Ja, komt allemaal wat Sovjetunie-achtig over iig.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een kwart van zijn speech ging vooral over nooit uit te zijn op een politiek positie, nooit er naar gesolliciteerd te hebben en vooral de eenheid en harmonie binnen de partij te willen bewaren want: "Het lot van de AKP is het lot van Turkije geworden"
dus denk niet dat TeenWolf's scenario zal uitpakken als zodanig.
Davutoglu was echt wel expandable, de AKP kreeg de eerste nederlaag tijdens zijn eerste kandidatuur als premier, pas toen er chaos en onzekerheid in het land voorkwam kreeg de AKP weer een absolute meerderheid. De stemmers zijn trouwer aan Erdogan dan aan de partij, dus wie de zegeningen van Erdogan heeft zal zo goed als winnaar uit de stembus komen in Turkije.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dan is de AKP verleden tijd, niemand zal een malloot als bijvoorbeeld Cemil Cicek als premier accepteren.
Enige manier dat het in mijn ogen kans van slagen zou hebben is als Davutoglu daadwerkelijk een alternatieve partij zou willen oprichten dat hij een samenwerkingsverband met Gul, de voormalige president van Turkije, aangaat. Gul is net zoals Erdogan een politieke veteraan, mede-oprichter van de AKP en wat zachtaardiger, toleranter dan Erdogan, maar zowel Davutoglu als Gul hebben beiden eerder aangegeven niet geïnteresseerd te zijn in zo een move, maar wie weet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, komt allemaal wat Sovjetunie-achtig over iig.
Op zich interessant natuurlijk zou hij toch een ander soort politiek meer pro-EU en pro-EU waarden voorstaan en dan een nieuwe partij beginnen.
Maar dit zal Erdogan de kop gaan kosten bij de eerstvolgende verkiezingen. Niemand heeft hier 100% vrede mee, ook al zegt Davutoglu dat er niks aan de hand is. Hoop op een sterke oppositie, die zal wel komen onder Davutoglu.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Davutoglu was echt wel expandable, de AKP kreeg de eerste nederlaag tijdens zijn eerste kandidatuur als premier, pas toen er chaos en onzekerheid in het land voorkwam kreeg de AKP weer een absolute meerderheid. De stemmers zijn trouwer aan Erdogan dan aan de partij, dus wie de zegeningen van Erdogan heeft zal zo goed als winnaar uit de stembus komen in Turkije.
Je doet ongefundeerde uitspraken, Davutoglu heeft herhaaldelijk aangegeven niet zulke ambities te hebben, daarnaast kan je überhaupt een achterban van Davutoglu aanwijzen die ten koste zou gaan van Erdogan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Maar dit zal Erdogan de kop gaan kosten bij de eerstvolgende verkiezingen. Niemand heeft hier 100% vrede mee, ook al zegt Davutoglu dat er niks aan de hand is. Hoop op een sterke oppositie, die zal wel komen onder Davutoglu.
Ja, okee, gekke is dat ik Gül ook eerst als hardliner zag, maar gaandeweg bleek dat niet zo te zijn, idem dus met Davutoğlu, dus wrs zijn die eerste oordelen gewoon bewust verkeerd gelanceerd en is altijd alleen Erdogan de hardliner geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enige manier dat het in mijn ogen kans van slagen zou hebben is als Davutoglu daadwerkelijk een alternatieve partij zou willen oprichten dat hij een samenwerkingsverband met Gul, de voormalige president van Turkije, aangaat. Gul is net zoals Erdogan een politieke veteraan, mede-oprichter van de AKP en wat zachtaardiger, toleranter dan Erdogan, maar zowel Davutoglu als Gul hebben beiden eerder aangegeven niet geïnteresseerd te zijn in zo een move, maar wie weet.
Ook al richt Davutoglu geen alternatieve partij op, dan zal op zijn minst de AKP stemmen gaan verliezen met deze actie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je doet ongefundeerde uitspraken, Davutoglu heeft herhaaldelijk aangegeven niet zulke ambities te hebben, daarnaast kan je überhaupt een achterban van Davutoglu aanwijzen die ten koste zou gaan van Erdogan?
Denk je? Hoezo?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ook al richt Davutoglu geen alternatieve partij op, dan zal op zijn minst de AKP stemmen gaan verliezen met deze actie.
Ik ben ook akp'er en had sympathie voor Davutoglu zoals velen, Davutoglu zegt wel dat hij uit eigen beweging is opgestapt, maar ik denk niet dat veel mensen dat geloven.quote:
Maar dus vind je de lijn Erdogan niet goed?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ben ook akp'er en had sympathie voor Davutoglu zoals velen, Davutoglu zegt wel dat hij uit eigen beweging is opgestapt, maar ik denk niet dat veel mensen dat geloven.
Ik denk vooral dat deze woorden van Davutoglu parten hebben gespeeld bij zijn verlaten van de Ak partij; 'het volk heeft ons geen toestemming gegeven om de grondwet te veranderen', doelend op de gehaalde stemmen en de wens van Erdogan om de grondwet te veranderen.
Ik hoop op een alternatief onder bijvoorbeeld Gul en/of Davutoglu, anders hoop ik op een comeback van de MHP, de CHP heeft geen power, geen pit en geen passie helaas.
Ik wacht het nog even af...ik wil 100% zeker weten wie en wat er achter zit bij het verlaten van de AK partij door Davutoglu. Binnen een weekje zal dit wel boven water komen drijven. Vond ook dat Davutoglu de adviezen van Adnan Oktar goed opvolgde.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dus vind je de lijn Erdogan niet goed?
En indien zo waarom niet?
Ja, klopt even afwachten, zei het al tegen triggershot.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik wacht het nog even af...ik wil 100% zeker weten wie en wat er achter zit bij het verlaten van de AK partij door Davutoglu. Binnen een weekje zal dit wel boven water komen drijven. Vond ook dat Davutoglu de adviezen van Adnan Oktar goed opvolgde.
Ik hou het Turkse nieuws de komende tijd even goed in de gaten.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt even afwachten, zei het al tegen triggershot.
Zou een gematigde koers olv Gül en Davutoğlu wel zien als een vooruitgang iig.
Even voor jouw beeldvorming, dit is Adnan Oktar:quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt even afwachten, zei het al tegen triggershot.
Zou een gematigde koers olv Gül en Davutoğlu wel zien als een vooruitgang iig.
held, Turkije mag zo modern en gezond religieus worden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even voor jouw beeldvorming, dit is Adnan Oktar:
Oversekste sekteleider. Je moet hem maar als held zien.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
held, Turkije mag zo modern en gezond religieus worden.![]()
Heb je hem zien ...... dan? 4 getuigen moet je er volgens de Koran voor hebben bro, anders is het 'iftira' om dit zo te noemen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oversekste sekteleider. Je moet hem maar als held zien.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Heb je hem zien ...... dan? 4 getuigen moet je er volgens de Koran voor hebben bro, anders is het 'iftira' om dit zo te noemen.
quote:over·sekst (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1te veel met seks bezig
quote:over·spel (het; o) 1seks met een ander dan de echtgeno(o)t(e) of de vaste partner
Heb hem nooit over seks horen praten, wel horen zeggen dat seks buiten het huwelijk ongeoorloofd is, wat je oversekst noemt.quote:
Nergens in de Koran staat dat dit niet is toegestaan. Fundamentalisme is nergens op gebaseerd bro.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:09 schreef Triggershot het volgende:
Een 'goddeloze heiden' als Ryan3 (nofi baby) kan zo zien dat deze man onIslamitisch bezig is met zijn gezelschap en de mate waarin ze zich gedragen, laat staan dat hij een politicus zou moeten adviseren die gaat over het lot van miljoenen mensen, als je dat zelf niet inziet vrees ik dat je vergevorderd bent in zijn sekte?
Je begrijpt het wederom niet vrees ik, de regel van de Sharia wat je tegen me probeert te gebruiken gaat over overspel, niet over iemand oversekst noemen, begrijp je dat? Mooi movin on, iemand die serieus aanhanger is van Adnan Oktar neem ik al sinds gisteren niet meer serieus, uiteraard nofi, 'bro'.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Heb hem nooit over seks horen praten, wel horen zeggen dat seks buiten het huwelijk ongeoorloofd is, wat je oversekst noemt.
Je bent bijzonder onbekend met de Koran he?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nergens in de Koran staat dat dit niet is toegestaan. Fundamentalisme is nergens op gebaseerd bro.
Jep, je wilt niet weten hoe erg ik in zijn ban ben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:11 schreef TeenWolf het volgende:
Wel goed dat hij fundamentalistische Turken zoals triggershot wakker schudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |