Alles om Specularium weer een goede dag te bezorgenquote:
Iedereen lacht om Conangodquote:Op maandag 2 mei 2016 19:04 schreef KingRoland het volgende:
Wat grappig zeg :S
Wij lachen alleen om Conangod
Ach, ik zou toch al niet posten dus boeiendquote:Op maandag 2 mei 2016 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja woensdag kunnen we weer 2 minuten niet posten
och jee
''dat bepaal ik zelf wel''quote:Op maandag 2 mei 2016 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja woensdag kunnen we weer 2 minuten niet posten
och jee
Uh, Danny bepaalt dat.quote:
Dawkins is iemand anders.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom hebben zie die ondertanden van Dawkins eigenlijk nooit getrokken?
ik ga voor JL plee offs denk ikquote:
Er is weer een schakelkanaaltje geloof ik, lekker hoorquote:
Ik was sarcastisch.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is weer een schakelkanaaltje geloof ik, lekker hoor
quote:
quote:
Chelsea & VI danquote:Op maandag 2 mei 2016 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is weer een schakelkanaaltje geloof ik, lekker hoor
Misschien wel maar ik kon er echt amper doorheenkomen. En die muziek zat nog een dag in mijn kop.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
2001 a space odyssey is legendarisch
jij vond pulp fiction zeker ook niks?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik kon er echt amper doorheenkomen. En die muziek zat nog een dag in mijn kop.
Ja goede vergelijking.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij vond pulp fiction zeker ook niks?
Die wel. Dat is toch heel wat anders johquote:Op maandag 2 mei 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij vond pulp fiction zeker ook niks?
Ja kloptquote:Op maandag 2 mei 2016 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wel. Dat is toch heel wat anders joh
Ah op die fietsquote:Op maandag 2 mei 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja klopt
het is meer dat dat 2 van mijn favorieten zijn en jij altijd niet leuk vindt wat ik wel leuk vind.
Ik ken de titel, maar volgens mij heb ik die film niet gezien...Stanley Kubrick toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
2001 a space odyssey is legendarisch
kubrick jaquote:Op maandag 2 mei 2016 19:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ken de titel, maar volgens mij heb ik die film niet gezien...Stanley Kubrick toch?
BOMMEN OP MOFRIKAquote:
Als Paxcon het is kunnen we concluderen dat er niets mis mee isquote:
uiteraardquote:Op maandag 2 mei 2016 19:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
U weet waar deze uitspraak vandaan komt?
Ik zit te denken om een paar euros op Atletico +1 te zetten morgen. Dan is het eigenlijk een win win avond voor mij.quote:
JoeziGod -> Taglianoquote:Op maandag 2 mei 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
tagliano is een bijzonder vermakelijke user
Zet dan geld op PSV.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zit te denken om een paar euros op Atletico +1 te zetten morgen. Dan is het eigenlijk een win win avond voor mij.
Ik zat te denken om iets op PEC te zettenquote:
Vanwaar deze uitspattingquote:Op maandag 2 mei 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt, maar niet zo vermakelijk als PSVCL in NWS.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig ben ik niet de ergste dorpsidioot van VBLquote:Op maandag 2 mei 2016 19:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, maar niet zo vermakelijk als PSVCL in NWS.
wat deed die dan?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, maar niet zo vermakelijk als PSVCL in NWS.
Weet niet. Die winnen ze wel.quote:
Nou hij praat wel over voetbalquote:Op maandag 2 mei 2016 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te denken om iets op PEC te zettenIk kijk trouwens niet, het is zeker niet boeiend dat het weer over van alles behalve dwdd gaat he.
Totaalvoetbal . Daarom ook met Van Basten en Gullit voorin en alles naar voren pompenquote:
Kees was z'n dealer.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik snap iets niet...juist toen het met Kieft beter ging, is hun relatie kapot gegaan...
Het begrip jezelf belachelijk maken een totaal nieuwe dimensie gevenquote:
Ik ben gezapt, MC is afgelopen. Ik zie Kees idd.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet niet. Die winnen ze wel.
[..]
Nou hij praat wel over voetbal![]()
en ik twijfel om naar Arenapark te gaan wanneer ze winnen. Museumplein was echt VEEL BETER. Kwartier vanaf hier.
Dacht ik ookquote:Op maandag 2 mei 2016 19:33 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dit het winkelcentrum in Amsterdam Noord, buikslotermeerplein
VARA volk heeft godverdomme nog eens een boek gelezen! In een literair café!quote:Op maandag 2 mei 2016 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Vertrouwen verloren in het Nederlands volk.
Onder het genot van een permanente hersenbeschadigingquote:Op maandag 2 mei 2016 19:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
VARA volk heeft godverdomme nog eens een boek gelezen! In een literair café!
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onder het genot van een permanente hersenbeschadiging
Zoek maar tietenlied serious request.quote:
Dit land gaat echt naar de klote. Eerst over zwarte piet en nu dit. Waarschijnlijk ben ik nog iets extra's vergeten.quote:
Negerzoenen?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit land gaat echt naar de klote. Eerst over zwarte piet en nu dit. Waarschijnlijk ben ik nog iets extra's vergeten.
10 cent voor een plastic tasje.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit land gaat echt naar de klote. Eerst over zwarte piet en nu dit. Waarschijnlijk ben ik nog iets extra's vergeten.
Dat 4 mei gelul is alleen een item geworden door Geenstijl anders zou niemand er aandacht aan hebben besteed....hoewel ze recht heeft op een eigen mening, snap ik ondanks haar betoog niet wat ze nu precies bedoelt, maar aangezien ze pas 18 is, begrijp ik het eigenlijk wel weer...quote:Op maandag 2 mei 2016 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op maandag 2 mei 2016 19:48 schreef Caland het volgende:
Die Duitsers zijn er blijkbaar nog ééntje vergeten.
Heb je hem weerquote:Op maandag 2 mei 2016 19:48 schreef Caland het volgende:
Die Duitsers zijn er blijkbaar nog ééntje vergeten.
Max GeheugenTrainerGodquote:
Voor mobiel zeker?quote:[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 02-05-2016 19:48 (beetje groot zip) ]
Nee sowieso maar zeker voor mobiel. En het ging over het plaatje trouwensquote:Op maandag 2 mei 2016 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Max GeheugenTrainerGod
[quote][ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 02-05-2016 19:48 (beetje groot zip) ]
Voor mobiel zeker?
Beetje raar dat Karina grapjes over ouderen maakt. Dit valt me VIES van haar tegen.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Max GeheugenTrainerGod
[quote][ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 02-05-2016 19:48 (beetje groot zip) ]
Voor mobiel zeker?
Je bent zelf vies.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beetje raar dat Karina grapjes over ouderen maakt. Dit valt me VIES van haar tegen.
Dat zou leuk zijn Hanneke die Zomergasten presenteert.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
Ik zie Hanneke zitten, die mag van mij Zomergasten weer doen.
Jezus!! Hanneke Groenteman Linksgrachtengordelliger maken ze ze niet...quote:Op maandag 2 mei 2016 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn Hanneke die Zomergasten presenteert.
Ik denk dat naarmate je ouder wordt je linkser wordt. Je hebt nog maar weinig jaren te leven dus alles mag kapot. Meer vluchtelingen meer islam meer meer.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus!! Hanneke Groenteman Linksgrachtengordelliger maken ze ze niet...
Nog wereldvreemder als Matthijs, Pauw en Eva bij elkaar....
En dan zeggen ze dat je wijzer word, naarmate je ouder word.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat naarmate je ouder wordt je linkser wordt. Je hebt nog maar weinig jaren te leven dus alles mag kapot. Meer vluchtelingen meer islam meer meer.
Oudste is al 7 joh.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Evi heeft al kinderen. Daar gaat mijn kans.
Ach, dat zegt niets, zie Anouk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Evi heeft al kinderen. Daar gaat mijn kans.
Zenga zengaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:09 schreef superniger het volgende:
Ze hadden GhadaffiGOD nooit moeten vermoorden.
Kwamen ook veel gewoon werken in Libië. Die donkere negers zijn keihard aangepakt door de rebellen tijdens die opstand omdat ze er direct vanuit gingen dat het Khadaffi-supporters waren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Khadaffi knuppelde ze gewoon terug de grens over. Maar wij moesten weer eens een dictator wippen omdat, ja waarom eigenlijk.
Omdat Khadaffi de petrodollar wilde wippen en een Afrikaanse munteenheid op wilde zetten?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Khadaffi knuppelde ze gewoon terug de grens over. Maar wij moesten weer eens een dictator wippen omdat, ja waarom eigenlijk.
Zou die nu 4k krijgenquote:
Maaar wel goede humor. Ik mag die man wel. Vond hem in Wie is de mol ook geniaalquote:
dat was echt erg jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
Vervelend stel was dit. Dat gelach idd van dat mens.
Kinky. Extreem kinky.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
Nu ik het zo achter elkaar hoor wil ik haar slaan. Hard.
Bedankt Grietje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:35 schreef Karina het volgende:
Dat heeft er dus geen kut mee te maken he of je vader of moeder ginger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |