SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dat is gewoon jargonquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jemig echt zo'n oma term, niets voor zo'n jonkie als jij
en heeft de hema zoiets niet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wereldramp zul je bedoelen
Nu kan ik mijn tas niet maken, moet ik wachten tot volgende week. En ik heb nog maar iets van 2 naalden, dus als die knappen is het ook einde hobby voor deze week
Uhm niet echt nee. En als ze het hebben is het duur.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heeft de hema zoiets niet?
hier in het dorp is hebben we een ideale freubelwinkel voor mensen als ieni
Er is geen hippe term voor! Er zijn juist genoeg jongeren die naar een fourniturenkraam/winkel gaan voor prut om hun kleding te restylen enzo.quote:
ik kom echt maar 1x in de 2 jaar op de markt dus zou het niet weten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm niet echt nee. En als ze het hebben is het duur.
Mijn fourniturenkraam is gewoon goed. Duizenden kleuren klossen groot naaigaren en ga zo maar door. Ik wacht wel tot volgende week.
Ik vind het als iets eetbaars klinken.quote:
moet aan furniture denkenquote:
Garnituurkraam.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het als iets eetbaars klinken.
Maar misschien is dat omdat ik trek heb
Ik mijd de markt als de pestquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom echt maar 1x in de 2 jaar op de markt dus zou het niet weten.
Bitterballen! Nee, die lust ik niet! Vlammetjes, kaasstengels.quote:
neuh dat niet. ik vind de markt hier in het dorp best leuk, maar ja, die is altijd tijdens werktijd..quote:
well that escalated quicklyquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bitterballen! Nee, die lust ik niet! Vlammetjes, kaasstengels.
Ik heb zin in wijn![]()
Ik heb geen geld
dat zeg ik, freumelmeukquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ander woord is klein handwerkbenodigheden. Nee dat klinkt hip.
Date regelenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bitterballen! Nee, die lust ik niet! Vlammetjes, kaasstengels.
Ik heb zin in wijn![]()
Ik heb geen geld
ik kan wel naaien. Ik kan alleen niet naaien wat ik wil naaien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik wilde bijna 'help, ieniminimuis wil naaien ' als TT maar dat was wel erg opzichtig
hmm, ik ken het probleemquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet naaien wat ik wil naaien.
Die kan dan je drankjes en garnituur trakterenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heeft een date er nou weer mee te maken?
nee, eerder de viskraamquote:
Ach so ja!quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die kan dan je drankjes en garnituur trakteren
Fournituren en kleinvak. Niet klein handwerkbenodigdheden.quote:
[ ]quote:
Ik heb liever wat groter.quote:
fournificatiequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh is dat waar fournituurkraam een eufeniame voor is?
ach, over 10 minuten lunchpauze. maar ik heb nu wel zin in kibbelingquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb net ontbijt pas op, Mja uur vroeger hier
Ze kan er wel naaispullen vinden, waarschijnlijk, al ligt er natuurlijk wel aan wat ze precies zoektquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh is dat waar fourniturenkraam een eufemisme voor is?
Ach.. als de date bevalt..quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so ja!
Nou ik ben altijd wel van 50/50 dus dat is geen oplossing. En ik moet nog minstens 5 dagen zonder bankpas dus dat zou ook een erg lange date worden![]()
Maar ik heb al een oplossing
Kleinvakartikelen klinkt ook niet hipquote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:22 schreef Voxs het volgende:
Ik at een wrap met hummus, geroosterde paprika en soortige sla
Geweldig woord vind ik datquote:
ik zal het onthouden, mocht ik ooit in engeland freubelmeuk zoekenquote:
Hier de oorsprongquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
ja, verdomme!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier de oorsprongTriviale feitjes waar niemand wat aan heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Triviale feitjes waar niemand wat aan heeft.
Haberdasheriesquote:
ik heb er wel een gekookt eitje bij..quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel een gekookt eitje bij..
bammetje met kipfilet, eitje, stukkie komkommer en een paar tomaatjesquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
Als het toch over eten gaat, ga ik ook maar wat eten naar binnen werken
wat zit daar allemaal doorheen?quote:
Ham, paprika, tijm en basilicum en ei.quote:
iew paprikaquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ham, paprika, tijm en basilicum en ei.
Die paprika mag weg van mij. Champignons erbijquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ham, paprika, tijm en basilicum en ei.
Champignonsquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die paprika mag weg van mij. Champignons erbij.
Ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om nog eetlust te hebben na champignons te hebben gerokenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die paprika mag weg van mij. Champignons erbij.
Ditquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het als iets eetbaars klinken.
Maar misschien is dat omdat ik trek heb
Gratisch wijn achterover slaan en snacks nommen als je erop staat dat de man de eerste date betaaltquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heeft een date er nou weer mee te maken?
Omdat t fucking lekker isquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om nog eetlust te hebben na champignons te hebben geroken
Kookdates fixen waarbij de keukenprins de keukenprins mag uithangenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so ja!
Nou ik ben altijd wel van 50/50 dus dat is geen oplossing. Maar ik heb al een oplossing
Dude in plaats van te hinten, vraag haar gewoon op een date dan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kookdates fixen waarbij de keukenprins de keukenprins mag uithangen
Ik ben geen kookprinsquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dude in plaats van te hinten, vraag haar gewoon op een date dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |