In dat geval mag jij alle champignons hebbenquote:
mooi, dan verhongeren ze allemaal maarquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Eten is zo vorig seizoen. Echt hipsters eten niet meer.
Dan lekker uiteten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben geen kookprinsEn met het bakken is het soms halfbakken
Dus ik kijk wel uit dames op kookdate vragen als ik er juist hard in faal
dus dit, champi's zijn awesome zelfs rauwquote:
Get ready for impact!quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:00 schreef Joosie200 het volgende:
Even Molo lokken
[ afbeelding ]
Die bananencake met pindakaas + chocoladetopping was snel op vandaag. Nondeju!
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gratisch wijn achterover slaan en snacks nommen als je erop staat dat de man de eerste date betaalt
Ik heb je een datumprikker gestuurd!quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kookdates fixen waarbij de keukenprins de keukenprins mag uithangen
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Iemand hier nog een ISDN telefoon in de aanbieding die hier binnen een uur kan zijn?
Ik laat dat altijd afhangen van wie ik ga meeten... Niet van het weer.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik het weerbericht zo hoor, moet ik mijn benen gaan scheren
Als ik een jurkje aan wil, lijkt het mij wel fijn als er meer geschoren is dan alleen mijn enkels.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd afhangen van wie ik ga meeten... Niet van het weer.
en dat op jouw leeftijdquote:
Dit kan best toch?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een jurkje aan wil, lijkt het mij wel fijn als er meer geschoren is dan alleen mijn enkels.
Ik heb gelukkig minder haar en nee dit kan niet.quote:
Uhuh. En veeeeel sneller internet dan met analoog.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
ISDN was toch dat magische gedoe dat je tegelijkertijd kon internetten en bellen toch?
Maar bel je nog in ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Uhuh. En veeeeel sneller internet dan met analoog.
Dat is trouwens een legging. Anti ongewenste intimiteiten legging heet ie..quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig minder haar en nee dit kan niet.
ISDNquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nee. In het kort, onze telefooncentrale doet raar.quote:
Daar heb ik geen legging voor nodig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is trouwens een legging. Anti ongewenste intimiteiten legging heet ie..
Analoog internet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*doet geluid van een inbelmodem na.quote:
Permanent in geheugen gebrandquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*doet geluid van een inbelmodem na.
Ah, is dat zo'n gewoon huistoestel?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je er thuis geen een hebt.
Nog steeds niet analoog.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*doet geluid van een inbelmodem na.
Mijn moeder heeft zo'n snijapparaat dat je aan kunt sluiten op de pc en dan gaat hij iets snijden. Dat ding maakt net zo lawaai als een inbelmodem. Mijn broertje kende het geluid nietquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Analoog internet is een telefoniste die FOK!topics voorleest als je belt.
Ik word ook vergeetachtig. Ik word steeds vaker wakker en dan staat er nog een mok met thee van vorige avond of het broodbeleg van vorige avond staat nog op tafel. Of ik loop ergens heen en ik weet niet meer wat ik aan het doen ben.quote:
Ik heb aan mijn zoontje pas een fax proberen uit te leggen..... dat is nog best lastig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zo'n snijapparaat dat je aan kunt sluiten op de pc en dan gaat hij iets snijden. Dat ding maakt net zo lawaai als een inbelmodem. Mijn broertje kende het geluid niet
Hetzelfde geluidje?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zo'n snijapparaat dat je aan kunt sluiten op de pc en dan gaat hij iets snijden. Dat ding maakt net zo lawaai als een inbelmodem. Mijn broertje kende het geluid niet
Dat ergens heen lopen en niet meer weten wat je ging doen heb ik altijd al gehadquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word ook vergeetachtig. Ik word steeds vaker wakker en dan staat er nog een mok met thee van vorige avond of het broodbeleg van vorige avond staat nog op tafel. Of ik loop ergens heen en ik weet niet meer wat ik aan het doen ben.
Awwwquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb aan mijn zoontje pas een fax proberen uit te leggen..... dat is nog best lastig.
En afgelopen weekend waren we bij een bejaardentehuis, en daar stond een typemachine van vroeger. Hij keek zijn ogen uit.... Als je op de knop drukte, dan bewoog er vanalles richting een rol, waar je een papiertje tegenaan kon doen...
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ergens heen lopen en niet meer weten wat je ging doen heb ik altijd al gehad![]()
Ik heb periodes waarin het erger of minder is dan anders, dat dan wel gelukkig.
Ik was een keer ergens in Amsterdam aan de andere kant van de stad en ik kon niet meer bedenken hoe ik naar huis moest fietsen. Dat was wel eng
Zo'n Cricut of Silhouette snijplottertje zeker? Stappenmotoren zijn dat. Zo kan je ook 3Dprinters of harde schijven een liedje laten spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Silhouette. Echt herrie makend ding.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n Cricut of Silhouette snijplottertje zeker? Stappenmotoren zijn dat. Zo kan je ook 3Dprinters of harde schijven een liedje laten spelen.
Goeie. Die ga ik hem ook nog eens uitleggen. Is sowieso grappig met hoop dingen.quote:
uhm, wat?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
Toen ik een jaar of 12 was belde ik met vriendinnetjes altijd de 'Partylijn', 'Bellen met z'n tienen tegelijk!' Vieze oude kerels ophitsen en eigenlijk geen idee hebben waar je mee bezig bent![]()
[ afbeelding ]
Dat was voor jouw tijdquote:
Dat ken ik zelfs niet..... Wel zoiets via internet...quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat was voor jouw tijd![]()
Dat was zo'n lijn waar je dan gratis naar toe kon bellen o.i.d. en dan hing je met z'n allen ineen soort chatbox en dan kon je 'prive' gaan
de voorloper van tmf chat?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat was voor jouw tijd![]()
Dat was zo'n lijn waar je dan gratis naar toe kon bellen o.i.d. en dan hing je met z'n allen ineen soort chatbox en dan kon je 'prive' gaan
Internet was toen nog geen ding, voor de meestenquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat ken ik zelfs niet..... Wel zoiets via internet...
Ik heb nooit ge-TMFchat.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de voorloper van tmf chat?
wel ooit de sos hulplijn gebeld. waar je depressief naar kon opbellen als je zelfmoord wilde plegen.
wij belden toen omdat geen pizzaria meer open was
Ik heb telefoonrekeningen gehad, dat wil je niet weten... Omdat ik zo veel zat te internetten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Internet was toen nog geen ding, voor de meesten
best vriendelijk eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nooit ge-TMFchat.
Maarre hoe reageerde die hulplijn
Dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb telefoonrekeningen gehad, dat wil je niet weten... Omdat ik zo veel zat te internetten.
Ha, was jij er zo een?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best vriendelijk eigenlijk
vriendelijker dan de politie als je die 30X keer belt
1x maar hoorquote:
Owh, ja dat heb ik ook af en toe nog weleens gedaan. En dan een uur moeten wachten voor je nummer kwam, of al weer weg zijn, en het niet kunnen zien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen![]()
Ik heb heel even ingebeld met Zonnet o.i.d. en daarna over op vast internet.
Ik zorgde wel voor hoge telefoonrekeningen door naar The Box te bellen
ik mocht 1/2 uur per dag inbellen. na 19:00quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een uurtje internet in de week
Dat maak je nu ruimschoots goedquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een uurtje internet in de week
Hoe lang heb je gezeten en hoe lang heb je terug betaald?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x maar hoor
lang verhaal.
conclusie: gewoon niet doen
De frustratiesquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh, ja dat heb ik ook af en toe nog weleens gedaan. En dan een uur moeten wachten voor je nummer kwam, of al weer weg zijn, en het niet kunnen zien.
ik niet. een vriend van me 1 nacht.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe lang heb je gezeten en hoe lang heb je terug betaald?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. een vriend van me 1 nacht.
de boete hebben we gedeeld. was iets van 250 euro geloof
of misschien nog gulden
ouwe bokquote:
de nacht dat ik zelf in een cel heb geslapen was mooierquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Dit schrijf ik even bij op jouw tabje
een bejaarde eendquote:
Do tellquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de nacht dat ik zelf in een cel heb geslapen was mooier
[..]
een bejaarde eend
voor eenden begrippen ben ik gewoon een fossielquote:
lang verhaal. iets met een vakantiepark in belgie, openbaar dronkenschap, vandalisme en geen frans kunnen sprekenquote:
Had ik niet verwacht van jouquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang verhaal. iets met een vakantiepark in belgie, openbaar dronkenschap, vandalisme en geen frans kunnen spreken
verbaasd me niksquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang verhaal. iets met een vakantiepark in belgie, openbaar dronkenschap, vandalisme en geen frans kunnen spreken
het is ons nooit duidelijk geworden wie de politie heeft gebeld.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van jou![]()
Had je ergens tegen aan gepist ofzo?
mensen die zonder licht fietsenquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ben ik toch een heilig boontje. Ik kom zelfs nog weg met een niet werkend fietslicht.
Het verhaal wordt steeds beterquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is ons nooit duidelijk geworden wie de politie heeft gebeld.
er was wel iemand uit een raam aan het schreeuwen toen een vriend bezig was met een putdeksel uit de grond te trekken.
maar we verdenken toch de eigenaar van het cafe waar we waren geweest aangezien iemand zo slim was om zijn vrouw te doen
Oh, vertel vertel, rebel!quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word gewoon niet gepakt
Genoeg dingen gedaan die niet mogen.
Is mij 1x gebeurd omdat iemand mijn licht had gemold. Ik rijd nooit zonder.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die zonder licht fietsen
jij hebt geen auto rijbewijs he?
geloof me, dat is nog niet allesquote:
Zo vaak na zonsondergang in het bos geweest. Verstoppen voor de boswachter, want die zijn we wel eens bijna tegengekomen. Best een hoge boete als je na zonsondergang in het bos bent.quote:
Je mag niet in het bos zijn na zonsondergang??quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo vaak na zonsondergang in het bos geweest. Verstoppen voor de boswachter, want die zijn we wel eens bijna tegengekomen. Best een hoge boete als je na zonsondergang in het bos bent.
Fietsers zonder licht zijn zo lastig te spotten als je auto rijdt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word gewoon niet gepakt
Genoeg dingen gedaan die niet mogen.
Staat op de bordjesquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je mag niet in het bos zijn na zonsondergang??
Dat wist ik niet....
????quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fietsers zonder licht zijn zo lastig te spotten als je auto rijdt.
Ik merkte het pas toen ze ingedeukt en wel weer onder mijn uitlaat vandaan schoot
De meeste bossen/natuurgebieden niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je mag niet in het bos zijn na zonsondergang??
Dat wist ik niet....
Ik weet. Daarom heb ik altijd licht. Maar als iemand het leuk vindt om mijn licht te mollenquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik merkte het pas toen ze ingedeukt en wel weer onder mijn uitlaat vandaan schoot
Wandelaars zonder licht ook. Ook als je op de fiets zit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En van de paden af? Mag dat zeker ook niet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat op de bordjesLezen blijft een vak. Staat duidelijk toegang toegestaan tussen zonsopgang en ondergang.
zal een zware emmer zijnquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:26 schreef Samzz het volgende:
Zooo, vanavond de schuur eens doorzoeken naar een gietijzeren emmer, ga er rozen in zetten.
Nee al helemaal nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En van de paden af? Mag dat zeker ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |