abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161938042
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 00:13 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Dit dus. Wat Simeone met Atletico heeft gedaan is echt gestoord.

Ben benieuwd wat hij met een club als Man Utd/Arsenal of Chelsea zou kunnen doen.
Hij gaat naar Inter als hij vertrekt.
  donderdag 5 mei 2016 @ 01:51:31 #77
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_161938249

Cholistas voor een dag.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 5 mei 2016 @ 01:57:16 #78
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_161938287
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 01:26 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hij gaat naar Inter als hij vertrekt.
Als hij al vertrekt. Atléti heeft het heden, Atléti heeft de toekomst. Bovendien zit zijn jongste zoon Giuliano in de cantera van Atlético en de kans is vrij groot dat zijn oudste zoon Giovanni ook naar Madrid verhuist. Giovanni speelt nu nog voor River, net als middelste zoon Gianluca.
pi_161940384
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:

Naar aanleiding van de kwartfinaleloting concludeerde ik dat dan ook ;).

Maar je hebt wel gelijk uit het oogpunt van 'fappers' op mooi voetbal. Die walgen eerder van het spel wat Atletico speelt. Twee jaar geleden was het predicaat schopploeg nog enigszins te rechtvaardigen maar dit seizoen slaat iedereen wel overdreven door. Om Atletico echt te waarderen, is het op zijn minst belangrijk om te kijken waar Atletico in 2011 stond net voordat Simeone instapte. In het rechterrijtje, zoals Koffieplanter eerder zei: een lachertje.

Kijk waar ze nu staan, stabiele top 3 in spanje met als trackrecord in Europa: EL-winst, een keer laatste 32 EL, dan CL-finale, CL-kwartfinale en nu weer CL-finale. Zo immens knap. Dan kan je wel alles vinden van hun spel, maar wat daar is opgebouwd is echt knap. Het is niet mijn favoriete spel, dat snap je vast, maar diep respect. Een CL-winst is ze diep gegund van mijn kant.
Maar is het Atletico in de finale wensen gebaseerd op het voetbal of het ze gunnen vanwege die knappe prestaties?
Ik ben het echt volledig met je eens dat het heel erg knap is wat Simeone voor elkaar gekregen heeft met die ploeg. Het is een ploeg wat eigenlijk nooit een topper heeft maar als team gewoon zeer goede prestaties heeft.
Daarnaast vind ik het ook gewoon allemaal ver boven het niveau van Atletico, qua team en kwalitatief behoren ze sowieso niet tot de top 4 van Europa. Maar tot die groep die erachter hangt (ploegen als PSG, City, Man Utd en Chelsea).

Alleen qua speelstijl vind ik het gewoon helemaal niets om naar te kijken.
Daarom al gun ik het ze niet zo ondanks dat het knap is dat ze ondanks het veel mindere spelersmateriaal het zo goed blijven doen in de CL en in Spanje.
Niet dat ik voor Real ben, maar die zijn ten minste kwalitatief hoogwaardig.
pi_161940686
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar is het Atletico in de finale wensen gebaseerd op het voetbal of het ze gunnen vanwege die knappe prestaties?
Ik gun het ze vanwege hun knappe prestaties en gebeurtenissen in Calderon. De Champions League is qua ''Wie hang je aan?'' een grote contest of een show a la The Voice of Holland. Iedereen is fan van een ander soort voetbal. De een fapt op het voetbal van Mourinho, de ander ligt met de beentjes gestrekt voor het voetbal wat door Guardiola ontwikkeld is.
quote:
Alleen qua speelstijl vind ik het gewoon helemaal niets om naar te kijken.
Daarom al gun ik het ze niet zo ondanks dat het knap is dat ze ondanks het veel mindere spelersmateriaal het zo goed blijven doen in de CL en in Spanje.
Niet dat ik voor Real ben, maar die zijn ten minste kwalitatief hoogwaardig.
Jij mag het zo zien, Bianconeri. Ik kijk persoonlijk niet naar voetbal om alleen de hoogwaardige teams de finale te zien halen. Dan zou voetbal ook weer zo saai worden. Zeker in deze tijden waar geld, geld en nog eens geld de boventoon voert.
pi_161940844
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:

Ik gun het ze vanwege hun knappe prestaties en gebeurtenissen in Calderon. De Champions League is qua ''Wie hang je aan?'' een grote contest of een show a la The Voice of Holland. Iedereen is fan van een ander soort voetbal. De een fapt op het voetbal van Mourinho, de ander ligt met de beentjes gestrekt voor het voetbal wat door Guardiola ontwikkeld is.

Jij mag het zo zien, Bianconeri. Ik kijk persoonlijk niet naar voetbal om alleen de hoogwaardige teams de finale te zien halen. Dan zou voetbal ook weer zo saai worden. Zeker in deze tijden waar geld, geld en nog eens geld de boventoon voert.
Je kunt nou niet zeggen dat Atletico een arme ploeg is hoor :P

En let op de ''ik vind-jes'' in mijn tekst.
Dat je voor Ajax bent laat al genoeg zien dat je niet iemand bent die van mooi voetbal houdt.
Iedereen is voor een andere ploeg en dus een andere speelstijl.
Op al die zielige fappertjes van 15 en jonger na dan.

Meestal heb ik ook wel een sympathie voor de verrassingsclub die stunt, maar nee in het geval van Atletico niet (behalve tegen Barca en Bayern, toen wel).

Buiten dus dat ik het heel knap vind dat zo'n club zonder dat het echt goede spelers heeft zo kan meedoen in Europa en in Spanje tegenover 2 ploegen die eigenlijk veel beter zijn.
pi_161940920
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 01:57 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Als hij al vertrekt. Atléti heeft het heden, Atléti heeft de toekomst. Bovendien zit zijn jongste zoon Giuliano in de cantera van Atlético en de kans is vrij groot dat zijn oudste zoon Giovanni ook naar Madrid verhuist. Giovanni speelt nu nog voor River, net als middelste zoon Gianluca.
Ooit gaat ie terug zei die. Geloof hem wel.
pi_161941108
Atletico is gewoon één groot dopingprogramma met Pitillas voorop.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_161942399
Zo, weer de meest kansloze CL finale die we maar konden bedenken :r
Kunnen Bayern en Barca niet zelf even een "oefen"wedstrijd regelen? _O_
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:45:51 #85
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_161943175
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ooit gaat ie terug zei die. Geloof hem wel.
Dat weet ik dat hij dat gezegd heeft, maar voorlopig is Inter nog een grote rommel. Echter sluit ik niet uit dat Cholo er over een paar jaar naartoe gaat, ik sluit niet uit dat hij nog twintig jaar bij Atléti blijft, ik sluit niet uit dat hij er over vijf jaar gewoon even helemaal mee kapt of bondscoach wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koffieplanter op 05-05-2016 12:54:38 ]
pi_161943555
Waarschijnlijk krijgen we dus 4 Spaanse finalisten in de 2 Europese finales.. tsja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')