Ik las dat hij ergens administratief medewerker is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:38 schreef tralalala het volgende:
Leeft die Twarresgast nog? Had toch één of andere enge ziekte?
neequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:40 schreef superniger het volgende:
Hopelijk gaat Ali B. weer een ode brengen aan Prince.
Ahaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik las dat hij ergens administratief medewerker is.
Welke?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul de Munnik lijkt een beetje op Kees Flodder
quote:
quote:
quote:
Kijk MM zijn buik inhouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:50 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA ALLEMAAL.
[ afbeelding ]
quote:
gaan we weer gezellig rellen tijdens het songfestival?quote:
Is dat al bijna?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gaan we weer gezellig rellen tijdens het songfestival?
Hij heeft tietenquote:
weekie nogquote:
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik rel nooit johquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
karina... ik sleur je mee in ons relpartij! RELLUHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik rel nooit johGa wel kijken natuurlijk.
wel waarquote:
Relletjes organiseren doen we niet he Onnoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:55 schreef Onnoman het volgende:
[..]
karina... ik sleur je mee in ons relpartij! RELLUHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
doe niet zo braaf karina!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Relletjes organiseren doen we niet he OnnoBoefje.
Het duurt zo ontzettend lang. Eigenlijk heb ik er geen geduld voorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik moet wel drank in huis hebben want nuchter kan ik er echt niet naar kijken.![]()
Vooral dat wachten tussen het laatste liedje en de uitslag.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het duurt zo ontzettend lang. Eigenlijk heb ik er geen geduld voor
Ik moet een beetje de schijn ophouden hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
doe niet zo braaf karina!speel het spel gewoon mee
Ja precies, eerst nog culturele dingen en zoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vooral dat wachten tussen het laatste liedje en de uitslag.
vroeger deed je dat welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet een beetje de schijn ophouden heBen niet eens online dan denk ik, ja mobiel maar dan is het topic niet te volgen
quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:01 schreef PSVCL het volgende:
Jaja daar is ze weer , word schijtziek van die Anne Frank elk jaar
'Het was Anne Franks eigen schuld'quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:01 schreef PSVCL het volgende:
Wij worden elke dag met jouw zwakzinnige gezwets geconfronteerd, om het maar eens een beetje in perspectief te plaatsen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:01 schreef PSVCL het volgende:
Ah, PSVCL is ook vandaag aanwezig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:01 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij worden elke dag met jouw zwakzinnige gezwets geconfronteerd, om het maar eens een beetje in perspectief te plaatsen.
kuddevolkquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:13 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al aan de plakplaatjes
Staat best tof. Mooie meidquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:13 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
VIESDIKquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:13 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
scherpquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Wacht, ik zit een terugblik te kijken geloof ik.
Nee want de holocaust was ontzettend gezellig. Snel vergeten. Allemaal doorlopen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
elk jaar hetzelfde ,ze noemen het een dodenherdenking maar eigenlijk is het een jodenherdenking zo blijven ze zielig en hebben ze vrijspel want holocaust
quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:01 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee want de holocaust was ontzettend gezellig. Snel vergeten. Allemaal doorlopen.
Rot op joh, walgelijk figuur.
Ja met de leukste fragmenten van De Damschreeuwer.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:23 schreef superniger het volgende:
Krijgen we vandaag wel een TV draait door.
Stormlooptopic.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:26 schreef superniger het volgende:
Is er ook een dodenherdenking livetopic voor straks?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij worden elke dag met jouw zwakzinnige gezwets geconfronteerd, om het maar eens een beetje in perspectief te plaatsen.
Daar gaat de uitzending gelukkig niet omquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Oh god nee niet weer dit soort mensen aandacht gevendiscriminatie dit discriminatie dat
Nee maar ik zag zijn posts van gisterenquote:
Ik zal hier eens even in duikenquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee maar ik zag zijn posts van gisteren
SPOILER: Ernstig debiel taalgebruikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Was geschreven door PSVCL?SPOILER: Ernstig debiel taalgebruikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hang aan z'n lippen.quote:
Goed dat je het begin hebt gemist. Man man man manquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Oh god nee niet weer dit soort mensen aandacht gevendiscriminatie dit discriminatie dat
Het is nu een halfbakken project, moeten wel vooruit of anders afschaffen.quote:
Ik snap nu pas deze gemene steek onder waterquote:
Wat hij zegt is op zich begrijpelijk, dit is allemaal een beetje net niks. Doe het dan volledig of juist helemaal nietquote:
Een geintje op zijn tijd moet kunnen, beste Mexquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap nu pas deze gemene steek onder water
Dit valt mij tegen
het is wel een leuk woordgrapjequote:Op donderdag 5 mei 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een geintje op zijn tijd moet kunnen, beste Mex
Bedanktquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het is wel een leuk woordgrapje
Mijn enige schuldcomplex is dat we niet meer democratie hebben verspreid in de kolonies.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Hebben alle Gutmenschen een schuldcomplex? Is dat waarom je Gutmensch wordt?
Maar dan worden mensen als Desi Bouterse president.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn enige schuldcomplex is dat we niet meer democratie hebben verspreid in de kolonies.
En muslimpower. Kruistochten waren blijkbaar alleen onze schuldquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:33 schreef Morendo het volgende:
Wat is dit: vier blanke heren van middelbare leeftijd die black power propageren?
Toen mocht ie gewoon samen met alle kleuren een paar jaar, tot ze dood gingen, in de steengroeven werken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:31 schreef Smoofie het volgende:
In jaar 2 was er geen slavernij gericht op donkere mensen
Ze generaliseren moslims en een deel van de afrikanen als iedereenquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo hebben alle mensen een hekel aan het westen, alle Aziaten willen graag een keer naar Parijs en westerse merken importeren.
Typisch Eurocentrisme, dat die Aziaten veel meer een hekel hebben aan zwarten hebben dat boeit ze niet zoveel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo hebben alle mensen een hekel aan het westen, alle Aziaten willen graag een keer naar Parijs en westerse merken importeren.
Lenin in Rusland idem. Maar dat is hun cultuur, daar moet je respect voor hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:38 schreef DrDentz het volgende:
In China ligt Mao nog opgebaard, dat was ook geen lieverdje hoorde ik.
Wat dacht je van de verscheidene moslimrijken, die ook de zwarte mens als slaaf gebruikten. Of west europa wilde veroveren. Maar nee het westen heeft alles gedaanquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:38 schreef DrDentz het volgende:
In China ligt Mao nog opgebaard, dat was ook geen lieverdje hoorde ik.
Jij hebt Boko Haram gecreëerd witman.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de verscheidene moslimrijken, die ook de zwarte mens als slaaf gebruikten. Of west europa wilde veroveren. Maar nee het westen heeft alles gedaan. Ik voel mij zo schuldig.
De Moorkoppen itt de negerzoen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de verscheidene moslimrijken, die ook de zwarte mens als slaaf gebruikten. Of west europa wilde veroveren. Maar nee het westen heeft alles gedaan. Ik voel mij zo schuldig.
Traditioneel systeem van elkaar doden zoals de stammen doen is beter. Heb je conflictresolutiequote:Op donderdag 5 mei 2016 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Wij zijn ook schuldig dat mensen in Nigeria niet voor de rechter komen.
Zeker, ik vind Van Dis en Mak sowieso altijd prettig om naar te luisteren, ook al ben ik het vaak niet eens.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:46 schreef Tagliano het volgende:
Overigens vind ik dit wel een stuk prettiger dan een kutdebatje van 10 minuten tussen twee mensen die aan de uitersten van het spectrum zitten
Al hadden de gasten iets gevarieerder mogen zijn qua standpunten
Precies. Zolang het gewoon een enigszins genuanceerde discussie is zonder scheeuwerige oneliners en het een beetje diepgang heeft is het gewoon wel goedquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker, ik vind Van Dis en Mak sowieso altijd prettig om naar te luisteren, ook al ben ik het vaak niet eens.
Ondertussen worden er in Qatar stadions gebouwd door slaven uit India maar dat beeldje van Jan Pieterszoon Coen kan echt nietquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:48 schreef Smoofie het volgende:
En china wordt ook gehaat door moslims en buit afrikanen ook uit![]()
De saudis/arabieren zien ook genoeg volkeren als inferieur ja. Maar zulke dingen benoemen brengt nuance, en dat mag niet van de witmens van de varaquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ondertussen worden er in Qatar stadions gebouwd door slaven uit India maar dat beeldje van Jan Pieterszoon Coen kan echt niet
SPANNUUNDquote:We maken vanavond in DWDD bekend wie de nieuwe presentator van het aanstaande seizoen van Zomergasten is.
Nee, dat wordt Matthijs natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wordt die de nieuwe zomergastenpresentator?
Een klein beetje te infantiel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom niet Maxim Hartman?
Vpro notabene heeft hij heel lang voor gewerkt.
Trekt wel een publiek met zich mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een klein beetje te infantiel.
Maar als gast zou ik hem wel willen zien.
quote:
de Stoomlocomotief.quote:
Adriaan van Dis kwam later ook als gast terug.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:19 schreef alors het volgende:
Ik vind eigenlijk ook wel jammer dat hij het is, dan kan hij geen gast meer zijn.
Ik kende hem niet echt, maar die documentaire over Iran moet ik geloof ik maar eens kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:19 schreef alors het volgende:
Ik vind eigenlijk ook wel jammer dat hij het is, dan kan hij geen gast meer zijn.
Echt een aanrader jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kende hem niet echt, maar die documentaire over Iran moet ik geloof ik maar eens kijken.
Yep. Misschien morgen 's Uitzending Gemist aanslingeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kende hem niet echt, maar die documentaire over Iran moet ik geloof ik maar eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |