twitter:AlvaroMonteroTV twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 11:12:02Cristiano OK. Benzema KO. Vía @diegomiguel4 https://t.co/BQRhjmmxWq reageer retweet
quote:
twitter:MCFC twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 15:31:59Update - @YayaToure has travelled with the #MCFC squad for #realvcity reageer retweet
quote:Het is september 2008. Khaldoon Khalifa Al Mubarak, een zakenman uit de Verenigde Arabische Emiraten, is eigenaar geworden van Manchester City. De tweede club uit Manchester moet structureel aansluiting vinden bij de top van Engeland, maar de ultieme wens is om de Champions League te winnen. Acht jaar na dato staat City op de drempel van de eerste Champions League-finale.
Dat het acht jaar moest duren totdat Manchester City het ver schopt in Europa, is bijzonder te noemen. Met sterspelers die voor miljoenen zijn aangekocht, lukte het de laatste jaren niet om verder te komen dan de laatste zestien in Europa. De eerste drie seizoenen werd de Champions League nog niet bereikt, maar na de derde plaats in het seizoen 2010/2011 ging de droom van Al Mubarak eindelijk in vervulling. De kans om succes te boeken op het allerhoogste niveau.
In 2011/2012 debuteerde City in de Champions League, maar de eerste twee seizoenen kwamen The Citizens niet eens door de groepsfase. In de seizoenen 2013/2014 en 2014/2015 slaagde City, landskampioen in 2012 en 2014, er wel in om de groepsfase te overleven, maar tot twee keer toe was FC Barcelona een maatje te groot in de achtste finales.
En zo werd het geduld getest van Al Mubarak. Ondanks alles versleet hij in zijn periode slechts drie trainers. Mark Hughes was alleen in zijn eerste seizoen de eindverantwoordelijke, daarna stond Roberto Mancini vier jaar aan het roer. Sinds 2013 is Manuel Pellegrini de hoofdtrainer. De oud-trainer van Real Madrid moet na dit seizoen plaatsmaken voor Josep Guardiola en kan zijn periode bij City afsluiten met de absolute hoofdprijs.
Toch is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan. Vanavond staat City voor de bijna onmogelijke opgave om Real Madrid opzij te zetten in Estadio Bernabéu. De eerste wedstrijd in de halve finale tegen Real Madrid eindigde in 0-0 en met de wetenschap dat de Koninklijke dit Champions League-seizoen nog geen doelpunt tegen kreeg in eigen huis, wordt het bereiken van de finale een zware dobber.
Manchester City-trainer Pellegrini heeft zijn strijdplan klaarliggen. "We spelen in een prachtig stadion tegen een fantastische ploeg", zei de Chileen dinsdagavond tijdens de persconferentie. "Maar we geloven in onszelf en willen voor het eerst in de geschiedenis de finale halen."
"Cristiano Ronaldo scoort veel, maar Real Madrid is niet alleen Ronaldo. Ze hebben meerdere spelers die het verschil kunnen maken en wij zullen als team moeten opereren. Alleen David Silva en Pablo Zabaleta kunnen niet spelen. Voor de rest is iedereen fit. We willen vanaf de eerste minuut gaan aanvallen."
ik sla ook over.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:37 schreef hafcfan het volgende:
Dit sla ik over. Geen boeiende clubs en matig voetbal. Halve finale onwaardig. Hopelijk wint Real wel voor een heerlijke finale![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:04 schreef Rabieluh het volgende:
Het is dat Jong PSV niet wordt uitgezonden, anders keek ik dat.
De kans op zowel een Spaanse CL en EL finale is groot.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:42 schreef Scrummie het volgende:
Hup City. Geen zin in een Spaanse finale.
Ja precies. Prima land hoor, dat Spanje, maar dat domineren in Europa begint vervelend te worden. Vind het verder ook een kut competitie daarquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De kans op zowel een Spaanse CL en EL finale is groot.
Wat heb jij nou weer voor UI?quote:
Ja dat was wel erg triestquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:15 schreef onlogisch het volgende:
Aha, mooi. Geen gif-verbod.
Wat een farce was dat ook gisteren zeg
quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:15 schreef onlogisch het volgende:
Ja, geen schijt, maar waarom.quote:
Leek Turkije wel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:15 schreef onlogisch het volgende:
Zwaar aan de dope.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)k+lag+te+pitten.aspx
Goed verhaal voor tijdens deze kut voorbeschouwing
Toch mist de vlag van Wales in de Union Jack.quote:
Die van Noord-Ierland ookquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch mist de vlag van Wales in de Union Jack.
Is ie dat ooit geweest?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:23 schreef Bolasie het volgende:
ZIJN FAVORIET OMG JAN-JOOD IS NIET MEER OBJECTIEF
Mannen zijn sowieso niet knap.quote:
Bedanktquote:
BOOOOHHHHHquote:
bizar verschil tussen 2006 en 2008.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Man wat waren de beelden van 10 jaar geleden eigenlijk slecht
Mwah, ze zullen ze wel van YouTube hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Man wat waren de beelden van 10 jaar geleden eigenlijk slecht
Natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dat ook gedaan hebt, boef
SBS kennende zou dat best kunnenquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mwah, ze zullen ze wel van YouTube hebben.
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:32 schreef Coco98 het volgende:
Ik hoop niet dat dat Real Madrid poseer plaatje veel gepost wordt.
#vrijdagtochmaarvrijgenomendusookweekendquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik gooi er zo wat borrelhapjes in denk ik.
#weekend
John de Mol, de gekquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:32 schreef Anoonumos het volgende:
Zullen we een spelletje doen
Wat een poppenkast
Wie verzint die titels
Nee, bedankt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Om de laatste tien minuten door te komen mogen jullie luisteren naar Griezmann die het clublied zingt van zijn favoriete club Peņarol.
Ik sla even over.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Om de laatste tien minuten door te komen mogen jullie luisteren naar Griezmann die het clublied zingt van zijn favoriete club Peņarol.
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik luister lets talk aboutsex op Xite. Wat een spannende clipquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu jijer ben ga ik toch eens mijn laptop adapter zoeken!quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je wederom van de partij bent.
Everton
Ik mis iets aan deze postquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu jijer ben ga ik toch eens mijn laptop adapter zoeken!
Die hadden ze vroeger na 00.00 uur nog wel eensquote:
Is dat daar tegenwoordig ook ja? Dacht alleen nu.nlquote:
Moet je al poepen? Het begint bijna.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lelijke en mislukte tifo. Past wel bij een club als Real Madrid
Oh ja? Toch echt een fan van Groningen dacht ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Paxcon is idd ook een voetballiefhebber.
Ik heb nog niet gepoept vandaag. Het zal toch niet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:42 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Moet je al poepen? Het begint bijna.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ja? Toch echt een fan van Groningen dacht ik
Ik bedreef een beetje satire Pax, sorryquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel aantrekkelijk als je dat bedoelt
Ik vergeet wel eens dat ik heb gepoept. Heb jij dat ook?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gepoept vandaag. Het zal toch niet?
Nee, ik vind dat namelijk echt een hoogtepunt op een dagquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:43 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens dat ik heb gepoept. Heb jij dat ook?
Kan je zo het haagse kwartiertje voor pakkenquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gepoept vandaag. Het zal toch niet?
Dan moet ik het nog erg lang ophouden. Als ie eenmaal kopjes begint te geven....quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan je zo het haagse kwartiertje voor pakken
Ik vond Bernabeu wat indrukwekkenderquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi stadion? Dan kennen jullie het stadion van Ado nog niet
werk er vrijwel naast, mehquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi stadion? Dan kennen jullie het stadion van Ado nog niet
Jazeker. Dundee United heeft de wedstrijd van Dundee uiteindelijk verloren. Geen Dundee - Dundee United meer op het hoogste niveau volgend seizoenquote:
Dit is toch prima qua onderscheid?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Had City nou niet een wat donkerder shirt aan kunnen trekken?
NEE TEGEN RACISMEquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Tering, hoe kleurenblind ben jij wel nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Rustig joh. Neem een bakkie chips.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering, hoe kleurenblind ben jij wel niet
Het is te hopen dat ze de volgende keer wel rekening houden met je.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is wel te zien, maar ik vind die kleur gewoon lelijk
Ja, leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan KingRoland
Waar is hij eigenlijk
"Tanden poetsen"quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over Roland gesproken, waar is hij eigenlijk?
Meisjes lokken in het Vondelparkquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over Roland gesproken, waar is hij eigenlijk?
Je gaat toch geen 40-45 minuten tanden poetsen joh gekquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik dat zeg ben ik altijd ECHT tanden poetsen
Eigenlijk hoef ik ze allebei niet in de finale, maar omdat Atletico er al in staat dan maar Cityquote:
Dat is het voorspel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 40-45 minuten tanden poetsen joh gek
Nadat ik klaar was met tanden poetsen was het nog steeds een flopshow dus toen ben ik niet meer ingehaaktquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 40-45 minuten tanden poetsen joh gek
Het kan erger. Vroeger had Real steevast toeters, nog vervelender dan vuvuzela's.quote:
Het topic is altijd een topshow, matig argumentquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nadat ik klaar was met tanden poetsen was het nog steeds een flopshow dus toen ben ik niet meer ingehaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Feitje tussendoor
Dit moment speelt Jong PSV in de finale van de Premier League International CupMet of zonder Maher?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Feitje tussendoor
Dit moment speelt Jong PSV in de finale van de Premier League International CupHier gaat iets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende keer zal ik terugkomen voor mijn topicvriendenquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het topic is altijd een topshow, matig argument
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |