Bans duren tegenwoordig maar 48 uur, domme big.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:24 schreef Bronson_ het volgende:
Geen ban aub, moet zondag nog boertjes trollen.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans duren tegenwoordig maar 48 uur, domme big.
Ca vaquote:
Ik hoop door deze post dat De Graafschap wint.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:24 schreef Bronson_ het volgende:
Geen ban aub, moet zondag nog boertjes trollen.
2-1 HAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! En nu muisstil wezen jij!!!!!!!! HAHAHHAHAHAHAHA
Was toch geen buitenspel johquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:27 schreef Blik het volgende:
Atletico wordt weer lekker gematst, eerst de goal met een hint van buitenspel en dan nu deze onterechte penalty.
Maar goed dat Neuer hem pakt!
Steken zijn niet slecht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb steken in mijn hart door de wedstrijd!
Bedankt voor je inzet danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb steken in mijn hart door de wedstrijd!
Boos.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:27 schreef bianconeri het volgende:
Wel beetje jammer dit, wat zou het heerlijk zijn geweest als zo'n stront ploeg als Bayern dat altijd de scheids mee heeft en altijd op laatste moment onterecht nog doorgaat (niet dat het nu onterecht zou zijn btw) nu de 2-2 zou tegen hebben gekregen.
Goed verhaal, lekker kort.quote:
Zelfde geldt voor Ajax in Nederland.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:27 schreef franske19 het volgende:
Toch beschamend hoe Atletico heeft lopen zeuren over UEFAlona. Ze hebben van alle ploegen nog wel het meeste hulp gehad van de arbitrage.
100% terecht niet zo janken hij zit niet eensquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:26 schreef Montelly het volgende:
Je moet echt lef hebben om dioe pingel te geven
Uh, ja, goeie troll enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:27 schreef bianconeri het volgende:
Wel beetje jammer dit, wat zou het heerlijk zijn geweest als zo'n stront ploeg als Bayern dat altijd de scheids mee heeft en altijd op laatste moment onterecht nog doorgaat (niet dat het nu onterecht zou zijn btw) nu de 2-2 zou tegen hebben gekregen.
Neuh, want ik ben tegen beide ploegenquote:
Meest onterechte uitschakeling van het jaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
bianconeri is gewoon nog steeds mad door de uitschakeling van Juve
Het was zo spannend ik dacht even in het topic kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zitten hier meer mods dan users momenteel.
sgoedquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als Bayern doorgaat mag jij een UI kiezen voor me 2 weken
huilen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Meest onterechte uitschakeling van het jaar.
2 weken maarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als Bayern doorgaat mag jij een UI kiezen voor me 2 weken
Dit is geen ijshockeyquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was zo spannend ik dacht even in het topic kijken
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:30 schreef Bronson_ het volgende:
biaconeri
Altijd als ik hem zie posten zie ik zijn foto weer voor me. Man man man, zelden zo gelachen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:29 schreef Joezi het volgende:
Lieve Allah, als u bestaat geef dan een teken door het 3-1 te maken
Dat kan niet meer gebeuren nu met deze score.quote:
madquote:
Ik zie dat je er pijnlijke ervaringen mee hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bronson zoekt graag foto's op van users om het vervolgens naar iedereen te DM'en.
Hoi Tong.quote:
staat toch 2-2?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan niet meer gebeuren nu met deze score.
dat snapte ik echt niet hequote:
Hoe zou Bronson eruit zien?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bronson zoekt graag foto's op van users om het vervolgens naar iedereen te DM'en.
Oh is hij dat ja, wat een zielige kneus is het ookquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voornamelijk mensen waar ik mij aan erger.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon triestquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Voornamelijk mensen waar ik mij aan erger.
Het zegt eigenlijk wel veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh is hij dat ja, wat een zielige kneus is het ook
Waarom hebben spelers bij dat soort ballen de illusie dat ie er in kan gaan??quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef Shreyas het volgende:
Veel te gehaast geschoten en de kans is weg
Dat worden er dan 6 bij elkaarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij dit leest krijg je de wind van voren. (de komende 4 jaar)
Wel braaf dat ie 't buiten Barça probeerde.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Guardiola verdient hooguit een 6 voor zijn prestaties bij Bayern.
Uh, jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach, in de oorlog hadden 5 minuten meer of minder niks uitgemaakt.
Die moest van ver komen he die grapquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Diepquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou ehhhquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |