Goeie. Die ga ik hem ook nog eens uitleggen. Is sowieso grappig met hoop dingen.quote:
uhm, wat?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
Toen ik een jaar of 12 was belde ik met vriendinnetjes altijd de 'Partylijn', 'Bellen met z'n tienen tegelijk!' Vieze oude kerels ophitsen en eigenlijk geen idee hebben waar je mee bezig bent![]()
[ afbeelding ]
Dat was voor jouw tijdquote:
Dat ken ik zelfs niet..... Wel zoiets via internet...quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat was voor jouw tijd![]()
Dat was zo'n lijn waar je dan gratis naar toe kon bellen o.i.d. en dan hing je met z'n allen ineen soort chatbox en dan kon je 'prive' gaan
de voorloper van tmf chat?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat was voor jouw tijd![]()
Dat was zo'n lijn waar je dan gratis naar toe kon bellen o.i.d. en dan hing je met z'n allen ineen soort chatbox en dan kon je 'prive' gaan
Internet was toen nog geen ding, voor de meestenquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat ken ik zelfs niet..... Wel zoiets via internet...
Ik heb nooit ge-TMFchat.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de voorloper van tmf chat?
wel ooit de sos hulplijn gebeld. waar je depressief naar kon opbellen als je zelfmoord wilde plegen.
wij belden toen omdat geen pizzaria meer open was
Ik heb telefoonrekeningen gehad, dat wil je niet weten... Omdat ik zo veel zat te internetten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Internet was toen nog geen ding, voor de meesten
best vriendelijk eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nooit ge-TMFchat.
Maarre hoe reageerde die hulplijn
Dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb telefoonrekeningen gehad, dat wil je niet weten... Omdat ik zo veel zat te internetten.
Ha, was jij er zo een?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best vriendelijk eigenlijk
vriendelijker dan de politie als je die 30X keer belt
1x maar hoorquote:
Owh, ja dat heb ik ook af en toe nog weleens gedaan. En dan een uur moeten wachten voor je nummer kwam, of al weer weg zijn, en het niet kunnen zien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen![]()
Ik heb heel even ingebeld met Zonnet o.i.d. en daarna over op vast internet.
Ik zorgde wel voor hoge telefoonrekeningen door naar The Box te bellen
ik mocht 1/2 uur per dag inbellen. na 19:00quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een uurtje internet in de week
Dat maak je nu ruimschoots goedquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een uurtje internet in de week
Hoe lang heb je gezeten en hoe lang heb je terug betaald?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x maar hoor
lang verhaal.
conclusie: gewoon niet doen
De frustratiesquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh, ja dat heb ik ook af en toe nog weleens gedaan. En dan een uur moeten wachten voor je nummer kwam, of al weer weg zijn, en het niet kunnen zien.
ik niet. een vriend van me 1 nacht.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe lang heb je gezeten en hoe lang heb je terug betaald?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. een vriend van me 1 nacht.
de boete hebben we gedeeld. was iets van 250 euro geloof
of misschien nog gulden
ouwe bokquote:
de nacht dat ik zelf in een cel heb geslapen was mooierquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Dit schrijf ik even bij op jouw tabje
een bejaarde eendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |