Die botox pussies voelen allemaal hetzelfde. Hij laat ze op maat maken volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat denk je dat Adnan in zijn mansion doet? Hij heeft elke nacht een andere pussy.
Het lijkt mij juist een belangrijke evolutionaire taak voor een vrouw om enigszins losbandig te zijn tijdens haar ovulatie. Ik keur dat allemaal niet af, integendeel.quote:
Der moeten grenzen zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist een belangrijke evolutionaire taak voor een vrouw om enigszins losbandig te zijn tijdens haar ovulatie. Ik keur dat allemaal niet af, integendeel.
Hij laat Oost-Europese hoertjes overvliegen. Vraag me echt af of die alleen worden betaald om te dansen op tv.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die botox pussies voelen allemaal hetzelfde. Hij laat ze op maat maken volgens mij.
Wat denk jij dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij laat Oost-Europese hoertjes overvliegen. Vraag me echt af of die alleen worden betaald om te dansen op tv.
Politieke adviezen die hij geeft worden vaak opgevolgd. Voor jou in het Engels.quote:
Sekteleider: Aanvallen met molotov cocktails moeten gecriminaliseerd worden, je weet wel, een suggestie waar de meerderheid van mensen voor zal stemmen, 4 jaar later komt er dan zo een wet waarin specifiek molotov cocktails wordt genoemd, conclusie : Voila, Davutoglu volgt advies Oktar op.quote:
Cubbeliquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:41 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
de huidige oppositie is kapot, kiesdrempel zou er weleens voor kunnen zorgen dat akp meer zetels krijgt omdat partijen afvallen
zie akp-light (o.a. davutoglu en gul) wel zitten, is ook de enige manier waarop akp een kopje kleiner gemaakt kan worden. helaas zie ik een nieuw partij niet zo snel opgericht worden...
akp -> akp-light lijkt me ook een betere transitie dan akp -> chp, vermoed dat men bij dat laatste halsoverkop alles van akp terug zal draaien, wat een ontwrichtend effect zou kunnen hebben
oktar is een engerd, cubbeli is nog griezeliger
Oktar is een levenskunstenaar. De laatste clown. Heeft z'n eigen kanaal en is door z'n vage acts stinkend rijk geworden. Loopt al jaren de conservatieve Islam, de wetenschap, Ataturk's Turken en het regime te trollen. Door precies op 't randje van alles te gaan zitten kan eigenlijk niemand 'm wat maken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:27 schreef Morendo het volgende:
Ach, ik vind dat islamitische van Oktar wel vermakelijk. Doet mij een beetje denken aan het katholicisme van Reve.
Alleingang Erdogan.quote:Erdogan verwerpt door EU geëiste wijziging in terreurwetgeving
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan is niet van plan de terreurwetgeving in zijn land aan te passen zoals de Europese Unie wenst. De wetswijziging is een van de eisen die Brussel stelt voor de opheffing van de visumplicht voor Turken. Volgens Brussel misbruiken de Turkse autoriteiten de huidige wetten om critici de mond te snoeren.
'Wij gaan onze weg, en jullie gaan jullie weg', aldus de president in een toespraak die live op televisie werd uitgezonden.
Door: Redactie 6 mei 2016, 15:12
Die quote mist een belangrijk stukje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:43 schreef Ryan3 het volgende:
EU-Turkijedeal op losse schroeven inderdaad:
http://www.volkskrant.nl/(...)495ae24fe506bf0ed624
[..]
Alleen zie ik dat nergens staan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die quote mist een belangrijk stukje.
"Eerst laten jullie terroristen een tent opzetten (in Brussel) en daarna eisen jullie van ons dat we onze wet wijzigen (mbt terrorisme).
En daarna komt die quote die je highlight.
http://www.cnnturk.com/turkiye/cumhurbaskani-erdogan-konusuyor59quote:
Okee, dat hebben ze er dus uitgelaten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.cnnturk.com/turkiye/cumhurbaskani-erdogan-konusuyor59
"Teröristlere çadır kurduracaksın. Sonra bize de yasayı değiştir diyeceksin. Biz yolumuza, sen yoluna. Kiminle anlaşabiliyorsan onunla anlaş"
Matige Google Translate
"You'll establish what the terrorists tent. Then you say to us also change the law. We are on our way, the way you are. Who you agree if you can deal with him"
Het probleem is dat men de PKK in Europa niet aanpakt. De PKK kan hier dagenlang een tent opzetten voor propaganda in hartje Brussel, nee niet alleen dat, ze kregen zelf politiebescherming want er was blijkbaar bedreigingen geuit van de Turkse community...De tent werd pas weggehaald nadat men vanuit Turkije er formeel iets van zei.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dat hebben ze er dus uitgelaten.
Maar hij wil dat de PKK op de terrorismelijst komt te staan, maar dat staat-ie toch?
Core problem is natuurlijk dat de Koerden onderdrukt worden in Turkije.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het probleem is dat men de PKK in Europa niet aanpakt. De PKK kan hier dagenlang een tent opzetten voor propaganda in hartje Brussel, nee niet alleen dat, ze kregen zelf politiebescherming want er was blijkbaar bedreigingen geuit van de Turkse community...De tent werd pas weggehaald nadat men vanuit Turkije er formeel iets van zei.
Als je dat soort dingen toelaat dan zal Erdogan dat continu gebruiken om zijn punt aan te tonen.
De enige die een beetje tegen de PKK optreden is Spanje en Engeland (waarschijnlijk door hun historie met ETA/IRA etc.)
Op welke manier zouden de Koerden dan onderdrukt worden? Het niet mogen afsplitsen van een land is onderdrukking?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Core problem is natuurlijk dat de Koerden onderdrukt worden in Turkije.
Het platbombarderen van de steden is een goede indicatie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op welke manier zouden de Koerden dan onderdrukt worden? Het niet mogen afsplitsen van een land is onderdrukking?
Platbombarderen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het platbombarderen van de steden is een goede indicatie.
Turkificatie hè.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op welke manier zouden de Koerden dan onderdrukt worden? Het niet mogen afsplitsen van een land is onderdrukking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |