Nu zit het in m'n hoofd. Bedankt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vergeet in dit kader Blue skies are for free ook niet.
Meer dan graag gedaan!quote:
Lijkt me wel, die ongein in Stockholm is dan afgelopen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:51 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen.
Is Rob volgende week weer te horen tussen 14:00 uur en 16:00 uur?
Heb ik net gedaan via de site. Alleen jammer dat ik geen audio appje kan sturenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand met een radio 2 app en die Tracy Chapman - Fast Car wil aanvragen? Zodat we allemaal weten dat het origineel beter is dan die belachelijke remix?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan via de site. Alleen jammer dat ik geen audio appje kan sturen
Dit is wat ik gestuurd heb:Laten we duimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Mss wel geld tekort.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:16 schreef F1gamer het volgende:
Die nieuwe versie van Fast Car heeft geen enkele ziel. Ik snap echt niet dat Tracy Chapman hiervoor toestemming heeft gegeven
En dan nu de ontgoocheling.quote:
Welnee, broer van John Legend.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:46 schreef JaneDoe het volgende:
alain clark
zoon van prince, broer van jett rebel
Vakantie, neem ik aan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat doet Bartje eigenlijk nu, zit die op Funky Frank zijn uren ofzo?
Songfestivalquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:05 schreef Againzender het volgende:
Stenders in de ochtendKan wel merken dat ik voor het eerst deze week de radio aan heb overdag.
en dan ook nog Annemieke horen, verwarring compleet....quote:
Caroline is er toch? De dame die bij Rob s'middags ook te horen is ! Dat giechel vrouwtje😀quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:14 schreef Againzender het volgende:
en dan ook nog Annemieke horen, verwarring compleet....
ABC
Echt goed luisteren doe je niet he?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Caroline is er toch? De dame die bij Rob s'middags ook te horen is ! Dat giechel vrouwtje😀
ja, zij is er ook hoorde ik. Maar Annemieke kwam kennelijk even langs lopen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Caroline is er toch? De dame die bij Rob s'middags ook te horen is ! Dat giechel vrouwtje😀
en vervolgens ilsequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:39 schreef Againzender het volgende:
After midnight
Tjonge, komt weerb een partij lekkere muziek voorbij hoor!!
Ook alleen maar omdat ze New York niet konden spellenquote:
Dillinger?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |