Ik heb met aardbeienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt wel die met honing toch. Die is best lekker
Eet smakelijk!quote:
Hoe weet jij ditquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Uhm dat zegt eigenlijk dat jij nooit seks hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
Gifje in de OP, dat is verboden.
Graag verwijderen.
Rare user waargenomenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
Gifje in de OP, dat is verboden.
Graag verwijderen.
Tijdrekken, aanstellen, provoceren etc. Elke ploeg gebruikt weleens een keer dit soort tactieken om resultaat te boeken maar Atletico boekt alleen maar resultaat door het collectief toepassen van deze tactieken.quote:
Ah eindelijk ga je wegquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rare user waargenomen
Graag verwijderen
Jij hebt er niet veel verstand van, of wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tijdrekken, aanstellen, provoceren etc. Elke ploeg gebruikt weleens een keer dit soort tactieken om resultaat te boeken maar Atletico boekt alleen maar resultaat door het collectief toepassen van deze tactieken.
Ik krijg nog wat cijfers terug, benieuwd of ze meevallenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet nog wat printen, ben benieuwd of ie het doet
Coman had hem gemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Muller.!!!!!
Meest overschatte voetballer ooit. Schande dat Guardiola is bezweken onder de druk van de media door hem op te stellen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Muller.!!!!!
Meest overschatte voetballer ooit. Schande dat Guardiola is bezweken onder de druk van de media door hem op te stellen.
Is dit niet voor kinderen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
In de rust raad ik jullie aan om naar de nieuwe trailer van de Teenage Mutant Ninja Turtles te kijken.
Ik zal het doorsturen naar mijn neefje van 12quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
In de rust raad ik jullie aan om naar de nieuwe trailer van de Teenage Mutant Ninja Turtles te kijken.
Ik neem aan dat dit sarcasme is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Muller.!!!!!
Je dacht het misschien niet maar,quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
Fijn dat je eens wat anders doorstuurt dan de foto's van je piemel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zal het doorsturen naar mijn neefje van 12
Is gewoon de waarheid, als je de wedstrijden van Atletico kijkt dan zie je niets anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt er niet veel verstand van, of wel?
Michael Bayquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
DAS HEUTE JOURNALquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ook maar even over naar de ZDF voor de Tageschaugoden.
Dat lijkt me een matige combinatiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zo'n ongelooflijke trek in beschuit met hagelslag.
Ik had deze eigenlijk per DM verwacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
voor de mensen die het gemist hebben
http://www.nu.nl/champion(...)n-spelen-bayern.html
Bedankt!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
bah bah bahquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij houdt niet van donkerbruine en korrelige stukjes?
Voor Fok! mag je toch ook geen adblock gebruiken?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Alleen moet je AdBlock uitzetten als je dat filmpje wilt bekijken
Je moet je adblock ook uitzetten op FOKquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Alleen moet je AdBlock uitzetten als je dat filmpje wilt bekijken
RELLENquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu zal het hier wel weer uit de hand lopen
Die heeft inmiddels al 5 klotejaren met zijn blessuresquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor Fok! mag je toch ook geen adblock gebruiken?
Precies!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor Fok! mag je toch ook geen adblock gebruiken?
Niet weten dat je per site dat kan instellenquote:
Boeiend, de FP is voor tokkies.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies waarom de FP niet meer te bekijken valt.
Hoe kan je daar nou voor gebannen worden dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik werd hiervoor gebanned.
Ik heb mijn lesje geleerd
Niet weten dat Roland dat niet weetquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[..]
Niet weten dat je per site dat kan instellen
Jammer dat de reacties vreselijk zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Af en toe staat er wel wat boeiends hoor
Een willekeurige greep:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Af en toe staat er wel wat boeiends hoor
Ik zei dat ik er één aan had staan en ik werd gebanned.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou voor gebannen worden dan?
Heb je Danny gemaild?
daar is die wel enorm nazi op jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zei dat ik er één aan had staan en ik werd gebanned.
Klopt, als je hem aan hebt staan kan je dat beter niet zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zeg het zovaak, ze kunnen me watquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch zo'n tooltje voor ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer aan staan, toen wel, wist niet dat het niet mochtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, als je hem aan hebt staan kan je dat beter niet zeggen.
Ja, NSBersquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch zo'n tooltje voor ofzo
Nee joh.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch zo'n tooltje voor ofzo
Okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer aan staan, toen wel, wist niet dat het niet mocht
Gewoon aan laten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer aan staan, toen wel, wist niet dat het niet mocht
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:45 schreef Coco98 het volgende:
Je mag wel 2x de frontpage openen en dan op 1 tab de adblock uitzetten.
moet steeds denken aan dat gedeelte van Edwin Evers waar ze dat steeds doenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
LEKKER BELANGRIJK!!!!!!
godverdomme
Vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Voetbalzone, NU.nl en FOK! zijn het ergst als het om ads gaat, vooral op mobiel.
Ik vind eigenlijk dat mods en dergelijke betaald moeten worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Voetbalzone, NU.nl en FOK! zijn het ergst als het om ads gaat, vooral op mobiel.
Daarom FOK! ik nooit meer mobiel, is niet te doen soms.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat mods en dergelijke betaald moeten worden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is gezond om fruit te eten. Alleen magere Franse kwark is niet gezond.
Ik niet. Soms klik je ergens op en dan kom je op zo'n advertentie waar je 3 seconden naar moet kijken voordat je verder mag naar de link waar je op klikte.quote:
Maar jij bent dan ook expert op het gebied van terugwerkende kracht.quote:
Hij lijkt er idd opquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Erdogan heeft deze wedstrijd prima in de hand.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd wel een goede scheids geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat heb ik alleen op de YouTube/NPO-app van mijn smart TV.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Soms klik je ergens op en dan kom je op zo'n advertentie waar je 3 seconden naar moet kijken voordat je verder mag naar de link waar je op klikte.
Dat vind ik niet bij een grote site horen en het is verschrikkelijk irritant.
Heb ik dus zelden die reclamesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg vaak ads die de hele scherm overnemen, heb hier weleens een klachttopic over gemaakt maar Danny uiteraard deed daar niks mee, nou prima dan ADBLOCKER aan FUCK YOU
ZIGGO, BOL.COM
Je moet ook nooit nu.nl gebruikenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso triest dat NU.nl ads op elk filmpje heeft, filmpjes die niet eens van hun zijn
Als je halverwege de tweede helft via nu.nl de CL wilt volgen, moet je ook eerst 2 minuten reclame kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso triest dat NU.nl ads op elk filmpje heeft, filmpjes die niet eens van hun zijn
Nu.nl en SBS werken samen, je had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je halverwege de tweede helft via nu.nl de CL wilt volgen, moet je ook eerst 2 minuten reclame kijken
Ja kloptquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu.nl en SBS werken samen, je had het kunnen weten
erdogan zonder twijfelquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is een betere scheids, erdogan of makkelie?
Ik ben trots. Mits je natuurlijk het hele bakje zonder toevoegingen opeetquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik begin aan een bak magere kwark van Biogarde Š
Ik las Bogarde.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik begin aan een bak magere kwark van Biogarde Š
Die turk gaf Nani onterecht rood, United madquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is een betere scheids, erdogan of makkelie?
Was dat die gast ja?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:51 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Die turk gaf Nani onterecht rood, United mad
Uh oké, wat ordinair.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker Bogarde z'n yoghurt opslurpen zeker viezerik.
Kan je je meteen melden bij de ambassadequote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Durf dit in een tweet naar Erdogan te sturen dan.
Is Erdogan de scheidsrechter?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
buiten turkije durf ik dat bestquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand een persoon gek noemt op twitter.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je het verkeerd.quote:
ahquote:
Inderdaad Evert!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:56 schreef Shreyas het volgende:
Wat een blunder van formaat. En dat op dit niveau
Die kunnen we maar mooi in onze zak steken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
PSV zou dus in de finale hebben gestaan als Zoet een penalty had gepakt.
Dat is inderdaad hoe de grens moet handelen, neemt niet weg dat het buitenspel wasquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:57 schreef Shreyas het volgende:
Geen buitenspel, bij twijfel moet het voordeel gaan naar de aanvallende partij. Goede beslissing om dit door te laten gaan, hoe jammer ook
Moreel winnaar van de CLquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen we maar mooi in onze zak steken.
Gewoon 5 keer moet wel voldoende zijn.quote:
neequote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu moet Bayern 2x scoren om een verlenging af te dwingen.
Bij jou wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:59 schreef franske19 het volgende:
Game over. No way dat Bayern nog twee keer scoort. Die klootzak Simeone flikt het weer.
Oke jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga NIET kijken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:00 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Nasrdin Dchar
Hanna Verboom
Nadia Zerouali
Martine Goeman
Hilbrand Nawijn
Lennart Feijen
Peter R. de Vries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |