ISDNquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Uhuh. En veeeeel sneller internet dan met analoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nee. In het kort, onze telefooncentrale doet raar.quote:
Daar heb ik geen legging voor nodig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is trouwens een legging. Anti ongewenste intimiteiten legging heet ie..
Analoog internet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Uhuh. En veeeeel sneller internet dan met analoog.
*doet geluid van een inbelmodem na.quote:
Permanent in geheugen gebrandquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*doet geluid van een inbelmodem na.
Ah, is dat zo'n gewoon huistoestel?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je er thuis geen een hebt.
Nog steeds niet analoog.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*doet geluid van een inbelmodem na.
Mijn moeder heeft zo'n snijapparaat dat je aan kunt sluiten op de pc en dan gaat hij iets snijden. Dat ding maakt net zo lawaai als een inbelmodem. Mijn broertje kende het geluid nietquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Analoog internet is een telefoniste die FOK!topics voorleest als je belt.
Ik word ook vergeetachtig. Ik word steeds vaker wakker en dan staat er nog een mok met thee van vorige avond of het broodbeleg van vorige avond staat nog op tafel. Of ik loop ergens heen en ik weet niet meer wat ik aan het doen ben.quote:
Ik heb aan mijn zoontje pas een fax proberen uit te leggen..... dat is nog best lastig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zo'n snijapparaat dat je aan kunt sluiten op de pc en dan gaat hij iets snijden. Dat ding maakt net zo lawaai als een inbelmodem. Mijn broertje kende het geluid niet
Hetzelfde geluidje?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zo'n snijapparaat dat je aan kunt sluiten op de pc en dan gaat hij iets snijden. Dat ding maakt net zo lawaai als een inbelmodem. Mijn broertje kende het geluid niet
Dat ergens heen lopen en niet meer weten wat je ging doen heb ik altijd al gehadquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word ook vergeetachtig. Ik word steeds vaker wakker en dan staat er nog een mok met thee van vorige avond of het broodbeleg van vorige avond staat nog op tafel. Of ik loop ergens heen en ik weet niet meer wat ik aan het doen ben.
Awwwquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb aan mijn zoontje pas een fax proberen uit te leggen..... dat is nog best lastig.
En afgelopen weekend waren we bij een bejaardentehuis, en daar stond een typemachine van vroeger. Hij keek zijn ogen uit.... Als je op de knop drukte, dan bewoog er vanalles richting een rol, waar je een papiertje tegenaan kon doen...
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ergens heen lopen en niet meer weten wat je ging doen heb ik altijd al gehad![]()
Ik heb periodes waarin het erger of minder is dan anders, dat dan wel gelukkig.
Ik was een keer ergens in Amsterdam aan de andere kant van de stad en ik kon niet meer bedenken hoe ik naar huis moest fietsen. Dat was wel eng
Zo'n Cricut of Silhouette snijplottertje zeker? Stappenmotoren zijn dat. Zo kan je ook 3Dprinters of harde schijven een liedje laten spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Silhouette. Echt herrie makend ding.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n Cricut of Silhouette snijplottertje zeker? Stappenmotoren zijn dat. Zo kan je ook 3Dprinters of harde schijven een liedje laten spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |