SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dat is gewoon jargonquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jemig echt zo'n oma term, niets voor zo'n jonkie als jij
en heeft de hema zoiets niet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wereldramp zul je bedoelen
Nu kan ik mijn tas niet maken, moet ik wachten tot volgende week. En ik heb nog maar iets van 2 naalden, dus als die knappen is het ook einde hobby voor deze week
Uhm niet echt nee. En als ze het hebben is het duur.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heeft de hema zoiets niet?
hier in het dorp is hebben we een ideale freubelwinkel voor mensen als ieni
Er is geen hippe term voor! Er zijn juist genoeg jongeren die naar een fourniturenkraam/winkel gaan voor prut om hun kleding te restylen enzo.quote:
ik kom echt maar 1x in de 2 jaar op de markt dus zou het niet weten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm niet echt nee. En als ze het hebben is het duur.
Mijn fourniturenkraam is gewoon goed. Duizenden kleuren klossen groot naaigaren en ga zo maar door. Ik wacht wel tot volgende week.
Ik vind het als iets eetbaars klinken.quote:
moet aan furniture denkenquote:
Garnituurkraam.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het als iets eetbaars klinken.
Maar misschien is dat omdat ik trek heb
Ik mijd de markt als de pestquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom echt maar 1x in de 2 jaar op de markt dus zou het niet weten.
Bitterballen! Nee, die lust ik niet! Vlammetjes, kaasstengels.quote:
neuh dat niet. ik vind de markt hier in het dorp best leuk, maar ja, die is altijd tijdens werktijd..quote:
well that escalated quicklyquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bitterballen! Nee, die lust ik niet! Vlammetjes, kaasstengels.
Ik heb zin in wijn![]()
Ik heb geen geld
dat zeg ik, freumelmeukquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ander woord is klein handwerkbenodigheden. Nee dat klinkt hip.
Date regelenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bitterballen! Nee, die lust ik niet! Vlammetjes, kaasstengels.
Ik heb zin in wijn![]()
Ik heb geen geld
ik kan wel naaien. Ik kan alleen niet naaien wat ik wil naaien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik wilde bijna 'help, ieniminimuis wil naaien ' als TT maar dat was wel erg opzichtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |