Hij schreef dat IS hierbij betrokken was, als dat een staatsgeheim is.. dan is dat een fors staatsgeheim.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het openbaren van staatsgeheimen.
Gevalletje Chelsea Manning, Edward Snowden etc.
De wapenleveringen waren staatsgeheimen. Dat hij over IS schreef heeft er vrij weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij schreef dat IS hierbij betrokken was, als dat een staatsgeheim is.. dan is dat een fors staatsgeheim.
Je bent zelf net zo hypocriet als je de vervolging van Edward Snowden ineens wel afkeurt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar laat ik maar niet teveel wijzen op de hypocrisie van het westen.
Ik heb me helemaal niet uitgelaten over het wel of niet vervolgen van Snowden. Ik wijs slechts op de hypocriete houding van sommige mensen/landenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo hypocriet als je de vervolging van Edward Snowden ineens wel afkeurt.
Hij heeft daar bewijzen voor aangedragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De wapenleveringen waren staatsgeheimen. Dat hij over IS schreef heeft er vrij weinig mee te maken.
Waar?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:16 schreef Beathoven het volgende:
Hij heeft daar bewijzen voor aangedragen.
Je leeft in het westen, je praat een westerse taal, je maakt gebruik van westerse technologie. Heb je het dan over de hypocrisie van jezelf?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar laat ik maar niet teveel wijzen op de hypocrisie van het westen.
Ok. Ja, sommige mensen en sommige landen zijn hypocriet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal niet uitgelaten over het wel of niet vervolgen van Snowden. Ik wijs slechts op de hypocriete houding van sommige mensen/landen
Wat heeft dit inhoudelijk met deze discussie te maken? Ga jij plots ook ophouden met het gebruik van wiskunde vanwege de oorsprong?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je leeft in het westen, je praat een westerse taal, je maakt gebruik van westerse technologie. Heb je het dan over de hypocrisie van jezelf?
Ik ben voor het openbaren van staatsgeheimen. Geheimen zijn een gevaar voor democratie, als Turken nog weten wat dat woord betekend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het openbaren van staatsgeheimen.
Gevalletje Chelsea Manning, Edward Snowden etc.
Alleen domme mensen zijn boos op Snowden.,quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens dat Snowden geliefd is bij het volk is niet helemaal waar. Veel mensen zijn boos op hem omdat hij bepaalde mensen in gevaar heeft gebracht door informatie ongecensureerd uit te brengen.
"When you ask [the government] who [the Turkmen] are, they tell you that those are our guys," another Cumhuriyet journalist told RT. But when the reporter "personally talked" to the fighters supported by her government in Syria, she said she didn't see how they could be different from the terrorists, saying "they were all brothers."quote:
Tot dat het openbaren van staatsgeheimen zorgt voor terreurcellen die zich makkelijker kunnen rondbewegen en jouw opblazen zeker. Wat dat betreft is de denkwijze van sommige mensen heel erg simpel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben voor het openbaren van staatsgeheimen. Geheimen zijn een gevaar voor democratie, als Turken nog weten wat dat woord betekend.
Haha, kom je nu met een bron als RT die actief een propagandaoorlog vecht tegen de FSA?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
"When you ask [the government] who [the Turkmen] are, they tell you that those are our guys," another Cumhuriyet journalist told RT. But when the reporter "personally talked" to the fighters supported by her government in Syria, she said she didn't see how they could be different from the terrorists, saying "they were all brothers."
"[There is] no difference between ISIS and the other guys. I think there is a problem with the labels here, because all the world is focused on ISIS, but there are other jihadist groups there, and they have links with Al-Nusra or ISIS, [while] Turkey says 'we are helping that groups – not ISIS'," the Turkish journalist added.
Dus als jij hier gaat juichen voor jouw clubje waar de Turkse regering wapens aan geeft, dan sta jij ook te juichen voor alle bomaanslagen in Ankara en Istanbul, die door datzelfde clubje zijn opgeeist. En dat doe jij.
De Turken kunnen nog wat leren van hoe wij met de Friezen om gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tot dat het openbaren van staatsgeheimen zorgt voor terreurcellen die zich makkelijker kunnen rondbewegen en jouw opblazen zeker. Wat dat betreft is de denkwijze van sommige mensen heel erg simpel.
Snowden vocht voor transparantie en werkte daar, hij was een klokkenluider. Daar gelden wellicht iets andere codes voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens dat Snowden geliefd is bij het volk is niet helemaal waar. Veel mensen zijn boos op hem omdat hij bepaalde mensen in gevaar heeft gebracht door informatie ongecensureerd uit te brengen.
Lekker draaien zodat alle je mooi uitkomt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Snowden vocht voor transparantie en werkte daar, hij was een klokkenluider. Daar gelden wellicht iets andere codes voor.
Dundar is een onderzoeksjournalist, en onderzoeksjournalisten hebben normaal gesproken een beschermde status. Maar in Turkije wordt het tegenwoordig sterk afgeraden onderzoek te doen naar de AKP-connecties en geldstromen, puur omdat je niet 5 jaar in de bak wil zitten. Je kan daar als Journalist dus beter gewoon over sport gaan schrijven of over verkeerd geparkeerde autos (zolang die niet van AKP leden zijn)
Kortom, het wordt afgeraden om een heel corrupt systeem te onderzoeken geleid door Erdogan en z'n "familie" (de AKP) die het hele volk belazert. Dat zou 't zelfde zijn als dat men van Berlusconi af zou moeten blijven als hij weer eens wat vieze kunstjes flikte.
quote:Als jij deze corrupte ranspraktijken van Erdogans "familie" steunt en je steunt IS, prima.. maar ga dan de wereld niet omkeren voor je eigen gewin.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:39 schreef Beathoven het volgende:
Business insider: Links between Turkey and IS are now undeniable
check de post erboven, helder licht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat was niet dubbel, je postte weer een IS linkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |