Ik krijg nog wat cijfers terug, benieuwd of ze meevallenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet nog wat printen, ben benieuwd of ie het doet
Coman had hem gemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Muller.!!!!!
Meest overschatte voetballer ooit. Schande dat Guardiola is bezweken onder de druk van de media door hem op te stellen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Muller.!!!!!
Meest overschatte voetballer ooit. Schande dat Guardiola is bezweken onder de druk van de media door hem op te stellen.
Is dit niet voor kinderen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
In de rust raad ik jullie aan om naar de nieuwe trailer van de Teenage Mutant Ninja Turtles te kijken.
Ik zal het doorsturen naar mijn neefje van 12quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
In de rust raad ik jullie aan om naar de nieuwe trailer van de Teenage Mutant Ninja Turtles te kijken.
Ik neem aan dat dit sarcasme is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Muller.!!!!!
Je dacht het misschien niet maar,quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
Fijn dat je eens wat anders doorstuurt dan de foto's van je piemel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zal het doorsturen naar mijn neefje van 12
Is gewoon de waarheid, als je de wedstrijden van Atletico kijkt dan zie je niets anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt er niet veel verstand van, of wel?
Michael Bayquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
DAS HEUTE JOURNALquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ook maar even over naar de ZDF voor de Tageschaugoden.
Dat lijkt me een matige combinatiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zo'n ongelooflijke trek in beschuit met hagelslag.
Ik had deze eigenlijk per DM verwacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
voor de mensen die het gemist hebben
http://www.nu.nl/champion(...)n-spelen-bayern.html
Bedankt!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
voor de mensen die het gemist hebben
http://www.nu.nl/champion(...)n-spelen-bayern.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |