp -> akp-light lijkt me ook een betere transitie dan akp -> chp, vermoed dat men bij dat laatste halsoverkop alles van akp terug zal draaien, wat een ontwrichtend effect zou kunnen hebben
oktar is een engerd, cubbeli is nog griezeliger
Oktar is een levenskunstenaar. De laatste clown. Heeft z'n eigen kanaal en is door z'n vage acts stinkend rijk geworden. Loopt al jaren de conservatieve Islam, de wetenschap, Ataturk's Turken en het regime te trollen. Door precies op 't randje van alles te gaan zitten kan eigenlijk niemand 'm wat maken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:27 schreef Morendo het volgende:
Ach, ik vind dat islamitische van Oktar wel vermakelijk. Doet mij een beetje denken aan het katholicisme van Reve.
Alleingang Erdogan.quote:Erdogan verwerpt door EU geëiste wijziging in terreurwetgeving
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan is niet van plan de terreurwetgeving in zijn land aan te passen zoals de Europese Unie wenst. De wetswijziging is een van de eisen die Brussel stelt voor de opheffing van de visumplicht voor Turken. Volgens Brussel misbruiken de Turkse autoriteiten de huidige wetten om critici de mond te snoeren.
'Wij gaan onze weg, en jullie gaan jullie weg', aldus de president in een toespraak die live op televisie werd uitgezonden.
Door: Redactie 6 mei 2016, 15:12
Die quote mist een belangrijk stukje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:43 schreef Ryan3 het volgende:
EU-Turkijedeal op losse schroeven inderdaad:
http://www.volkskrant.nl/(...)495ae24fe506bf0ed624
[..]
Alleen zie ik dat nergens staan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die quote mist een belangrijk stukje.
"Eerst laten jullie terroristen een tent opzetten (in Brussel) en daarna eisen jullie van ons dat we onze wet wijzigen (mbt terrorisme).
En daarna komt die quote die je highlight.
http://www.cnnturk.com/turkiye/cumhurbaskani-erdogan-konusuyor59quote:
Okee, dat hebben ze er dus uitgelaten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.cnnturk.com/turkiye/cumhurbaskani-erdogan-konusuyor59
"Teröristlere çadır kurduracaksın. Sonra bize de yasayı değiştir diyeceksin. Biz yolumuza, sen yoluna. Kiminle anlaşabiliyorsan onunla anlaş"
Matige Google Translate
"You'll establish what the terrorists tent. Then you say to us also change the law. We are on our way, the way you are. Who you agree if you can deal with him"
Het probleem is dat men de PKK in Europa niet aanpakt. De PKK kan hier dagenlang een tent opzetten voor propaganda in hartje Brussel, nee niet alleen dat, ze kregen zelf politiebescherming want er was blijkbaar bedreigingen geuit van de Turkse community...De tent werd pas weggehaald nadat men vanuit Turkije er formeel iets van zei.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dat hebben ze er dus uitgelaten.
Maar hij wil dat de PKK op de terrorismelijst komt te staan, maar dat staat-ie toch?
Core problem is natuurlijk dat de Koerden onderdrukt worden in Turkije.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het probleem is dat men de PKK in Europa niet aanpakt. De PKK kan hier dagenlang een tent opzetten voor propaganda in hartje Brussel, nee niet alleen dat, ze kregen zelf politiebescherming want er was blijkbaar bedreigingen geuit van de Turkse community...De tent werd pas weggehaald nadat men vanuit Turkije er formeel iets van zei.
Als je dat soort dingen toelaat dan zal Erdogan dat continu gebruiken om zijn punt aan te tonen.
De enige die een beetje tegen de PKK optreden is Spanje en Engeland (waarschijnlijk door hun historie met ETA/IRA etc.)
Op welke manier zouden de Koerden dan onderdrukt worden? Het niet mogen afsplitsen van een land is onderdrukking?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Core problem is natuurlijk dat de Koerden onderdrukt worden in Turkije.
Het platbombarderen van de steden is een goede indicatie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op welke manier zouden de Koerden dan onderdrukt worden? Het niet mogen afsplitsen van een land is onderdrukking?
Platbombarderen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het platbombarderen van de steden is een goede indicatie.
Turkificatie hè.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op welke manier zouden de Koerden dan onderdrukt worden? Het niet mogen afsplitsen van een land is onderdrukking?
Dat was natuurlijk ooit zo, of daar nu nog sprake van is, is zeer discutabel. Het is nu iig niet wat het ooit geweest is, that's for sure.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Core problem is natuurlijk dat de Koerden onderdrukt worden in Turkije.
Wat doet men aan de terreur van Turkije die aan de grens een tent opzet en IS wapens levert, waar, als je er wat over schrijft je voor wordt opgesloten zoals Can Dundar, de bekendste onderzoeksjournalist. En wat doet men aan de gitzwarte geldstromen van de AKP?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het probleem is dat men de PKK in Europa niet aanpakt. De PKK kan hier dagenlang een tent opzetten voor propaganda in hartje Brussel, nee niet alleen dat, ze kregen zelf politiebescherming want er was blijkbaar bedreigingen geuit van de Turkse community...De tent werd pas weggehaald nadat men vanuit Turkije er formeel iets van zei.
Als je dat soort dingen toelaat dan zal Erdogan dat continu gebruiken om zijn punt aan te tonen.
De enige die een beetje tegen de PKK optreden is Spanje en Engeland (waarschijnlijk door hun historie met ETA/IRA etc.)
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat doet men aan de terreur van Turkije die aan de grens een tent opzet en IS wapens levert, waar, als je er wat over schrijft je voor wordt opgesloten. En wat doet men aan de gitzwarte geldstromen van de AKP?
Afgeslacht worden door chicks van de YPG is idd wel mad.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wij blijven onze Turkmen broeders steunen
[ afbeelding ]
Stay mad
Waar heb je het over? YPG? Weet je wel waar je over praat?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Afgeslacht worden door chicks van de YPG is idd wel mad.
[ afbeelding ]
De zoon van.. is ook wel mad.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar heb je het over? YPG? Weet je wel waar je over praat?
Als je nou gewoon vertelt wie je bedoelt kunnen we je allemaal uitlachen. Dit soort cryptische onzin hebben we niks aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik weet waarover ik praat, de vrouwen waar jouw helden als gillende keukenmeiden voor wegrennen.
“Isis is afraid of girls,” according to the female Kurdish soldiers driving the terrorist group back in northern Syria.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je nou gewoon vertelt wie je bedoelt kunnen we je allemaal uitlachen. Dit soort cryptische onzin hebben we niks aan.
Wat heeft de YPG hier mee te maken?
1. Wat hebben de Turkmenen met ISIS te makenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
“Isis is afraid of girls,” according to the female Kurdish soldiers driving the terrorist group back in northern Syria.
The Women’s Protection Units, a faction of the YPG, were formed three years ago and have been hailed as a vital force re-taking Kobani with its estimated 10,000 volunteer troops.
One of its commanders, 21-year-old Telhelden, told CNN the still rare spectacle of female fighters can be an advantage against Isis.
“They think they're fighting in the name of Islam,” she said. “They believe if someone from Daesh [Isis] is killed by a girl, a Kurdish girl, they won't go to heaven.
“They're afraid of girls.”
So true. In Nederland komt 90% van alle berichten van 1 bron af (ANP) en niemand die zich afvraagt of deze berichtgeving wel objectief is, wie de touwtjes daar in handen heeft en of je als land überhaupt wel afhankelijk wilt zijn van 1 aanbieder voor informatie, wat natuurlijk cruciaal is binnen een democratie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, berichten over Turkije in Nederland komen allemaal van dezelfde bron met een bepaalde agenda.
Waar haal jij ineens Turkmenen vandaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
1. Wat hebben de Turkmenen met ISIS te maken
2. Dat IS bang is voor vrouwen in combat is de grootste onzin die er is. Echt serieus als je dat soort dingen gelooft ga dan gewoon lekker op rt.com lezen ofzo.
Hou je hand maar weer op bij Erdogans AKP voor internettrollen. Het wil nog niet zo vlotten met de Nederlandse tak heb ik 't idee. Beter je best doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
So true. In Nederland komt 90% van alle berichten van 1 bron af (ANP) en niemand die zich afvraagt of deze berichtgeving wel objectief is, wie de touwtjes daar in handen heeft en of je als land überhaupt wel afhankelijk wilt zijn van 1 aanbieder voor informatie, wat natuurlijk cruciaal is binnen een democratie.
Echt bizar dat dit zo maar kan.
Kindsoldaten pfffffquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik weet waarover ik praat, de vrouwen waar jouw helden als gillende keukenmeiden voor wegrennen.
Waar haal jij IS vandaan. Turkije zegt gewoon openlijk de Turkmenen en FSA te steunen en jij komt met je pavlov IS reactie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waar haal jij ineens Turkmenen vandaan?We hadden 't over IS, en jij post een plaatje van je hond in de cockpit en eentje van een strijder met de duim omhoog. Verder zijn de apen van IS een stelletje amateurs die elkaar dagelijks bonken voor een stukje woestijn, en bang zijn voor vrouwen.
Ik heb net gegeten man. Doe even normaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erdogan had toch een paar journalisten wegens 'terrorisme' de bak in gegooid omdat die hadden laten zien dat Turkije wapens aan IS (/aanverwante groeperingen) levert? Die intussen weer vrij zijn omdat de beschuldiging nergens op sloeg, maar soit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar haal jij IS vandaan. Turkije zegt gewoon openlijk de Turkmenen en FSA te steunen en jij komt met je pavlov IS reactie.
Onzin, Turkije zegt dat die wapens voor Turkmenen en FSA waren. Die journalist roept zonder bewijs dat het voor IS was.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Erdogan had toch een paar journalisten wegens 'terrorisme' de bak in gegooid omdat die hadden laten zien dat Turkije wapens aan IS (/aanverwante groeperingen) levert? Die intussen weer vrij zijn omdat de beschuldiging nergens op sloeg, maar soit.
Leg jij ons dan maar even uit waarom Can Dundar, een gerespecteerd onderzoeksjournalist.. recent tot 5 jaar en 10 maanden cel is veroordeelt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar haal jij IS vandaan. Turkije zegt gewoon openlijk de Turkmenen en FSA te steunen en jij komt met je pavlov IS reactie.
Het is dus het ene woord tegen het andere.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, Turkije zegt dat die wapens voor Turkmenen en FSA waren. Die journalist roept zonder bewijs dat het voor IS was.
Als hij bewijs heeft dat het voor IS is laat hij het maar zien.
Het openbaren van staatsgeheimen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Leg jij ons dan maar even uit waarom Can Dundar, een gerespecteerd onderzoeksjournalist.. recent tot 5 jaar en 10 maanden cel is veroordeelt.
Hij schreef dat IS hierbij betrokken was, als dat een staatsgeheim is.. dan is dat een fors staatsgeheim.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het openbaren van staatsgeheimen.
Gevalletje Chelsea Manning, Edward Snowden etc.
De wapenleveringen waren staatsgeheimen. Dat hij over IS schreef heeft er vrij weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij schreef dat IS hierbij betrokken was, als dat een staatsgeheim is.. dan is dat een fors staatsgeheim.
Je bent zelf net zo hypocriet als je de vervolging van Edward Snowden ineens wel afkeurt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar laat ik maar niet teveel wijzen op de hypocrisie van het westen.
Ik heb me helemaal niet uitgelaten over het wel of niet vervolgen van Snowden. Ik wijs slechts op de hypocriete houding van sommige mensen/landenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo hypocriet als je de vervolging van Edward Snowden ineens wel afkeurt.
Hij heeft daar bewijzen voor aangedragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De wapenleveringen waren staatsgeheimen. Dat hij over IS schreef heeft er vrij weinig mee te maken.
Waar?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:16 schreef Beathoven het volgende:
Hij heeft daar bewijzen voor aangedragen.
Je leeft in het westen, je praat een westerse taal, je maakt gebruik van westerse technologie. Heb je het dan over de hypocrisie van jezelf?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar laat ik maar niet teveel wijzen op de hypocrisie van het westen.
Ok. Ja, sommige mensen en sommige landen zijn hypocriet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal niet uitgelaten over het wel of niet vervolgen van Snowden. Ik wijs slechts op de hypocriete houding van sommige mensen/landen
Wat heeft dit inhoudelijk met deze discussie te maken? Ga jij plots ook ophouden met het gebruik van wiskunde vanwege de oorsprong?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je leeft in het westen, je praat een westerse taal, je maakt gebruik van westerse technologie. Heb je het dan over de hypocrisie van jezelf?
Ik ben voor het openbaren van staatsgeheimen. Geheimen zijn een gevaar voor democratie, als Turken nog weten wat dat woord betekend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het openbaren van staatsgeheimen.
Gevalletje Chelsea Manning, Edward Snowden etc.
Alleen domme mensen zijn boos op Snowden.,quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens dat Snowden geliefd is bij het volk is niet helemaal waar. Veel mensen zijn boos op hem omdat hij bepaalde mensen in gevaar heeft gebracht door informatie ongecensureerd uit te brengen.
"When you ask [the government] who [the Turkmen] are, they tell you that those are our guys," another Cumhuriyet journalist told RT. But when the reporter "personally talked" to the fighters supported by her government in Syria, she said she didn't see how they could be different from the terrorists, saying "they were all brothers."quote:
Tot dat het openbaren van staatsgeheimen zorgt voor terreurcellen die zich makkelijker kunnen rondbewegen en jouw opblazen zeker. Wat dat betreft is de denkwijze van sommige mensen heel erg simpel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben voor het openbaren van staatsgeheimen. Geheimen zijn een gevaar voor democratie, als Turken nog weten wat dat woord betekend.
Haha, kom je nu met een bron als RT die actief een propagandaoorlog vecht tegen de FSA?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
"When you ask [the government] who [the Turkmen] are, they tell you that those are our guys," another Cumhuriyet journalist told RT. But when the reporter "personally talked" to the fighters supported by her government in Syria, she said she didn't see how they could be different from the terrorists, saying "they were all brothers."
"[There is] no difference between ISIS and the other guys. I think there is a problem with the labels here, because all the world is focused on ISIS, but there are other jihadist groups there, and they have links with Al-Nusra or ISIS, [while] Turkey says 'we are helping that groups – not ISIS'," the Turkish journalist added.
Dus als jij hier gaat juichen voor jouw clubje waar de Turkse regering wapens aan geeft, dan sta jij ook te juichen voor alle bomaanslagen in Ankara en Istanbul, die door datzelfde clubje zijn opgeeist. En dat doe jij.
De Turken kunnen nog wat leren van hoe wij met de Friezen om gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tot dat het openbaren van staatsgeheimen zorgt voor terreurcellen die zich makkelijker kunnen rondbewegen en jouw opblazen zeker. Wat dat betreft is de denkwijze van sommige mensen heel erg simpel.
Snowden vocht voor transparantie en werkte daar, hij was een klokkenluider. Daar gelden wellicht iets andere codes voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens dat Snowden geliefd is bij het volk is niet helemaal waar. Veel mensen zijn boos op hem omdat hij bepaalde mensen in gevaar heeft gebracht door informatie ongecensureerd uit te brengen.
Lekker draaien zodat alle je mooi uitkomt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Snowden vocht voor transparantie en werkte daar, hij was een klokkenluider. Daar gelden wellicht iets andere codes voor.
Dundar is een onderzoeksjournalist, en onderzoeksjournalisten hebben normaal gesproken een beschermde status. Maar in Turkije wordt het tegenwoordig sterk afgeraden onderzoek te doen naar de AKP-connecties en geldstromen, puur omdat je niet 5 jaar in de bak wil zitten. Je kan daar als Journalist dus beter gewoon over sport gaan schrijven of over verkeerd geparkeerde autos (zolang die niet van AKP leden zijn)
Kortom, het wordt afgeraden om een heel corrupt systeem te onderzoeken geleid door Erdogan en z'n "familie" (de AKP) die het hele volk belazert. Dat zou 't zelfde zijn als dat men van Berlusconi af zou moeten blijven als hij weer eens wat vieze kunstjes flikte.
quote:Als jij deze corrupte ranspraktijken van Erdogans "familie" steunt en je steunt IS, prima.. maar ga dan de wereld niet omkeren voor je eigen gewin.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:39 schreef Beathoven het volgende:
Business insider: Links between Turkey and IS are now undeniable
check de post erboven, helder licht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat was niet dubbel, je postte weer een IS linkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |