Hij gaat naar Inter als hij vertrekt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:13 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Dit dus. Wat Simeone met Atletico heeft gedaan is echt gestoord.
Ben benieuwd wat hij met een club als Man Utd/Arsenal of Chelsea zou kunnen doen.
Als hij al vertrekt. Atléti heeft het heden, Atléti heeft de toekomst. Bovendien zit zijn jongste zoon Giuliano in de cantera van Atlético en de kans is vrij groot dat zijn oudste zoon Giovanni ook naar Madrid verhuist. Giovanni speelt nu nog voor River, net als middelste zoon Gianluca.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij gaat naar Inter als hij vertrekt.
Maar is het Atletico in de finale wensen gebaseerd op het voetbal of het ze gunnen vanwege die knappe prestaties?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Naar aanleiding van de kwartfinaleloting concludeerde ik dat dan ook.
Maar je hebt wel gelijk uit het oogpunt van 'fappers' op mooi voetbal. Die walgen eerder van het spel wat Atletico speelt. Twee jaar geleden was het predicaat schopploeg nog enigszins te rechtvaardigen maar dit seizoen slaat iedereen wel overdreven door. Om Atletico echt te waarderen, is het op zijn minst belangrijk om te kijken waar Atletico in 2011 stond net voordat Simeone instapte. In het rechterrijtje, zoals Koffieplanter eerder zei: een lachertje.
Kijk waar ze nu staan, stabiele top 3 in spanje met als trackrecord in Europa: EL-winst, een keer laatste 32 EL, dan CL-finale, CL-kwartfinale en nu weer CL-finale. Zo immens knap. Dan kan je wel alles vinden van hun spel, maar wat daar is opgebouwd is echt knap. Het is niet mijn favoriete spel, dat snap je vast, maar diep respect. Een CL-winst is ze diep gegund van mijn kant.
Ik gun het ze vanwege hun knappe prestaties en gebeurtenissen in Calderon. De Champions League is qua ''Wie hang je aan?'' een grote contest of een show a la The Voice of Holland. Iedereen is fan van een ander soort voetbal. De een fapt op het voetbal van Mourinho, de ander ligt met de beentjes gestrekt voor het voetbal wat door Guardiola ontwikkeld is.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar is het Atletico in de finale wensen gebaseerd op het voetbal of het ze gunnen vanwege die knappe prestaties?
Jij mag het zo zien, Bianconeri. Ik kijk persoonlijk niet naar voetbal om alleen de hoogwaardige teams de finale te zien halen. Dan zou voetbal ook weer zo saai worden. Zeker in deze tijden waar geld, geld en nog eens geld de boventoon voert.quote:Alleen qua speelstijl vind ik het gewoon helemaal niets om naar te kijken.
Daarom al gun ik het ze niet zo ondanks dat het knap is dat ze ondanks het veel mindere spelersmateriaal het zo goed blijven doen in de CL en in Spanje.
Niet dat ik voor Real ben, maar die zijn ten minste kwalitatief hoogwaardig.
Je kunt nou niet zeggen dat Atletico een arme ploeg is hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun het ze vanwege hun knappe prestaties en gebeurtenissen in Calderon. De Champions League is qua ''Wie hang je aan?'' een grote contest of een show a la The Voice of Holland. Iedereen is fan van een ander soort voetbal. De een fapt op het voetbal van Mourinho, de ander ligt met de beentjes gestrekt voor het voetbal wat door Guardiola ontwikkeld is.
Jij mag het zo zien, Bianconeri. Ik kijk persoonlijk niet naar voetbal om alleen de hoogwaardige teams de finale te zien halen. Dan zou voetbal ook weer zo saai worden. Zeker in deze tijden waar geld, geld en nog eens geld de boventoon voert.
Ooit gaat ie terug zei die. Geloof hem wel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als hij al vertrekt. Atléti heeft het heden, Atléti heeft de toekomst. Bovendien zit zijn jongste zoon Giuliano in de cantera van Atlético en de kans is vrij groot dat zijn oudste zoon Giovanni ook naar Madrid verhuist. Giovanni speelt nu nog voor River, net als middelste zoon Gianluca.
Dat weet ik dat hij dat gezegd heeft, maar voorlopig is Inter nog een grote rommel. Echter sluit ik niet uit dat Cholo er over een paar jaar naartoe gaat, ik sluit niet uit dat hij nog twintig jaar bij Atléti blijft, ik sluit niet uit dat hij er over vijf jaar gewoon even helemaal mee kapt of bondscoach wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ooit gaat ie terug zei die. Geloof hem wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |