Do tellquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de nacht dat ik zelf in een cel heb geslapen was mooier
[..]
een bejaarde eend
voor eenden begrippen ben ik gewoon een fossielquote:
lang verhaal. iets met een vakantiepark in belgie, openbaar dronkenschap, vandalisme en geen frans kunnen sprekenquote:
Had ik niet verwacht van jouquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang verhaal. iets met een vakantiepark in belgie, openbaar dronkenschap, vandalisme en geen frans kunnen spreken
verbaasd me niksquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang verhaal. iets met een vakantiepark in belgie, openbaar dronkenschap, vandalisme en geen frans kunnen spreken
het is ons nooit duidelijk geworden wie de politie heeft gebeld.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van jou![]()
Had je ergens tegen aan gepist ofzo?
mensen die zonder licht fietsenquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ben ik toch een heilig boontje. Ik kom zelfs nog weg met een niet werkend fietslicht.
Het verhaal wordt steeds beterquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is ons nooit duidelijk geworden wie de politie heeft gebeld.
er was wel iemand uit een raam aan het schreeuwen toen een vriend bezig was met een putdeksel uit de grond te trekken.
maar we verdenken toch de eigenaar van het cafe waar we waren geweest aangezien iemand zo slim was om zijn vrouw te doen
Oh, vertel vertel, rebel!quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word gewoon niet gepakt
Genoeg dingen gedaan die niet mogen.
Is mij 1x gebeurd omdat iemand mijn licht had gemold. Ik rijd nooit zonder.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die zonder licht fietsen
jij hebt geen auto rijbewijs he?
geloof me, dat is nog niet allesquote:
Zo vaak na zonsondergang in het bos geweest. Verstoppen voor de boswachter, want die zijn we wel eens bijna tegengekomen. Best een hoge boete als je na zonsondergang in het bos bent.quote:
Je mag niet in het bos zijn na zonsondergang??quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo vaak na zonsondergang in het bos geweest. Verstoppen voor de boswachter, want die zijn we wel eens bijna tegengekomen. Best een hoge boete als je na zonsondergang in het bos bent.
Fietsers zonder licht zijn zo lastig te spotten als je auto rijdt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word gewoon niet gepakt
Genoeg dingen gedaan die niet mogen.
Staat op de bordjesquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je mag niet in het bos zijn na zonsondergang??
Dat wist ik niet....
????quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fietsers zonder licht zijn zo lastig te spotten als je auto rijdt.
Ik merkte het pas toen ze ingedeukt en wel weer onder mijn uitlaat vandaan schoot
De meeste bossen/natuurgebieden niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je mag niet in het bos zijn na zonsondergang??
Dat wist ik niet....
Ik weet. Daarom heb ik altijd licht. Maar als iemand het leuk vindt om mijn licht te mollenquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik merkte het pas toen ze ingedeukt en wel weer onder mijn uitlaat vandaan schoot
Wandelaars zonder licht ook. Ook als je op de fiets zit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En van de paden af? Mag dat zeker ook niet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat op de bordjesLezen blijft een vak. Staat duidelijk toegang toegestaan tussen zonsopgang en ondergang.
zal een zware emmer zijnquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:26 schreef Samzz het volgende:
Zooo, vanavond de schuur eens doorzoeken naar een gietijzeren emmer, ga er rozen in zetten.
Nee al helemaal nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En van de paden af? Mag dat zeker ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |