beter dan mijn geboorteplaatquote:
Ik vind het een eerquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vanaf nu noem ik de geboorte van Cee, the Dillinger Escape Plan
Stenders die eens wat anders doet is altijd wel leuk eigenlijk, mits hij er zin in heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een eer![]()
Overigens, deze ochtendshow van Stenders bij het ESF is voor een ESF-gekkie als ik een GENOT.
Eurosonic dacht ik. Bijna tzelfde.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:50 schreef Againzender het volgende:
Had die Italiaan nou Douwe Bob op Noorderslag gezien?
Daar ga ik eens over nadenken onder 't genot van een lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:55 schreef Cee het volgende:
Dit lied is de geboorteplaat van veel Koreanen.
De Animals en Nina Simone o.a.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:46 schreef Againzender het volgende:
Dit is een fijne uitvoering van don't let me be understood. Heel veel uitvoeringen van dit nummer.
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Againzender het volgende:
ja, zij is er ook hoorde ik. Maar Annemieke kwam kennelijk even langs lopen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar reed er ook een vrouw zo met r scootmobiel en hondje in mand de dijk af, zo voor mn neus
Die liet zich niet makkelijk redden, was helemaal in shock. Maar voor de rest niks denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |