abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161946815
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er is weinig complottheoretisch aan dat de VS met man, macht, kracht en geld moeite heeft met de opkomende macht van Rusland en China en krampachtig op zoek is naar een goed georganiseerde tegenwicht, mede om haar last te verlichten, zeker tegen de Russio-Iraanse coalitie en invloeden. De (Soennitische) moslimwereld is nu eenmaal makkelijker te manipuleren en sneller de dood in te jagen dan Europa, dus zo een vergezochte is het niet, misschien zelfs al een meesterplan opgezet in Vancouver :7
Ja, goed, ik vind het dan wel weer een complottheorie.
I´m back.
pi_161946837
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, ik vind het dan wel weer een complottheorie.
Goed, jij Scully ik Mulder.
pi_161946845
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goed, jij Scully ik Mulder.
Wel een leuke vrouw tussen haakjes.
Alleen een beetje klein. ;).
I´m back.
pi_161946856
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wel een leuke vrouw tussen haakjes.
Alleen een beetje klein. ;).
pi_161946902
quote:
Even kijken, dat één en ander van Clapcap is dus daadwerkelijk dat Davutoğlu meer de vrije hand wilde hebben als premier, hetgeen hem volgens staatsrecht ook toekomt omdat Erdogan feitelijk ceremonieel president is...
I´m back.
pi_161946958
'Onzekerheid over afspraken EU en Turkije door aftreden Davutoglu'.

http://nos.nl/artikel/210(...)reden-davutoglu.html

The plot thickens.
I´m back.
pi_161946995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Even kijken, dat één en ander van Clapcap is dus daadwerkelijk dat Davutoğlu meer de vrije hand wilde hebben als premier, hetgeen hem volgens staatsrecht ook toekomt omdat Erdogan feitelijk ceremonieel president is...
Mwuah, dat lijkt me een verkeerde - een te simplistische lezing van de ware onenigheden tussen Erdogan-Davutoglu - puur omdat we simpelweg gewoon niet weten wat er echt een wig tussen ze heeft gedreven. Davutoglu is al vanaf dag een aan het lobbyen voor een presidentieel systeem en een grondwettelijke aanpassing waarbij dat mogelijk wordt, Staatsrechtelijk is de Turkse presidentiële ambt geen ceremonieel rol, dat is meer de rol en de indruk die met de decennia van staatsgrepen is ontwikkeld, de premier werd dan namelijk afgezet, de president bleef dan vooral ongedeerd en in ambt, met een enkele uitzondering. De macht van de Turkse president, met name die van Ataturk als grondlegger en de veel latere Kenan Evren waren alles behalve ceremonieel.
pi_161947017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, dat lijkt me een verkeerde - een te simplistische lezing van de ware onenigheden tussen Erdogan-Davutoglu - puur omdat we simpelweg gewoon niet weten wat er echt een wig tussen ze heeft gedreven. Davutoglu is al vanaf dag een aan het lobbyen voor een presidentieel systeem en een grondwettelijke aanpassing waarbij dat mogelijk wordt, Staatsrechtelijk is de Turkse presidentiële ambt geen ceremonieel rol, dat is meer de rol en de indruk die met de decennia van staatsgrepen is ontwikkeld, de premier werd dan namelijk afgezet, de president bleef dan vooral ongedeerd en in ambt, met een enkele uitzondering. De macht van de Turkse president, met name die van Ataturk als grondlegger en de veel latere Kenan Evren waren alles behalve ceremonieel.
Ja, okee, maar goed, dat zei die gozer in het filmpje hè.
Het is overigens wel grotendeels ceremonieel.
Ik zie ook veel functies die daar bovenuit steken idd.
I´m back.
pi_161947036
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, maar goed, dat zei die gozer in het filmpje hè.
Mja, je moet als 'deskundige' toch de situatie enigszins kunnen verduidelijken voor de leek door iets te zeggen. Feit is dat we het gewoon niet weten en gezien hoe Davutoglu afscheid heeft genomen lijkt het er niet op dat hij er een open boek over gaat doen.
pi_161947042
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, je moet als 'deskundige' toch de situatie enigszins kunnen verduidelijken voor de leek door iets te zeggen. Feit is dat we het gewoon niet weten en gezien hoe Davutoglu afscheid heeft genomen lijkt het er niet op dat hij er een open boek over gaat doen.
Ja, okee, mbt andere uitspraken dacht ik idd ook al, is dat waar?
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2016 @ 17:44:23 #111
137949 Disana
pi_161947048
quote:
Erdoğan claims the visa deal, endorsed by the EU commission on Wednesday, was his work and Davutoğlu should not take credit. “During my time as prime minister it was announced [this] would come in October 2016. I don’t understand why bringing it forward four months is presented as a win. I’m saddened by the presentation of small things in a bigger light,” he said this week.

This public show of jealousy illustrated the extreme difficulty Erdoğan has about sharing power. Having previously asserted control over the AKP, parliament, the army, the judiciary and, to a large extent, the media, Erdoğan has found it impossible to co-habit happily with a prime minister he hand-picked in 2014 when he became president.
http://www.theguardian.co(...)-supremacy?CMP=fb_gu
pi_161947084
quote:
Lol, het zou sws idd gebeuren, heeft-ie gelijk in, in 2017, dacht ik.
Maar is het nou kinnesinne dus? :D.
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2016 @ 17:49:54 #113
137949 Disana
pi_161947105
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lol, het zou sws idd gebeuren, heeft-ie gelijk in, in 2017, dacht ik.
Maar is het nou kinnesinne dus? :D.
Ja, er wordt vaker beweerd dat Erdogan erg jaloers is en anderen niets gunt.
pi_161947140
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, er wordt vaker beweerd dat Erdogan erg jaloers is en anderen niets gunt.
Minderwaardigheidscomplex?
Wrs dat Davutoğlu een ietsje slimmere man is dan?
In dat filmpje werd beweerd dat Davutoğlu ook een tijdje als mentor-buitenland politiek diende voor Erdogan, dit terwijl Erdogan 5 jaar ouder is dan Davutoğlu, wat an sich in een paternalistische cultuur eigenaardig is.
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2016 @ 17:55:03 #115
137949 Disana
pi_161947173
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Minderwaardigheidscomplex?
Wrs dat Davutoğlu een ietsje slimmere man is dan?
In dat filmpje werd beweerd dat Davutoğlu ook een tijdje als mentor-buitenland politiek diende voor Erdogan, dit terwijl Erdogan 5 jaar ouder is dan Davutoğlu, wat an sich in een paternalistische cultuur eigenaardig is.
Davutoglu is in elk geval Europagezinder dan de op het oosten geörienteerde Erdogan. Het zou me dus niet verbazen als de eerste meer westerse wetenschap genoten heeft.
pi_161947226
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Davutoglu is in elk geval Europagezinder dan de op het oosten geörienteerde Erdogan. Het zou me dus niet verbazen als de eerste meer westerse wetenschap genoten heeft.
Wat ik eerder in dit topic zei: ik dacht dat hij juist een trekpop was van Erdogan, door o.a. uitspraken mbt Ottomaanse revival. Maar kennelijk zat ik ernaast dus.
I´m back.
pi_161947236
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:55 schreef Disana het volgende:
Davutoglu is in elk geval Europagezinder dan de op het oosten geörienteerde Erdogan
Hoe kom je er in godsnaam bij. Erdogan's naar het Oosten gefocuste visie is voor 90% geïnspireerd door Davutoglu. Als men spreekt over het Neo-Ottomaanse gedachtegoed is Davutoglu de herder Erdogan het schaap.
pi_161947252
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe kom je er in godsnaam bij. Erdogan's naar het Oosten gefocuste visie is voor 90% geïnspireerd door Davutoglu. Als men spreekt over het Neo-Ottomaanse gedachtegoed is Davutoglu de herder Erdogan het schaap.
Ja, dat dacht ik dus ook.
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2016 @ 18:00:57 #119
137949 Disana
pi_161947258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik baseer me op het artikel waaruit ik citeerde. Ik ken de Guardian als een solide bron.
pi_161947274
Die Welt: letzte Etappe zur Allmacht

http://www.welt.de/politi(...)pe-zur-Allmacht.html
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2016 @ 18:07:43 #121
137949 Disana
pi_161947334
quote:
Davutoglu said the fact that his mandate had been cut short was "not my choice but a result of necessity".
http://www.reuters.com/article/us-turkey-politics-idUSKCN0XW0S4
pi_161947338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 18:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik baseer me op het artikel waaruit ik citeerde. Ik ken de Guardian als een solide bron.
In het stukje wordt er gespeculeerd over meerdere scenario's en mogelijke redenen, gevuld met subjectieve connotaties van de schrijver zelf. Bijzonder onwetend over hoeveel van Erdogan's beleid de afgelopen 10 jaar is beïnvloed door Davutoglu's theses en boeken van 20 jaar geleden.
pi_161947394
Biedt wat meer inzicht in de relatie tussen Erdogan en Davutoglu:

quote:
No one has asked me about my opinions regarding the Education or Transportation ministries for instance. But I was asked questions about newly appointed Foreign Minister Ahmet Davutoğlu.

First of all, let me tell you that I was not surprised at all by his appointment even though he is the only minister appointed from outside Parliament. Moreover, as speculations continued for possible changes among ministers, I had said to my close circles that we should expect to see Davutoğlu as the new foreign minister and this would be something quite natural.

During the governing Justice and Development Party, or AKP, Davutoğlu has become a shining star in Turkish foreign politics so much that it is known that he is the "only influential person" over President Abdullah Gül and Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan.

Davutoğlu’s "high profile" has always reminded me of the situation between National Security Chief Adviser Henry Kissinger and State Secretary William Rogers of the late U.S. President Richard Nixon’s period in the United States. Eventually, Rogers left his seat to Kissinger. Since then, no one remembers "Rusk," but all know Kissinger.

So Davutoğlu had to be the foreign minister sooner or later, and that has happened.

If seeking some kind of parallelism between Davutoğlu and Kissinger, one can say that both have academic backgrounds and both are hooked on "strategy."

In this sense, Davutoğlu in general Ğ with the exception of the late Professor Fuat Köprülü in Turkish tradition, whose area of interest was not international affairs Ğ is an unusual kind.

For this reason, one may want to dwell upon remarks of Deniz Zeyrek, who said, "A name who indulged himself in orchestration behind the curtain but had never had the pleasure of being a decision-maker," that were published the other day in Radikal daily. But if Davutoğlu’s creative personality in finding solutions to issues that are never seen in most of career diplomats is considered, this is enough to say that he will make a successful foreign minister.

Davutoğlu indeed put his mark on every single recent success story of the Erdoğan government in Turkish foreign politics. And he has done it as an "invisible man." Results of what he has done so far, on the other hand, are very visible and have huge repercussions in the international arena.

We better wait and see if he would be have similar results as he sits as foreign minister, but clues that he would be successful are plenty.

Davutoğlu’s bright track record is rather about his performance in the Middle East. That is why Tuesday’s headlines were like "New Direction is the Middle East" for Turkish foreign politics. Starting from this, different views were voiced that the European Union accession process may be harmed as a result.

I know Davutoğlu’s not-renowned times. We attended a few television programs and panels together, and our perspectives had coincided in many subjects.

And in the last year, we attended two panels, one in Austria and the other at Brookings Institute in Washington. The panel was held at the Kreisky Center in Austria. I witnessed that Davutoğlu brilliantly defended the thesis "Turkey may be European in Europe, Middle Eastern in the Middle East and Caucasian in the Caucasus," setting out from Turkey’s unique identity and the Ottoman past.

Meaning?

Well, the meaning is, it may not be correct to think that Davutoğlu’s effective performance in the Middle East may harm the EU process negatively.

However, Davutoğlu should pay special attention to the Middle East, but this should be because it needs to be so. The reason is that the Middle East is the most problematic region in the world, and it is also an area where Turkey can have solid results in a way to be impressive in the international community. Moreover, the Middle East is the region that would be the backbone of Turkish-American relations during the President Barack Obama period in order to build rock-solid relations between Turkey and the U.S. At this point, it is necessary to note Davutoğlu’s "know-how" is a "plus" for Turkey.

Although Davutoğlu is known as a "strategist," results of the strategy in his mind are not known yet. I am of the opinion that his being a "really good tactician" is Davutoğlu’s most important and valuable quality. I wouldn’t know how much he is aware of it, but his "tactical moves" in the Middle East have become Turkey’s "gains." Speaking of tactics, he can make mistakes possibly. But what is destructive is a "strategic mistake," not a tactical one. Tactical mistakes can be corrected.

Davutoğlu made tactical mistakes in the Middle East issue. But there were corrected by conditions and himself. A series of tactical mistakes made during and after the Iraq War didn’t seem like a "chain of mistakes" owing to Davutoğlu’s corrections and Turkey’s adaptation to the conditions slowly. On the contrary, the public opinion read them as "Turkey was following the right political path in the Middle East."

What they were, is the subject of another article. However, Davutoğlu’s "zero problems with neighbors" policy is the right one. Besides, Turkey’s "soft power" approach toward the Middle East has increased its role and influence both in the region and the international arena.

In conclusion, it is impossible to say now about Davutoğlu’s performance as an "executive" in the Foreign Ministry and his successes or failures in the area. But as a "mastermind of politics," Foreign Minister Davutoğlu will be quite successful. I have no doubts about that.

I hereby wish him success as the new foreign minister of Turkey.
http://www.hurriyet.com.t(...)h-davutoglu-11593815
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2016 @ 18:13:05 #124
137949 Disana
pi_161947402
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 18:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In het stukje wordt er gespeculeerd over meerdere scenario's en mogelijke redenen, gevuld met subjectieve connotaties van de schrijver zelf. Bijzonder onwetend over hoeveel van Erdogan's beleid de afgelopen 10 jaar is beïnvloed door Davutoglu's theses en boeken van 20 jaar geleden.
Ik begreep er juist uit dat Davutoglu een soort meester voor Erdogan was, en dan wel gericht op het westen. Maar volgens jou heb ik dat dus mis. Toch is Europa teleurgesteld omdat de vluchtelingen- en visumdeal vrijwel geheel geregeld is door Davutoglu.
pi_161947481
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 18:12 schreef Triggershot het volgende:

During the governing Justice and Development Party, or AKP, Davutoğlu has become a shining star in Turkish foreign politics so much that it is known that he is the "only influential person" over President Abdullah Gül and Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan.

Davutoğlu’s "high profile" has always reminded me of the situation between National Security Chief Adviser Henry Kissinger and State Secretary William Rogers of the late U.S. President Richard Nixon’s period in the United States. Eventually, Rogers left his seat to Kissinger. Since then, no one remembers "Rusk," but all know Kissinger.

So Davutoğlu had to be the foreign minister sooner or later, and that has happened.

Gedateerd alweer, ik persoonlijk vind de politiek van Turkije tov het Midden-Oosten c.q. zuidelijke buren, tov Koerdenkwestie totaal chaotisch, ad hoc, strategisch onduidelijk, tactisch dom.
I´m back.
pi_161948006
I´m back.
pi_161948441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:35 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik bedoel het eigenlijk zo: Himmler kan er nu op uitgestuurd worden om info te verzamelen bij de tegenstanders van Erdolf. Omdat Turkije graag een goeie schaker wil worden, denk ik.
Turkije bestaat niet meer.

Het is Erdogans Akp familie vs. Iedereen die hun geldstromen wil doorlichten.

Het beleid staat niet meer in dienst van de bevolking maar in dienst van een harde kern rondom Erdogan. De bevolking is slechts toeschouwer en kan niet effectief protesteren. Dat is indirect al verboden.

Dus als er wat in de toekomst met turkije gebeurd hoop ik dat het regime de nekslag krijgt, en de hele bevolking (inclusief akp supporters) wordt gespaard.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 05-05-2016 19:29:20 ]
pi_161948930
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 18:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gedateerd alweer, ik persoonlijk vind de politiek van Turkije tov het Midden-Oosten c.q. zuidelijke buren, tov Koerdenkwestie totaal chaotisch, ad hoc, strategisch onduidelijk, tactisch dom.
De situatie an sich is al totaal chaotisch, als Turkije in de Balkan was gevestigd en Nederland in Anatolie weet ik niet of de situatie oh zo veel beter en of anders zou geweest zijn. Hoewel de 'Koerdenkwestie' natuurlijk al veel langer speelt, zal ten alle tijden een soort van burgeroorlog in twee buurlanden en een golf van miljoenen vluchtelingen een last zijn voor ieder land die daar aan grenst natuurlijk.
pi_161949033
Erdogan probeert zijn familie een beetje de Saudi familie van Turkije te maken. Hij heeft zijn schoonzoon tot minister van energie gemaakt. Wat een ****ing domme islamitische boer is het ook.
pi_161949079
pi_161949084
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De situatie an sich is al totaal chaotisch, als Turkije in de Balkan was gevestigd en Nederland in Anatolie weet ik niet of de situatie oh zo veel beter en of anders zou geweest zijn. Hoewel de 'Koerdenkwestie' natuurlijk al veel langer speelt, zal ten alle tijden een soort van burgeroorlog in twee buurlanden en een golf van miljoenen vluchtelingen een last zijn voor ieder land die daar aan grenst natuurlijk.
Tuurlijk, alleen wordt er hoog opgegeven over Davutoğlu en ja, dat het voor een niet ingewijde voorkomt alsof het één grote bende is, is ook niet helemaal zijn schuld, echter de verwachting heeft-ie ook niet kunnen inlossen imho. Ja, misschien mbt de EU, echter dan krijg je het kinnesinne van Erdogan en nu zelfs wordt door zijn aftreden heel de deal al gezien als in gevaar verkerend... (zie linkjes Die Welt en RTLnieuws).
I´m back.
  donderdag 5 mei 2016 @ 20:07:46 #132
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_161949220
Turkse kranten: premier Davutoglu overweegt terugtreden

quote:
Premier Davutoglu overweegt volgens twee grote Turkse kranten terug te treden wegens een machtsstrijd met president Erdogan.

Het wekelijkse overleg tussen de president en de premier werd een dag vooruitgeschoven naar vanavond. Wat daaruit is gekomen, is niet bekend. Morgen volgt een persconferentie. Hoge partijfunctionarissen denken niet dat Davutoglu vanavond bij Erdogan zijn ontslag heeft ingediend.

Het meningsverschil gaat over een grondwetswijziging, waardoor Turkije overgaat op een presidentieel systeem naar Frans model. De macht verschuift dan voor het belangrijkste deel van de premier naar de president.
Bevoegdheden afgenomen

Het geschil is een stroomversnelling gekomen toen een uitvoerend comité van de regeringspartij AK besloot bevoegdheden van partijleider Davutoglu af te nemen. Hij mag bijvoorbeeld geen provinciale bestuurders meer benoemen. Davutoglu zou geen genoegen willen nemen met die maatregel, waar Erdogan vermoedelijk achter zit.

Volgens diplomaten is de verhouding tussen Davutoglu en Erdogan al langer gespannen, zowel op het politieke als op het persoonlijke vlak. Davutoglu wordt gezien als milder en diplomatieker dan Erdogan. De laatste is volgens analisten meer een straatvechter die, anders dan Davutoglu, het grote publiek in Turkije aanspreekt.
Geen persoonlijk belang

Volgens het Turkse staatspersbureau Anadolu zei Davutoglu gisteren in een rede op een partijcongres in Ankara dat hij het partijbelang altijd boven zijn persoonlijke belang heeft gesteld. Hij nam het premierschap en het voorzitterschap van de AK-partij over toen Erdogan in de zomer van 2014 tot president werd gekozen.

Davutoglu heeft speculaties over zijn aftreden afgedaan als het werk van charlatans.

De krant Cumhuriyet noemt al twee kandidaten die Davutoglu kunnen opvolgen als premier: minister van Transport Yilderim en minister van Energie Albayrak, een schoonzoon van Erdogan.
'Erdogan belegt partijtop om premier Davutoglu af te zetten'
quote:
De laatste tijd zijn er meningsverschillen tussen de premier en president Recep Tayyip Erdogan in de openbaarheid gekomen. De twee zouden het oneens zijn over onder meer de betrekkingen met Europa en de vervolging van critici van de regering.
Nog effe en we hebben een tweede Hitler, die dulden ook geen enkele tegenspraak.

Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_161949419
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 20:49 schreef Hathor het volgende:
Heeft ie hem beledigd? :')
Je weet niet . :+
pi_161950218
Tja, in landen met een grote moslimpopulatie doen autoritaire leiders het goed. Een man met zachte uitstraling zoals Davutoglu wordt niet op waarde geschat in machoculturen. Dat was 50 tot 100 jaar geleden niet anders in Europa. Verder weinig verstand van de politiek in Turkije. Misschien kan hij een baan krijgen in Brussel. Volgens mij kon hij goed overweg met de mensen die daar zaten tijdens de Turkije-EU onderhandelingen.
pi_161952389
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tuurlijk, alleen wordt er hoog opgegeven over Davutoğlu en ja, dat het voor een niet ingewijde voorkomt alsof het één grote bende is, is ook niet helemaal zijn schuld, echter de verwachting heeft-ie ook niet kunnen inlossen imho. Ja, misschien mbt de EU, echter dan krijg je het kinnesinne van Erdogan en nu zelfs wordt door zijn aftreden heel de deal al gezien als in gevaar verkerend... (zie linkjes Die Welt en RTLnieuws).
Ik verwacht dat de deal er op de een of andere manier alsnog wel doorheen komt, Turkije heeft er gewoon veel meer profijt bij dan het helemaal te laten escaleren en zelfs gevaar te laten lopen, dat ziet Erdogan en de AK-Partij hopelijk ook wel in. Denk dat het voor de EU noch voor Turkije gezond is om de deal te koppelen als een succes/prestatie van een man.
  donderdag 5 mei 2016 @ 22:08:03 #136
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161952502
Turkije had geen gezonde oppositie (lui en niet pro actief), ik hoop dat Davutoglu een partij gaat oprichten als tegenhanger van de AKP. Dan is mijn stem voor Davutoglu.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_161952515
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:08 schreef TeenWolf het volgende:
Turkije had geen gezonde oppositie (lui en niet pro actief), ik hoop dat Davutoglu een partij gaat oprichten als tegenhanger van de AKP. Dan is mijn stem voor Davutoglu.
Dat zou interessant zijn idd.
I´m back.
pi_161952531
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:08 schreef TeenWolf het volgende:
Aint gonna happen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161952546
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik verwacht dat de deal er op de een of andere manier alsnog wel doorheen komt, Turkije heeft er gewoon veel meer profijt bij dan het helemaal te laten escaleren en zelfs gevaar te laten lopen, dat ziet Erdogan en de AK-Partij hopelijk ook wel in. Denk dat het voor de EU noch voor Turkije gezond is om de deal te koppelen als een succes/prestatie van een man.
Ja, punt is dat Erdogan als die deal niet doorgaat al die vluchtelingen gewoon naar Griekenland kan lozen of terug in Syrië kan kieperen. Ben benieuwd wat de ontwikkelingen zullen zijn over een maand.
I´m back.
pi_161952559
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aint gonna happen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in het NLs?
I´m back.
pi_161952583
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, punt is dat Erdogan als die deal niet doorgaat al die vluchtelingen gewoon naar Griekenland kan lozen of terug in Syrië kan kieperen. Ben benieuwd wat de ontwikkelingen zullen zijn over een maand.
Griekenland misschien, Syrië zie ik niet gebeuren.
  donderdag 5 mei 2016 @ 22:12:13 #142
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161952593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aint gonna happen.
SPOILER
Dat zegt niks. Een nieuwe partij beginnen is geen 'fitne'.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_161952602
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En in het NLs?
Erdogan is mijn homie till i die, aint gonna give no bitch a chance to mess us up.
pi_161952609
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:57 schreef Atak het volgende:
Erdogan probeert zijn familie een beetje de Saudi familie van Turkije te maken. Hij heeft zijn schoonzoon tot minister van energie gemaakt. Wat een ****ing domme islamitische boer is het ook.
Voor een domme boer heeft ie heel het land wel goed bij de ballen en het bewijs daarvan is dat jij voor deze belediging daar vastgezet zou worden :D
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_161952624
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:12 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dat zegt niks. Een nieuwe partij beginnen is geen 'fitne'.
Natuurlijk wel, een grotere fitne dan iemand zijn die tweedracht en verdeeldheid zaait onder een groep bestaat niet.
pi_161952625
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erdogan is mijn homie till i die, aint gonna give no bitch a chance to mess us up.
Lol. _O- .
I´m back.
pi_161952687
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lol. _O- .
Oke oke, iets genuanceerder dan:

"De eer van de president is mijn eer, niemand moet proberen om onrust te zaaien"
pi_161952709
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oke oke, iets genuanceerder dan:

"De eer van de president is mijn eer, niemand moet proberen om onrust te zaaien"
Ik begreep dat het anders was, maar ik begrijp ook je bedoeling, dat het wel heel onNLs is wat er staat. ;).
I´m back.
  donderdag 5 mei 2016 @ 22:17:02 #149
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161952716
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, een grotere fitne dan iemand zijn die tweedracht en verdeeldheid zaait onder een groep bestaat niet.
Dan is de AKP verleden tijd, niemand zal een malloot als bijvoorbeeld Cemil Cicek als premier accepteren.
pi_161952771
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik begreep dat het anders was, maar ik begrijp ook je bedoeling, dat het wel heel onNLs is wat er staat. ;).
Een kwart van zijn speech ging vooral over nooit uit te zijn op een politiek positie, nooit er naar gesolliciteerd te hebben en vooral de eenheid en harmonie binnen de partij te willen bewaren want: "Het lot van de AKP is het lot van Turkije geworden"

dus denk niet dat TeenWolf's scenario zal uitpakken als zodanig.
pi_161952827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een kwart van zijn speech ging vooral over nooit uit te zijn op een politiek positie, nooit er naar gesolliciteerd te hebben en vooral de eenheid en harmonie binnen de partij te willen bewaren want: "Het lot van de AKP is het lot van Turkije geworden"

dus denk niet dat TeenWolf's scenario zal uitpakken als zodanig.
Ja, komt allemaal wat Sovjetunie-achtig over iig.

Op zich interessant natuurlijk zou hij toch een ander soort politiek meer pro-EU en pro-EU waarden voorstaan en dan een nieuwe partij beginnen.
I´m back.
pi_161952841
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:17 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dan is de AKP verleden tijd, niemand zal een malloot als bijvoorbeeld Cemil Cicek als premier accepteren.
Davutoglu was echt wel expandable, de AKP kreeg de eerste nederlaag tijdens zijn eerste kandidatuur als premier, pas toen er chaos en onzekerheid in het land voorkwam kreeg de AKP weer een absolute meerderheid. De stemmers zijn trouwer aan Erdogan dan aan de partij, dus wie de zegeningen van Erdogan heeft zal zo goed als winnaar uit de stembus komen in Turkije.
pi_161952898
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, komt allemaal wat Sovjetunie-achtig over iig.

Op zich interessant natuurlijk zou hij toch een ander soort politiek meer pro-EU en pro-EU waarden voorstaan en dan een nieuwe partij beginnen.
Enige manier dat het in mijn ogen kans van slagen zou hebben is als Davutoglu daadwerkelijk een alternatieve partij zou willen oprichten dat hij een samenwerkingsverband met Gul, de voormalige president van Turkije, aangaat. Gul is net zoals Erdogan een politieke veteraan, mede-oprichter van de AKP en wat zachtaardiger, toleranter dan Erdogan, maar zowel Davutoglu als Gul hebben beiden eerder aangegeven niet geïnteresseerd te zijn in zo een move, maar wie weet.
  donderdag 5 mei 2016 @ 22:24:54 #154
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161952918
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Davutoglu was echt wel expandable, de AKP kreeg de eerste nederlaag tijdens zijn eerste kandidatuur als premier, pas toen er chaos en onzekerheid in het land voorkwam kreeg de AKP weer een absolute meerderheid. De stemmers zijn trouwer aan Erdogan dan aan de partij, dus wie de zegeningen van Erdogan heeft zal zo goed als winnaar uit de stembus komen in Turkije.
Maar dit zal Erdogan de kop gaan kosten bij de eerstvolgende verkiezingen. Niemand heeft hier 100% vrede mee, ook al zegt Davutoglu dat er niks aan de hand is. Hoop op een sterke oppositie, die zal wel komen onder Davutoglu.
pi_161953002
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:24 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Maar dit zal Erdogan de kop gaan kosten bij de eerstvolgende verkiezingen. Niemand heeft hier 100% vrede mee, ook al zegt Davutoglu dat er niks aan de hand is. Hoop op een sterke oppositie, die zal wel komen onder Davutoglu.
Je doet ongefundeerde uitspraken, Davutoglu heeft herhaaldelijk aangegeven niet zulke ambities te hebben, daarnaast kan je überhaupt een achterban van Davutoglu aanwijzen die ten koste zou gaan van Erdogan?
pi_161953147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Enige manier dat het in mijn ogen kans van slagen zou hebben is als Davutoglu daadwerkelijk een alternatieve partij zou willen oprichten dat hij een samenwerkingsverband met Gul, de voormalige president van Turkije, aangaat. Gul is net zoals Erdogan een politieke veteraan, mede-oprichter van de AKP en wat zachtaardiger, toleranter dan Erdogan, maar zowel Davutoglu als Gul hebben beiden eerder aangegeven niet geïnteresseerd te zijn in zo een move, maar wie weet.
Ja, okee, gekke is dat ik Gül ook eerst als hardliner zag, maar gaandeweg bleek dat niet zo te zijn, idem dus met Davutoğlu, dus wrs zijn die eerste oordelen gewoon bewust verkeerd gelanceerd en is altijd alleen Erdogan de hardliner geweest.
Als Turkije echt verandert in een meer Europees, gematigd land, onder mensen die humaner zijn, dan geef ik Turkije veel kans van slagen in iig de EU opinie.
Zou beter zijn, want lijn Erdogan gaat echt op een ramp uitlopen.
We weten ook allemaal dat veel Turken dit niet voorstaan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 05-05-2016 22:42:09 ]
I´m back.
  donderdag 5 mei 2016 @ 22:36:48 #157
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161953288
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je doet ongefundeerde uitspraken, Davutoglu heeft herhaaldelijk aangegeven niet zulke ambities te hebben, daarnaast kan je überhaupt een achterban van Davutoglu aanwijzen die ten koste zou gaan van Erdogan?
Ook al richt Davutoglu geen alternatieve partij op, dan zal op zijn minst de AKP stemmen gaan verliezen met deze actie.
pi_161953598
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:36 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ook al richt Davutoglu geen alternatieve partij op, dan zal op zijn minst de AKP stemmen gaan verliezen met deze actie.
Denk je? Hoezo?
I´m back.
  donderdag 5 mei 2016 @ 22:51:34 #159
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161953754
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Denk je? Hoezo?
Ik ben ook akp'er en had sympathie voor Davutoglu zoals velen, Davutoglu zegt wel dat hij uit eigen beweging is opgestapt, maar ik denk niet dat veel mensen dat geloven.

Ik denk vooral dat deze woorden van Davutoglu parten hebben gespeeld bij zijn verlaten van de Ak partij; 'het volk heeft ons geen toestemming gegeven om de grondwet te veranderen', doelend op de gehaalde stemmen en de wens van Erdogan om de grondwet te veranderen.

Ik hoop op een alternatief onder bijvoorbeeld Gul en/of Davutoglu, anders hoop ik op een comeback van de MHP, de CHP heeft geen power, geen pit en geen passie helaas.
pi_161953785
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:51 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik ben ook akp'er en had sympathie voor Davutoglu zoals velen, Davutoglu zegt wel dat hij uit eigen beweging is opgestapt, maar ik denk niet dat veel mensen dat geloven.

Ik denk vooral dat deze woorden van Davutoglu parten hebben gespeeld bij zijn verlaten van de Ak partij; 'het volk heeft ons geen toestemming gegeven om de grondwet te veranderen', doelend op de gehaalde stemmen en de wens van Erdogan om de grondwet te veranderen.

Ik hoop op een alternatief onder bijvoorbeeld Gul en/of Davutoglu, anders hoop ik op een comeback van de MHP, de CHP heeft geen power, geen pit en geen passie helaas.
Maar dus vind je de lijn Erdogan niet goed?
En indien zo waarom niet?
I´m back.
  donderdag 5 mei 2016 @ 22:55:43 #161
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161953864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar dus vind je de lijn Erdogan niet goed?
En indien zo waarom niet?
Ik wacht het nog even af...ik wil 100% zeker weten wie en wat er achter zit bij het verlaten van de AK partij door Davutoglu. Binnen een weekje zal dit wel boven water komen drijven. Vond ook dat Davutoglu de adviezen van Adnan Oktar goed opvolgde.
Ik hou het Turkse nieuws de komende tijd even goed in de gaten.
pi_161953918
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:55 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik wacht het nog even af...ik wil 100% zeker weten wie en wat er achter zit bij het verlaten van de AK partij door Davutoglu. Binnen een weekje zal dit wel boven water komen drijven. Vond ook dat Davutoglu de adviezen van Adnan Oktar goed opvolgde.
Ik hou het Turkse nieuws de komende tijd even goed in de gaten.
Ja, klopt even afwachten, zei het al tegen triggershot.
Zou een gematigde koers olv Gül en Davutoğlu wel zien als een vooruitgang iig.
I´m back.
  donderdag 5 mei 2016 @ 22:59:30 #163
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161953961
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
pi_161953981
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:59 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Klopt.
I´m back.
pi_161953983
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Even voor jouw beeldvorming, dit is Adnan Oktar:

donderdag 5 mei 2016 @ 23:01:22 #166
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161954009
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Even voor jouw beeldvorming, dit is Adnan Oktar:

held, Turkije mag zo modern en gezond religieus worden. ^O^
pi_161954057
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:01 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

held, Turkije mag zo modern en gezond religieus worden. ^O^
Oversekste sekteleider. Je moet hem maar als held zien.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:04:49 #168
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161954110
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oversekste sekteleider. Je moet hem maar als held zien.
Heb je hem zien ...... dan? 4 getuigen moet je er volgens de Koran voor hebben bro, anders is het 'iftira' om dit zo te noemen.
pi_161954169
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Heb je hem zien ...... dan? 4 getuigen moet je er volgens de Koran voor hebben bro, anders is het 'iftira' om dit zo te noemen.
quote:
over·sekst (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1te veel met seks bezig
quote:
over·spel (het; o) 1seks met een ander dan de echtgeno(o)t(e) of de vaste partner
pi_161954234
Een 'goddeloze heiden' als Ryan3 (nofi baby :* ) kan zo zien dat deze man onIslamitisch bezig is met zijn gezelschap en de mate waarin ze zich gedragen, laat staan dat hij een politicus zou moeten adviseren die gaat over het lot van miljoenen mensen, als je dat zelf niet inziet vrees ik dat je vergevorderd bent in zijn sekte?

donderdag 5 mei 2016 @ 23:09:26 #171
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161954235
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

[..]

Heb hem nooit over seks horen praten, wel horen zeggen dat seks buiten het huwelijk ongeoorloofd is, wat je oversekst noemt.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:10:19 #172
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161954255
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:09 schreef Triggershot het volgende:
Een 'goddeloze heiden' als Ryan3 (nofi baby :* ) kan zo zien dat deze man onIslamitisch bezig is met zijn gezelschap en de mate waarin ze zich gedragen, laat staan dat hij een politicus zou moeten adviseren die gaat over het lot van miljoenen mensen, als je dat zelf niet inziet vrees ik dat je vergevorderd bent in zijn sekte?

Nergens in de Koran staat dat dit niet is toegestaan. Fundamentalisme is nergens op gebaseerd bro.
pi_161954283
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:09 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Heb hem nooit over seks horen praten, wel horen zeggen dat seks buiten het huwelijk ongeoorloofd is, wat je oversekst noemt.
Je begrijpt het wederom niet vrees ik, de regel van de Sharia wat je tegen me probeert te gebruiken gaat over overspel, niet over iemand oversekst noemen, begrijp je dat? Mooi movin on, iemand die serieus aanhanger is van Adnan Oktar neem ik al sinds gisteren niet meer serieus, uiteraard nofi, 'bro'.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:11:37 #174
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161954285
Wel goed dat hij fundamentalistische Turken zoals triggershot wakker schudt.
pi_161954317
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:10 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nergens in de Koran staat dat dit niet is toegestaan. Fundamentalisme is nergens op gebaseerd bro.
Je bent bijzonder onbekend met de Koran he?
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:11 schreef TeenWolf het volgende:
Wel goed dat hij fundamentalistische Turken zoals triggershot wakker schudt.
Jep, je wilt niet weten hoe erg ik in zijn ban ben.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:12:58 #176
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161954323
Vanaf min 5.45 in het laatste filmpje dat jij toonde spreekt Adnan Oktar tot jou Trigger.
pi_161954326
quote:

Ja, als goddeloze heiden kan ik dat wel zien ja. Man o man.
I´m back.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:13:55 #178
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161954344
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je bent bijzonder onbekend met de Koran he?

[..]

Beter dan jij.
pi_161954353
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maaaah brothaa! O+
pi_161954414
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maaaah brothaa! O+
Is gewoon een sekte hè, dat kan ieder zien, Heb in het verleden ook een filmpje afgezien hoor.
Man man man man man, je wordt er zo Rob de Geus van, of hoe heet-ie.
I´m back.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:18:04 #181
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161954445
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zie de schade van de fundamentalisten. Moslims zijn in de ogen van westerlingen dus vrouwenhaters, jurkendragers, verre van modern en trieste norse mensen. Thanks Trigger en co.
pi_161954470
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:18 schreef TeenWolf het volgende:
Turkije

[..]

Zie de schade van de fundamentalisten. Moslims zijn in de ogen van westerlingen dus vrouwenhaters, jurkendragers, verre van modern en trieste norse mensen. Thanks Trigger en co.
Nee, ik denk dat trigger als homo en turk wel behoorlijk verwesterd is hoor.
I´m back.
pi_161954474
quote:

In een seculier land zou het toch geen totale diskwalificatie mogen zijn als een politicus iets "on-islamitisch" doet.

Alhoewel het wel een beetje "de pot verwijt de ketel" is. Rob Ouwekerk moest bijv. ook aftreden omdat hij in z'n vrije tijd "on-christelijke" dingen deed. En dat terwijl die van de PvdA, dus helemaal niet van een christelijke partij was.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:20:19 #184
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_161954488
Adnan Oktar _O_
Say what?
pi_161954499
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is gewoon een sekte hè, dat kan ieder zien, Heb in het verleden ook een filmpje afgezien hoor.
Man man man man man, je wordt er zo Rob de Geus van, of hoe heet-ie.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ja, want de verlichting en rechten van de vrouw in het Westen en de gemiddelde Jan Modaal respecteert de vrouw in het Westen door ze zo pornografisch te laten dansen tussen een stel oversekste behaarde ventjes.
pi_161954507
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat trigger als homo en turk wel behoorlijk verwesterd is hoor.
Homo misschien, Turk nie hoor.
pi_161954526
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Homo misschien, Turk nie hoor.
Maroc dan? :{.
I´m back.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:22:24 #188
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161954534
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ja, want de verlichting en rechten van de vrouw in het Westen en de gemiddelde Jan Modaal respecteert de vrouw in het Westen door ze zo pornografisch te laten dansen tussen een stel oversekste behaarde ventjes.
jij zal het wel weten almachtige oh.
pi_161954553
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:19 schreef Igen het volgende:

[..]

In een seculier land zou het toch geen totale diskwalificatie mogen zijn als een politicus iets "on-islamitisch" doet.

Alhoewel het wel een beetje "de pot verwijt de ketel" is. Rob Ouwekerk moest bijv. ook aftreden omdat hij in z'n vrije tijd "on-christelijke" dingen deed. En dat terwijl die van de PvdA, dus helemaal niet van een christelijke partij was.
Adnan Oktar is geen politicus, maar een sekteleider die als gek wordt beschouwd, iemand die middels een rechtzaak heeft aangespannen om zijn 'gekheid' ongeldig te laten verklaren, beticht van antisemitisme holocaust ontkenning en iemand die met de grond gelijk is gemaakt door Dawkins omdat hij de Amerikaanse creationisme sfeer in de Islamitische wereld probeert te verspreiden.
pi_161954587
quote:

[..]

Nee, maar stel je voor dat in het westen een kerkleider met een paar levende barbiepoppen even gaat uitleggen hoe de wereld in mekaar zit. Het mag hoor. Maar eh lol krijg je echt vette humor van...
quote:
Ja, okee, maar dat is wat anders, dat is natuurlijk ook allemaal gekkenwerk geweest en staat tot geen verhouding met Oktanneke wmb.
I´m back.
pi_161954605
quote:
11s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maroc dan? :{.
Gewoon een Nederlander van een bepaalde komaf.

quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:22 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

jij zal het wel weten almachtige oh.
Graag video's van je zus, moeder en of dochter die in zo een sfeer en kledij op zo een manier danst tussen een groep mannen, zo niet, mond dicht.
pi_161954619
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als die vrouwen dat graag willen, wie ben jij dan om het af te keuren? Respect voor de vrouw betekent in de eerste plaats dat vrouwen zelf keuzes mogen maken.
pi_161954624
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Lol. je gaat het dus niet zeggen, net als Beathoven?
Maakt mij niet uit hè. Alle mensen zijn eender voor mij.
I´m back.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:27:19 #194
198365 Morendo
The Real Deal
pi_161954638
Ach, ik vind dat islamitische van Oktar wel vermakelijk. Doet mij een beetje denken aan het katholicisme van Reve.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_161954642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Als die vrouwen dat graag willen, wie ben jij dan om het af te keuren? Respect voor de vrouw betekent in de eerste plaats dat vrouwen zelf keuzes mogen maken.
Lol. Heb je die filmpjes gezien dan? :D.
I´m back.
pi_161954648
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet ik mijzelf identificeren om een bepaalde fenomeen af te keuren, ik grijp niet in, laat ze over aan hun lot en hoop op bevrijding van de sekte, maar een ieder die daar bewust, vrijwillig is doet maar.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:27:53 #197
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161954650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Adnan Oktar is geen politicus, maar een sekteleider die als gek wordt beschouwd, iemand die middels een rechtzaak heeft aangespannen om zijn 'gekheid' ongeldig te laten verklaren, beticht van antisemitisme holocaust ontkenning en iemand die met de grond gelijk is gemaakt door Dawkins omdat hij de Amerikaanse creationisme sfeer in de Islamitische wereld probeert te verspreiden.
Wiki gelezen? :D

Door seculieren in het gesticht gegooid omdat hij alle moslims 1 volk noemde. Holocaust ontkenning klopt niet getuige dit boek.
Het Amerikaanse creationisme bestrijdt hij juist omdat hij zelf niet gelooft in een 6.000 jaar oude aarde, maar in een miljarden jaar oude.
pi_161954652
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:27 schreef Morendo het volgende:
Ach, ik vind dat islamitische van Oktar wel vermakelijk. Doet mij een beetje denken aan het katholicisme van Reve.
Ja, okee, maar daar moest ik heel hard om lachen toch.
I´m back.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:29:15 #199
198365 Morendo
The Real Deal
pi_161954674
quote:

[..]

De PvdA is inmiddels al jarenlang de partij van de jacht op de hoerenloper.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 5 mei 2016 @ 23:29:17 #200
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161954676
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2016 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Graag video's van je zus, moeder en of dochter die in zo een sfeer en kledij op zo een manier danst tussen een groep mannen, zo niet, mond dicht.
Diegenen die dansen zijn buitenlandse gasten. Maar mijn zus ziet er ook zo uit als iemand van het publiek hoor, geen hoofddoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')