Dat zie je inderdaad wel vaker bij politici.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:01 schreef GSbrder het volgende: [..] Hoezo is dit belang louter persoonlijk? Hij kan toch ook in de illusie leven dat hij het belang van zijn achterban dient?
Hachchi, Ferrier.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
En vrouwen met wilde kapsels? Ik noem een Frauke Petry en een Marine Le Pen.
Het kan, maar ik acht het niet aannemelijk. Deze man lijkt me een klimmer. Ik heb namelijk begrepen dat hij tot voor kort tegen een Brexit was - tot hij zijn kans schoon zag.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoezo is dit belang louter persoonlijk?
Hij kan toch ook in de illusie leven dat hij het belang van zijn achterban dient?
Malle types.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad wel vaker bij politici.
Zoals GS, aldus Klopkoek twee keer per week.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Je hebt de echt Macchiavellistische types, en die ben je meestal liever kwijt dan rijk. Maar als het tussen mijn staf en het algemeen belang gaat, kies ik eerst voor mijn staf. Zoals velen zouden doen.
Moet ik ze zestig uur per week laten werken, omdat dat het algemeen belang dient? Of misschien moet ik hen wel de verantwoordelijkheid voor de plannen van een politicus laten nemen, omdat dat het algemeen belang dient. Ik zou het einde van het jaar niet halen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl je geacht wordt voor het algemeen belang te kiezen, of zie ik dat verkeerd.
Zeldzaam complimenteus.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zoals GS, aldus Klopkoek twee keer per week.
Hoewel ik daarom moest lachen, was het niet omdat ik het zo interpreteerde als ik nu door jouw dirty mind doe.quote:
Het doel zou dan ook niet moeten zijn om het einde van het jaar te halen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Moet ik ze zestig uur per week laten werken, omdat dat het algemeen belang dient? Of misschien moet ik hen wel de verantwoordelijkheid voor de plannen van een politicus laten nemen, omdat dat het algemeen belang dient. Ik zou het einde van het jaar niet halen.
Hij is natuurlijk ook met een reden in 2015 lid geworden van het Lagerhuis.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan, maar ik acht het niet aannemelijk. Deze man lijkt me een klimmer. Ik heb namelijk begrepen dat hij tot voor kort tegen een Brexit was - tot hij zijn kans schoon zag.
Liever ga ik eerder weg. Geen idee waarom ik hier ooit mee begonnen ben.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het doel zou dan ook niet moeten zijn om het einde van het jaar te halen.
Het doel is om de staf te overleven.
De politicus wordt geacht het algemeen belang te dienen, dus dan zouden jij en je staf prima de politicus kunnen dienen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Moet ik ze zestig uur per week laten werken, omdat dat het algemeen belang dient? Of misschien moet ik hen wel de verantwoordelijkheid voor de plannen van een politicus laten nemen, omdat dat het algemeen belang dient. Ik zou het einde van het jaar niet halen.
Politici hebben meestal nogal gemengde motieven.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
De politicus wordt geacht het algemeen belang te dienen, dus dan zouden jij en je staf prima de politicus kunnen dienen.
Graaiers gonna graai.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Liever ga ik eerder weg. Geen idee waarom ik hier ooit mee begonnen ben.
Dat lijkt me vrij complex. Dienen door de belangen van een ander boven die van jezelf te stellen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
De politicus wordt geacht het algemeen belang te dienen, dus dan zouden jij en je staf prima de politicus kunnen dienen.
Aha, dat wist ik niet eens.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook met een reden in 2015 lid geworden van het Lagerhuis.
Hij zit opeens bij D66?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:09 schreef Gutmensch het volgende:
Thierry heeft weer zoveel coke gesnoven dat ie geen enkel punt meer kan maken
Dat sowieso. Blijf je ook nog onder de radar, zolang je wegblijft uit de board.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Kan ik beter naar de financiële sector trekken.
Waarom niet, inderdaad. Ik heb toch al mijn ziel verkocht; kan ik dat beter maar voor veel pegels doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat sowieso. Blijf je ook nog onder de radar, zolang je wegblijft uit de board.
Nee, maar de Greenpeace dame naast hem doet het veel beter en dat vindt ie zichtbaar niet leuk.quote:
Krijgt je werk ook nog eens directe betekenis.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom niet, inderdaad. Ik heb toch al mijn ziel verkocht; kan ik dat beter maar voor veel pegels doen.
Verdomme, mijn Horizon Go doet het niet dus ik kan het niet zien.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:09 schreef Gutmensch het volgende:
Thierry heeft weer zoveel coke gesnoven dat ie geen enkel punt meer kan maken
Wanhoop. Onmacht. Domheid.quote:
Hij zat er weer lekker passief-agressief bij, met z'n armpjes over elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar de Greenpeace dame naast hem doet het veel beter en dat vindt ie zichtbaar niet leuk.
Beetje gay, inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij zat er weer lekker passief-agressief bij, met z'n armpjes over elkaar.
Hij heeft gewoon last van z'n white privilege, daardoor gaat hij mansplainen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:14 schreef Euribob het volgende:
Baudet komt weer met het dispute-settlement gezeur. Vertel ons nog meer wat we al wel wisten.
Ach man, die zat zich een partij op te winden. Die godse allochtoon.quote:
Dat is trouwens precies heftzelfde wat Nederland opneemt in haar bilaterale handelsverdragen met verschillende andere landen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:14 schreef Euribob het volgende:
Baudet komt weer met het dispute-settlement gezeur. Vertel ons nog meer wat we al wel wisten.
Gewoon leuke dame, dikke prima.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, die zat zich een partij op te winden. Die godse allochtoon.
Ik luisterde meer dan ik keek, maar niks van gemerkt. Sowieso niet geschreeuwd. Godse overdrijver, ben je homo ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, die zat zich een partij op te winden. Die godse allochtoon.
Uitzonderlijk onsympathiek figuur, inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, Van Baalen is ook niet echt een type waar je voor gaat juichen. Godse strandbal.
Dit gaat echt te ver.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef Gutmensch het volgende:
Van Baalen doet me altijd aan Reya denken.
Schijt de Paus in het bos?quote:
Warmlopen voor TTIP, lijkt me ook wat overdreven.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik loop ook niet zo warm voor TTIP. D66-vriendjes zullen weer boos zijn, nadat ik ze laatst met Oekraine ook al in de steek liet.
Denk dat de visie bij D66 ook wel verschuift wat dat betreft. Tempora mutantur, nos et mutamur in illis etc.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik loop ook niet zo warm voor TTIP. D66-vriendjes zullen weer boos zijn, nadat ik ze laatst met Oekraine ook al in de steek liet.
Klinkt wel als een goede reden.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Warmlopen voor TTIP, lijkt me ook wat overdreven.
Maar ik vind wel dat TTIP er gewoon moet komen. Al is het om links en rechts te trollen.
Haha, ik moest lachen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Denk dat de visie bij D66 ook wel verschuift wat dat betreft. Tempora mutantur, nos et mutamur in illis etc.
Wat is dit nu weer?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Denk dat de visie bij D66 ook wel verschuift wat dat betreft. Tempora mutantur, nos et mutamur in illis etc.
Tijden veranderen, en wij veranderen met ze mee.quote:
Zozo, wat een wijsheid.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tijden veranderen, en wij veranderen mee.
Je bent fan van Sir Humphrey Appleby of je bent het niet hé.quote:
Die Bob toch. Mens agitat latinus.quote:
Si tacuisses, philosophus mansissesquote:Op maandag 2 mei 2016 23:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wist dat ze in Brabant geen Nederlands spreken, maar dit had ik ook weer niet verwacht.
Niet dat ze het niet uit zullen blijven dragen, maar ongeveer net zo luid als die bestuurlijke vernieuwing waar we al bijna 50 jaar op wachten.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
Bob bedoelt dat D66 eindelijk zwicht voor het populisme.
Zo begin ik ook te denken.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
Als de SP, Baudet en die dierenclub tegen zijn, dan moet het wel snor zitten met TTIP.
Kaas op het hek. Euribob brengt de post weer rond.quote:
Hmm. Het is wel veel "ikke ikke ikke".quote:Op maandag 2 mei 2016 23:33 schreef Gutmensch het volgende:
Als D66 dat nou ook eens erkent ik ik op ze stemmen.
Ik ga het maar niet proberen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Voor Bob.
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Dat moest je in het oude Rome foutloos kunnen uitspreken om te bewijzen dat je niet teveel uit de amfora had gelurkt?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Voor Bob.
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Marmotten doen aan kwantum fysica?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Voor Bob.
Oh dan had ik zat ik met het beest in de goed richtingquote:Op maandag 2 mei 2016 23:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Geen idee wie het is. Klinkt als een onrendabele.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat ik de enige Nederlander ben die Mattie Valk niet kent nu ik dit nieuws in 3 verschillende SC's ben tegengekomen.
Nooit Q geluisterd in de ochtend?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat ik de enige Nederlander ben die Mattie Valk niet kent nu ik dit nieuws in 3 verschillende SC's ben tegengekomen.
Alsof Kaas dan al wakker is.quote:
Ik luister nooit radio meer eigenlijk, maar hij was er kennelijk achter gekomen dat hij niet de biologische vader van zijn kinderen was ofzo?quote:
Schokkend.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio meer eigenlijk, maar hij was er kennelijk achter gekomen dat hij niet de biologische vader van zijn kinderen was ofzo?
Ik ook niet verder.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik luisterde het enkele jaren terug onderweg naar mijn vogeltjes stage. Maar inderdaad, althans, dat zegt hij.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio meer eigenlijk, maar hij was er kennelijk achter gekomen dat hij niet de biologische vader van zijn kinderen was ofzo?
Ik heb serieus nooit van m'n leven zelf radio geluisterd.quote:
Het is vooral een slechte zender met slechte dj's.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar misschien is het een publiciteitsstunt. Wel een slechte dan.
Heb jij die trui van Bob ontworpen?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik luisterde het enkele jaren terug onderweg naar mijn vogeltjes stage. Maar inderdaad, althans, dat zegt hij.
Ja, ik ben ook designer.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik luisterde het enkele jaren terug onderweg naar mijn vogeltjes stage. Maar inderdaad, althans, dat zegt hij.
Heb jij die trui van Bob ontworpen?
Dat merk ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Radio 1 heeft een steeds groter Telegraaf gehalte, helaas.
Dat vind ik nog wel meevallen. Als ik Telegraafgeleuter wil horen zet ik BNR wel op.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Radio 1 heeft een steeds groter Telegraaf gehalte, helaas.
Nomen est omen, zou Euribob zeggen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
Even stil mensen. Baudet legt uit hoe het zit, net als bij alle andere onderwerpen aan tafel.
Baudet moet z'n doorgesnoven bek houden.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
Even stil mensen. Baudet legt uit hoe het zit, net als bij alle andere onderwerpen aan tafel.
Vond je het niet mooi.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ligt je huidige koers je misschien toch beter.
Wat is dit nu weer voor indirecte sneer. Duidelijk geen smaak jij.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ligt je huidige koers je misschien toch beter.
quote:
Ehmm, het is gewoon een compliment voor Kosmo's huidige activiteiten ok? Die zijn zo goed dat zelfs die trui erbij in het niet valt.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor indirecte sneer. Duidelijk geen smaak jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Thierry Bidet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och, we hebben het hier wel over een succesvol hoogleraar.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Baudet moet z'n doorgesnoven bek houden.
Morgen vrij.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:55 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, slaap lekker mensen. Wil er weer op tijd bij zijn morgen.
Succesvol waarin?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, we hebben het hier wel over een succesvol hoogleraar.
Visum in de zomer.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:54 schreef Reya het volgende:
Dat gezegd hebben, Tayyip zou Thierry vast graag in zijn geheime opening bezitten.
Bitches. Aandacht. Geld. Invloed.quote:
Dat wordt geen vakantie naar Turkije deze zomer.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:54 schreef Reya het volgende:
Dat gezegd hebben, Tayyip zou Thierry vast graag in zijn geheime opening bezitten.
Dat moet een kaaskop überhaupt niet willen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat wordt geen vakantie naar Turkije deze zomer.
Thierry is monoseksueel, hij houdt alleen van zichzelf.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bitches. Aandacht. Geld. Invloed.
In die volgorde.
Is erg fijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Thierry is monoseksueel, hij houdt alleen van zichzelf.
Chillen met de albino's.quote:
O, jij gaat ook even cool doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:03 schreef Reya het volgende:
[..]
C'est celle qui porte la culotte qui decide.
Welterusten!quote:Op maandag 2 mei 2016 23:55 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, slaap lekker mensen. Wil er weer op tijd bij zijn morgen.
Als die geitenneukende Erdogan weg is wil ik ook Istanbul bezoeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Istanbul.
Antalya.
Tokkieparadijs aan de kusten.
quote:
Het lijkt mij eigenlijk vrij onwaarschijnlijk dat TTIP er überhaupt komt. Ik heb al langer de indruk dat het aan zijn eigen ambities ten onder gaat. Het nieuws van vandaag bevestigt ook wel dat het stroef loopt terwijl het maatschappelijk verzet steeds meer toeneemt. Jammer, ik had wel trek in dat systeem waarbij bedrijven overheden kunnen aanklagen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
Als de SP, Baudet en die dierenclub tegen zijn, dan moet het wel snor zitten met TTIP.
De deugden van eigenwoningbezit zijn oneindig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sinds zijn hra is Gutmensch om op sociaaleconomisch vlak.
Stenen = Welvaart.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De deugden van eigenwoningbezit zijn oneindig.
Dat kan nu ook. Kost bakken met geld en de overheid procedeert tegen jou met het geld wat ze van je hebben afgenomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk vrij onwaarschijnlijk dat TTIP er überhaupt komt. Ik heb al langer de indruk dat het aan zijn eigen ambities ten onder gaat. Het nieuws van vandaag bevestigt ook wel dat het stroef loopt terwijl het maatschappelijk verzet steeds meer toeneemt. Jammer, ik had wel trek in dat systeem waarbij bedrijven overheden kunnen aanklagen.
Ook wel typisch dat het financieel tekort wordt belicht en niet het democratisch tekort.quote:
Met democratisch tekort kun je nog wel een tijdje voortstomen, met een financieel tekort wordt het al lastiger.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook wel typisch dat het financiëel tekort wordt belicht en niet het democratisch tekort.
Dank voor deze verwijzing naar de buren. Het is weer zeer vermakelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:11 schreef Reya het volgende:
NWS / Organisator EU referendum groot liefhebber van Adolf Hitler.
Blijft een mooi topic. Vooral de TT.
De VVD in geldnood, dat lijkt me historisch gezien niet opmerkelijk.quote:
De penningmeester is by default al verdacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:40 schreef GSbrder het volgende:
De VVD in geldnood, dat lijkt me historisch gezien niet opmerkelijk.
Buizenbakken zelfs.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:22 schreef Drugshond het volgende:
Onze F16´s praten nog via een 27 MC ?????
Als het werkt. Prima audio. Duurt wel 50 min om op te starten.quote:
Met rede, hun lidmaatschap is best wel duur.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, alleen de SP is zo'n beetje financieel gezond.
Zo'n Kamerlid is dan ook een goeie melkkoe.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, alleen de SP is zo'n beetje financieel gezond.
Lekker voor een jodenfooi jezelf afbeulen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zo'n Kamerlid is dan ook een goeie melkkoe.
Voor volksvertegenwoordigers elders is het nog erger. Die mogen een kwart van de vergoeding van gemeente of rijk behoudenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker voor een jodenfooi jezelf afbeulen.
Puur masochisme. Geen wonder dat dat regelmatig verknipte types oplevert.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor volksvertegenwoordigers elders is het nog erger. Die mogen een kwart van de vergoeding van gemeente of rijk behouden
Bernie Sanders is een rechtse rakker in vergelijking met Mao Roemer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:00 schreef Drugshond het volgende:
SP zou ik bijna scharen onder een communistische sekte.
Dat is bij de huidige politiek niiet echt veel anders. Spectrum D66-PVV.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Puur masochisme. Geen wonder dat dat regelmatig verknipte types oplevert.
Ook wel bekend als de cokeas.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is bij de huidige politiek niiet echt veel anders. Spectrum D66-PVV.
De rest vloeit terug naar het Volk ??? mag ik hopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor volksvertegenwoordigers elders is het nog erger. Die mogen een kwart van de vergoeding van gemeente of rijk behouden
Mja die schenken alles aan de kerk om nog verdere afbraak te behoeden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:10 schreef GSbrder het volgende:
Enkel SGP'ers dienen een hoger doel dan het persoonlijk gewin.
Nobel. Blijft het tenminste in de Nederlandse economie. Ik ben voor een vakantietax. Geld uitgeven in EU landen: 10% belasting. Geld uitgeven buiten de EU: 20% belasting.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mja die schenken alles aan de kerk om nog verdere afbraak te behoeden.
Geheime dark-room kamertjes overleg niet ?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:25 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind onderbuikreferenda ondemocratisch.
Alsof Amerikaanse bloggers ook maar iets snappen van de Europese realiteitquote:
Water ballet lijkt me een betere benaming. Zo geweldig gaat QE niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alsof Amerikaanse bloggers ook maar iets snappen van de Europese realiteit
Interessant. Hauptscharführer Menten was ons er wel eentje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:38 schreef Drugshond het volgende:
Omroep Max komt met serie over zaak Menten
-----
O ja het is mei.
Jouw hoofd is ondemocratisch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
'Ondemocratisch' is het nieuwe mode-woord, geloof ik. Plotseling schijnt er van alles 'ondemocratisch' tot stand te komen. Het Associatieverdrag met Oekraïne, TTIP, etc.
Voorheen gaf niemand ene fuck om handelsverdragen.
Ware woorden.quote:
Klopt.quote:
Battery level low.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Sinds wanneer slaat Drugshond coherente taal uit?
Ach, de onrendabelen hebben weer eens wat te miepen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
'Ondemocratisch' is het nieuwe mode-woord, geloof ik. Plotseling schijnt er van alles 'ondemocratisch' tot stand te komen. Het Associatieverdrag met Oekraïne, TTIP, etc.
Wat heeft de schrijver daarvan gerookt? Dat moet goed spul zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:26 schreef Drugshond het volgende:
De Europese Commissie geeft Turkije woensdag voorlopige toestemming voor visumvrij reizen binnen het paspoortvrije Schengengebied.
-----
Hardly the end of the EU. Sounds more like an expanded Islamic EU ruled by Germany. It will be like Germany ruling the Holy Roman Empire and the Byzantine/Ottoman Empire. This also seems to be part of the deliberate Islamization of Europe by Merkel/Germany, for whatever reasons.
Like all agreements between nation-states, what is revealed to the public is typically only the tip of the iceberg. I have to wonder what else is in the agreement that is not known to the public. Perhaps Germany has agreed to crushing the Kurdish rebellion or even bringing NATO force into Syria (as in bombing Serbia, Kosovo, Libya).
There has to be more to this deal. Otherwise it makes no sense, as the EU could easily block the refugee flow without this. Sounds to me like Turkey is the ticket for bringing Ukraine, Kosovo, and Georgia into the EU. Kind of like with the Patriot Act in the USA, where 9-11 was the Trojan Horse for creating the NSA police state structure of domestic surveillance. Merkel is not a dumb politician, and should not be underestimated. No doubt she is moving forward an agenda below surface view, and an expanded EU to surround and crush Russia seems part of what Brussels is considering. I would suspect Victoria Nuland and the neo-Con USA agenda are operating below the surface.
Dat de onderhandelingen stroef lopen zegt dan weer helemaal niets eigenlijk, dat is met elk handelsverdrag het geval. Ik maak me meer zorgen om de maatschappelijke wil die aan beide zijden van de oceaan afneemt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk vrij onwaarschijnlijk dat TTIP er überhaupt komt. Ik heb al langer de indruk dat het aan zijn eigen ambities ten onder gaat. Het nieuws van vandaag bevestigt ook wel dat het stroef loopt terwijl het maatschappelijk verzet steeds meer toeneemt. Jammer, ik had wel trek in dat systeem waarbij bedrijven overheden kunnen aanklagen.
Het is eerder een hype om telkens alles onterecht een hype te noemen. Als vaste fok-bezoeker lees jij waarschijnlijk ook toch echt al jaren niets anders dan dat de EU een democratisch tekort heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Dat de EU een democratisch tekort / probleem heeft is volgens mij ook wel een vaststaand feit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is eerder een hype om telkens alles onterecht een hype te noemen. Als vaste fok-bezoeker lees jij waarschijnlijk ook toch echt al jaren niets anders dan dat de EU een democratisch tekort heeft.
Zou John de Mol het geproduceerd hebben? Die woont in de villa van Pieter Menten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:38 schreef Drugshond het volgende:
Omroep Max komt met serie over zaak Menten
-----
O ja het is mei.
Jup.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat de EU een democratisch tekort / probleem heeft is volgens mij ook wel een vaststaand feit.
Ik kijk dergelijke linkse propaganda uit principe niet. Dat visionair Van Baalen er niet lekker uit kwam verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jup.
Pauw nog gezien? Van Baalen kwam er niet zo lekker uit.
Houden zo, democratisering van de EU zorgt voor verdere legitimatie er van.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat de EU een democratisch tekort / probleem heeft is volgens mij ook wel een vaststaand feit.
Van Baalen is in alle opzichten gewoon erg "onhandig".quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jup.
Pauw nog gezien? Van Baalen kwam er niet zo lekker uit.
TTIP.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik kijk dergelijke linkse propaganda uit principe niet. Dat visionair Van Baalen er niet lekker uit kwam verbaast mij niets.
Waar ging het over?
Van Baalen representeert alles dat er mis is met dat parlement.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Baalen is in alle opzichten gewoon erg "onhandig".
Je vraag je bijna af wat hem in hemelsnaam in zijn positie heeft gekregen..... Hij zal de "juiste" mensen wel kennen, gok ik zo.
Hij is al sinds zijn twintiger jaren een van de prominente liberalen op buitenlandse zaken. In Nederland krijg je daar weinig van mee (tenzij hij een keer opduikt ergens op een plein in Oekraïne ofzo) maar als het gaat om internationale (Europese) politiek is hij een van Nederlands grootsten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Baalen is in alle opzichten gewoon erg "onhandig".
Je vraag je bijna af wat hem in hemelsnaam in zijn positie heeft gekregen..... Hij zal de "juiste" mensen wel kennen, gok ik zo.
Ja:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
Hebben er al mensen last gehad van revolutionairen eigenlijk?
Het kan ook helemaal geen kwaad dat mensen zich daar in verdiepen. Supranationale verdragen die allerhande nationale, democratisch tot stand gekomen wetgeving overrulen zijn best iets waar je je als burger zorgen om kan maken. De tijd dat dat soort processen enkel werden gezien als technocratische beslissingen waarin men even het juiste moest doen in plaats van zaken waarbij vele morele en politieke afwegingen een rol spelen is wel een beetje voorbij.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Bedoel je dat hij in 2014 een paar maandjes ceremonieel voorzitter was van die niet ter zake doende internationale club? Vind het dan knapper hoe Sophie in 't Veld zo prominent is geworden in een club die er daadwerkelijk toe doet (ALDE).quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij is al sinds zijn twintiger jaren een van de prominente liberalen op buitenlandse zaken. In Nederland krijg je daar weinig van mee (tenzij hij een keer opduikt ergens op een plein in Oekraïne ofzo) maar als het gaat om internationale (Europese) politiek is hij een van Nederlands grootsten.
Momenteel ook grootleider van de Europese liberalen. En dat is best bijzonder.
En die Greenpeace-chick die in de Russische cel zat. Was weer mooie televisie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:21 schreef Ryon het volgende:
Baudet en Van Baalen bij Pauw. Toch maar even terugkijken dan.
Dat noem je een uitdaging.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van Baalen is vorig jaar verkozen tot voorzitter van ALDE. Ik denk ik zeg het even. Je weet wel: die club die er daadwerkelijk toe doet en waar Sophie in 't Veld een soort van prominent in is geworden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedoel je dat hij in 2014 een paar maandjes ceremonieel voorzitter was van die niet ter zake doende internationale club? Vind het dan knapper hoe Sophie in 't Veld zo prominent is geworden in een club die er daadwerkelijk toe doet (ALDE).
Kak.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van Baalen is vorig jaar verkozen tot voorzitter van ALDE. Ik denk ik zeg het even. Je weet wel: die club die er daadwerkelijk toe doet en waar Sophie in 't Veld een soort van prominent in is geworden.
Vooral de fascistische dictatuur.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:40 schreef Gutmensch het volgende:
Elke staatsvorm heeft democratische tekortkomingen. Deal with it.
Moet je nagaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die pretendeert ook niet democratisch te zijn.
Jammer alleen dat dergelijke discussies worden vervuild Door figuren die gewoon fel anti-EU zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het kan ook helemaal geen kwaad dat mensen zich daar in verdiepen. Supranationale verdragen die allerhande nationale, democratisch tot stand gekomen wetgeving overrulen zijn best iets waar je je als burger zorgen om kan maken. De tijd dat dat soort processen enkel werden gezien als technocratische beslissingen waarin men even het juiste moest doen in plaats van zaken waarbij vele morele en politieke afwegingen een rol spelen is wel een beetje voorbij.
Waarom zouden die de discussie vervuilen? Ze nemen naar mijn idee juist een standpunt in de discussie in die Monolith schetst. Dat jij dat standpunt maar niks vindt doet daar weinig aan af.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dergelijke discussies worden vervuild Door figuren die gewoon fel anti-EU zijn.
En autistische PVV'ers. En autistische VVD'ers. Eigenlijk gewoon door autisten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:02 schreef Reya het volgende:
Discussies worden voornamelijk vervuild door autistische CDA-ers.
Klopt, de inhoud is bij hen zwaar ondergeschikt aan het kunnen kankeren op de EU..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dergelijke discussies worden vervuild Door figuren die gewoon fel anti-EU zijn.
Het Oekraïnereferendum was vooral een middel van de gebruikelijke protestpartijen, maar TTIP wordt ook wel duidelijk vanuit andere hoeken ook bekritiseerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar vervolgens weigeren ze pertinent om die standpunten inhoudelijk te onderbouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zouden die de discussie vervuilen? Ze nemen naar mijn idee juist een standpunt in de discussie in die Monolith schetst. Dat jij dat standpunt maar niks vindt doet daar weinig aan af.
Toch wel lullig, ze komen zo'n beetje bij mijn voordeur herdenken. Kreeg er gewoon een brief van de gemeente van.quote:
Ik ben behoorlijk anti-EU en kan dat best goed inhoudelijk onderbouwen vind ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar vervolgens weigeren ze pertinent om die standpunten inhoudelijk te onderbouwen.
Doe eens dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben anti-EU en kan dat best goed inhoudelijk onderbouwen vind ik.
Niet zo zin in nu, dan zijn we weer een hele middag verder terwijl ik nog andere dingen te doen heb.quote:
"De EU is een fascistisch, (s)links, policor en feministische gedrocht dat het avondland wil ontdoen van haar blanke christenen!!! " is toch best een behoorlijke onderbouwing?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar vervolgens weigeren ze pertinent om die standpunten inhoudelijk te onderbouwen.
Ja hey, dat is lekker makkelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet zo zin in nu, dan zijn we weer een hele middag verder terwijl ik nog andere dingen te doen heb.
Heh ja. De start en finish zijn op 300 meter van mijn huisquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:21 schreef Kowloon het volgende:
Kreeg hier overigens een krantje in de bus over de Giro d'Italia, Arnhem valt wel in de prijzen met twee etappes.
Mogelijk. Zie het alleen zelden of nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk anti-EU en kan dat best goed inhoudelijk onderbouwen vind ik.
Welke gemeente bedoel je dan eigenlijk? Waar ben je nu de hele week?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toch wel lullig, ze komen zo'n beetje bij mijn voordeur herdenken. Kreeg er gewoon een brief van de gemeente van.
Rotterdam ofc. Bij mijn ouders zijn geen herdenkingsmonumenten voor de deur.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke gemeente bedoel je dan eigenlijk? Waar ben je nu de hele week?
Mooi man.quote:Gelukkig heb ik niet naar jou of andere slimmerikken zoals Monolith geluisterd en heb ik gewoon dat aanzienlijke bedrag gewed op trump vorig jaar. Als hij wint zal ik met vreugde proosten op jullie tranen.
Een maandje bijstand.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Aan wat voor categorie bedragen moeten we denken bij "aanzienlijk"?
Wordt je daarna wel weer gekort op je uitkering.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, tegen een beetje lekkere odd kan dat aardig wat opleveren.
Hij liep er vrij lang over te jeremiëren in het VS topic. Zal dus wel hooguit een paar honderd dollar zijn. Als hij al werkelijk heeft gewed.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Aan wat voor categorie bedragen moeten we denken bij "aanzienlijk"?
Was wel mooi met die tientallen fans die op Leicester hebben gewed met 5.000 tegen 1.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, tegen een beetje lekkere odd kan dat aardig wat opleveren.
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi kaas.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi kaas.
Nee, wel in de brownie die hier op me ligt te wachten.quote:
Ja, de odd dat voor 2018 bewijs zou zijn gevonden van buitenaards leven was lager, hoorde ik laatstquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was wel mooi met die tientallen fans die op Leicester hebben gewed met 5.000 tegen 1.
Jep.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-jongeren~a4293486/
Eens.
Ja, mja dat kun je wel verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jep.
De eerste reactie erop is wel direct een vervelende trouwens.
Pim Fortuyn zei het in 2002 al.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Eens.
Dit geluid lijkt ondergesneeuwd helaas in het huidige debat. Je bent of Ebru of je bent Farid Azarkan. Je bent of Kuzu of je bent Geert.
Was wel een aardig artikel over via NRC een tijdje terug meen ik. O.a. met fans die de weddenschap maar voor tienduizenden Ponden af hebben laten kopen omdat ze niet meer met plezier naar de wedstrijden konden kijken, het werd te spannend. En ook iemand die nu gewoon een half miljoen oid wintquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, de odd dat voor 2018 bewijs zou zijn gevonden van buitenaards leven was lager, hoorde ik laatst
Ik heb datzelfde syndroom als waar die jonge Turken aan lijden, alleen dan als Achterhoeker in de stad. Dáár ben ik de succesvolle, arrogante, stedeling die de struggles van de Achterhoek is ontgroeid. Hier ben ik de domme boer met een accèèèènt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Eens.
Dit geluid lijkt ondergesneeuwd helaas in het huidige debat. Je bent of Ebru of je bent Farid Azarkan. Je bent of Kuzu of je bent Geert.
quote:
Ja dat kan ik me ook prima voorstellen. Ik word al helemaal lijp als ik eens een paar euro kan winnen bij een voetbalbet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was wel een aardig artikel over via NRC een tijdje terug meen ik. O.a. met fans die de weddenschap maar voor tienduizenden Ponden af hebben laten kopen omdat ze niet meer met plezier naar de wedstrijden konden kijken, het werd te spannend. En ook iemand die nu gewoon een half miljoen oid wint. maar bijna allemaal mensen die van hun club houden en een gokje wilden wagen.
Dus wanneer ga jij de straten terroriseren?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde syndroom als waar die jonge Turken aan lijden, alleen dan als Achterhoeker in de stad. Dáár ben ik de succesvolle, arrogante, stedeling die de struggles van de Achterhoek is ontgroeid. Hier ben ik de domme boer met een accèèèènt.
Hij houdt het liever bij internetfora.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus wanneer ga jij de straten terroriseren?
Haha.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde syndroom als waar die jonge Turken aan lijden, alleen dan als Achterhoeker in de stad. Dáár ben ik de succesvolle, arrogante, stedeling die de struggles van de Achterhoek is ontgroeid. Hier ben ik de domme boer met een accèèèènt.
Met zijn carbidset.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/handels(...)-keer-mazzel-1608400quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me ook prima voorstellen. Ik word al helemaal lijp als ik eens een paar euro kan winnen bij een voetbalbet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen. Ik voel me overigens geen koning in Turkije.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
2, 5, 17, 65, ...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Cijferreeksen oefenen voor een sollicatie. Jaja.
Beetje voor zo'n voetbalpleintje rondhangen, wheelies trekken met m'n John Deere.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |