In dat geval mag jij alle champignons hebbenquote:
mooi, dan verhongeren ze allemaal maarquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Eten is zo vorig seizoen. Echt hipsters eten niet meer.
Dan lekker uiteten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben geen kookprinsEn met het bakken is het soms halfbakken
Dus ik kijk wel uit dames op kookdate vragen als ik er juist hard in faal
dus dit, champi's zijn awesome zelfs rauwquote:
Get ready for impact!quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:00 schreef Joosie200 het volgende:
Even Molo lokken
[ afbeelding ]
Die bananencake met pindakaas + chocoladetopping was snel op vandaag. Nondeju!
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gratisch wijn achterover slaan en snacks nommen als je erop staat dat de man de eerste date betaalt
Ik heb je een datumprikker gestuurd!quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kookdates fixen waarbij de keukenprins de keukenprins mag uithangen
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Iemand hier nog een ISDN telefoon in de aanbieding die hier binnen een uur kan zijn?
Ik laat dat altijd afhangen van wie ik ga meeten... Niet van het weer.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik het weerbericht zo hoor, moet ik mijn benen gaan scheren
Als ik een jurkje aan wil, lijkt het mij wel fijn als er meer geschoren is dan alleen mijn enkels.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd afhangen van wie ik ga meeten... Niet van het weer.
en dat op jouw leeftijdquote:
Dit kan best toch?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een jurkje aan wil, lijkt het mij wel fijn als er meer geschoren is dan alleen mijn enkels.
Ik heb gelukkig minder haar en nee dit kan niet.quote:
Uhuh. En veeeeel sneller internet dan met analoog.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
ISDN was toch dat magische gedoe dat je tegelijkertijd kon internetten en bellen toch?
Maar bel je nog in ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Uhuh. En veeeeel sneller internet dan met analoog.
Dat is trouwens een legging. Anti ongewenste intimiteiten legging heet ie..quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig minder haar en nee dit kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |