iew paprikaquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ham, paprika, tijm en basilicum en ei.
Die paprika mag weg van mij. Champignons erbijquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ham, paprika, tijm en basilicum en ei.
Champignonsquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die paprika mag weg van mij. Champignons erbij.
Ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om nog eetlust te hebben na champignons te hebben gerokenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die paprika mag weg van mij. Champignons erbij.
Ditquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het als iets eetbaars klinken.
Maar misschien is dat omdat ik trek heb
Gratisch wijn achterover slaan en snacks nommen als je erop staat dat de man de eerste date betaaltquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heeft een date er nou weer mee te maken?
Omdat t fucking lekker isquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om nog eetlust te hebben na champignons te hebben geroken
Kookdates fixen waarbij de keukenprins de keukenprins mag uithangenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so ja!
Nou ik ben altijd wel van 50/50 dus dat is geen oplossing. Maar ik heb al een oplossing
Dude in plaats van te hinten, vraag haar gewoon op een date dan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kookdates fixen waarbij de keukenprins de keukenprins mag uithangen
Ik ben geen kookprinsquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dude in plaats van te hinten, vraag haar gewoon op een date dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |