Veel te veel tekst.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:57 schreef Euribob het volgende:
POL / AfD verankert extremere koers na partijcongres ~ Een analyse
Ik heb gezegd.
Ik had als TT: Bob is een AfD-topic gestart, komt allen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:58 schreef Euribob het volgende:
POL / AfD verankert extremere koers na partijcongres ~ Een analyse
Ik doe hem gewoon nog een keer.
Mooi man, Snik snik.... Ik heb al twee dagen ruzie met hem....... Ik bemoei en controleer jou teveel vindt hij.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel verdrietig. Maar ja, zij heeft zelf haar keuze gemaakt.
Ach jee, ik vind dat toch wel sneu hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooi man, Snik snik.... Ik heb al twee dagen ruzie met hem....... Ik bemoei en controleer jou teveel vindt hij.
Ik: Boven ligt je trouwjurk nog, moet die nu effe halen?
Best sneu, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach jee, ik vind dat toch wel sneu hoor.
Ze moet niet janken. Ik heb haar veel succes gewenst.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben er helemaal klaar mee. Eerst had ik wel medelijden maar ik krijg soms appjes waarvan je denkt WTF...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft gekozen en verloren. Ondanks dat hoop ik voor haar dat ze ook nog eens iemand vindt met wie ze echt wat kan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze moet niet janken. Ik heb haar veel succes gewenst.
De inlossing van haar deel van de overwaarde gaat in op 1 september, ik zei dat 9 september leuker was geweest (onze trouwdatum)
Ze heeft natuurlijk spijt. Maar je hebt gelijk: dat is jouw pakkie an niet meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben er helemaal klaar mee. Eerst had ik wel medelijden maar ik krijg soms appjes waarvan je denkt WTF...![]()
Netjes hoor. Dat doe ik al niet eens meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Uurtje is niks, dus dat valt wel mee, wel weinig slaap zo
Ooh ze zal daar wel blijven, ze is veel te trots om te gaan, Heeft ze zelf gezegd. Dat is een nadeel van wonen en dit soort gekke dingen doen in een klein dorp.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft gekozen en verloren. Ondanks dat hoop ik voor haar dat ze ook nog eens iemand vindt met wie ze echt wat kan.
Soms vraag ik aan haar of ze niet stiekem een nymfomane isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Netjes hoor. Dat doe ik al niet eens meer.
Soms wel meerdere keren per uur, dat dan weer wel.
Laatst kwam hij nog even buurten, maar meestal zie ik hem alleen nog in dm als ik weer een Varoufakislinkje stuur.quote:
Jij bent een soort pekingees?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hop. Rennen jij.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan is ze wel bezig haar leven te vergallen, krijg ik de indruk. Afijn, ik vind het fijn dat het met jou goed gaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh ze zal daar wel blijven, ze is veel te trots om te gaan, Heeft ze zelf gezegd. Dat is een nadeel van wonen en dit soort gekke dingen doen in een klein dorp.
Ah, niks aan de hand dus. Hij zal wel druk bezig zijn het lichaam van z'n vriendinnetje te verkennen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Laatst kwam hij nog even buurten, maar meestal zie ik hem alleen nog in dm als ik weer een Varoufakislinkje stuur.
Hij heeft het in elk geval druk en dat lijkt mij ook alleen maar goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah, niks aan de hand dus. Hij zal wel druk bezig zijn het lichaam van z'n vriendinnetje te verkennen.
Ach, ze krijgt ruim een 100.000 euro van me. Daar kan ze het mee doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is ze wel bezig haar leven te vergallen, krijg ik de indruk. Afijn, ik vind het fijn dat het met jou goed gaat.
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:11 schreef Reya het volgende:
Ik heb het in de tussentijd lekker druk met het in puin rijden van mijn relatie.
Dat is een mooi bedrag.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach, ze krijgt ruim een 100.000 euro van me. Daar kan ze het mee doen.
Vond je het tijd worden, of heb je iemand anders op het oog.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:11 schreef Reya het volgende:
Ik heb het in de tussentijd lekker druk met het in puin rijden van mijn relatie.
Dat doe ik ook met enige regelmaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:11 schreef Reya het volgende:
Hoe kan dat, je hebt toch nooit tijd voor haar?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:11 schreef Reya het volgende:
Hopen dat ze zat vreselijke Atletico nog weten te kloppen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even Bayern afzien en dan ga ik lekker voor een avond/nachtrun.
Inderdaad zeg. Je moet er toch niet aan denken dat die de CL-finale gaan vervuilen. Elke finale met Bayern erin is nu acceptabel, liefst tegen Real en dan beide op volle sterkte. Wat een droomfinale zou dat zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hopen dat ze zat vreselijke Atletico nog weten te kloppen.
8/10quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe kan dat, je hebt toch nooit tijd voor haar?
Zit in de trein terug van werk.quote:
Spreek uit ervaring hè?quote:
Jap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zit in de trein terug van werk.
Was het een penalty genomen door Torres?
Hangt van het meisje af, sommige slaan op tilt als je ze niet genoeg aandacht geeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Spreek uit ervaring hè?
Als je weinig tijd samen hebt, kan je ook niet zo makkelijk mot maken.
Pannenkoek is het ook.quote:
Als ze iets willen dat altijd onverdeelde aandacht voor ze heeft, neemt ze maar een dwergvarken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hangt van het meisje af, sommige slaan op tilt als je ze niet genoeg aandacht geeft.
Gelukkig kwam ik er al lang geleden achter dat dat niet mijn type is.
Zijn die zo gefocust op het baasje?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ze iets willen dat altijd onverdeelde aandacht voor ze heeft, neemt ze maar een dwergvarken.
Geen idee.quote:
Yo Tchock, alles wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:38 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker bezig, Nu.nl
Goedenavond!
Ik kijk het niet meer sinds die nieuwe rechter.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef Disana het volgende:
Ik wou de Rijdende Rechter zien maar mijn Horizon Go doet het alweer niet.
Je kunt meester Frank Visser nog bij SBS6 ofzo zien als je wilt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kijk het niet meer sinds die nieuwe rechter.
Beetje respectvol graag, Tem. Die lui zijn wel gestorven voor jouw vrijheid.quote:
Is dat wat? Nog niet gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt meester Frank Visser nog bij SBS6 ofzo zien als je wilt.
Zijn ze dood?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje respectvol graag, Tem. Die lui zijn wel gestorven voor jouw vrijheid.
Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt meester Frank Visser nog bij SBS6 ofzo zien als je wilt.
Tom Hanks is helemaal niet doodquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje respectvol graag, Tem. Die lui zijn wel gestorven voor jouw vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |