Ze hebben zelf aangegeven niet om Oekraļne te geven maar het alleen gebruiken om zand in de motor te gooien. Laten we dan ook het beestje bij de naam noemen.quote:
Onzin, hij laat een romanpersonage optreden die daar fan van is.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ndumactivist-1616421
Blijkt dat de organisator onder een pseudoniem boekjes schreef waar hij wel sympathie kon opbrengen voor het gedachtegoed van de nazi's.
Ook zijn volledige methode waarmee hij referenda wil organiseren om zijn idee van de 'elite' omver te werpen stond er in beschreven.
Leuke man dus.
Ik snap het ook niet. Even kijken of ik mijn abo moet stopzetten of niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:13 schreef Jigzoz het volgende:
Zelden NRC zo keihard zien falen. Heel, heel triest.
Klopt idd, ooit slijpsteen van de geest.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:13 schreef Jigzoz het volgende:
Zelden NRC zo keihard zien falen. Heel, heel triest.
Fictie en werkelijkheid niet uit elkaar kunnen houden. Hoe dom ben je dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ndumactivist-1616421
Blijkt dat de organisator onder een pseudoniem boekjes schreef waar hij wel sympathie kon opbrengen voor het gedachtegoed van de nazi's.
Ook zijn volledige methode waarmee hij referenda wil organiseren om zijn idee van de 'elite' omver te werpen stond er in beschreven.
Leuke man dus.
Morgen vast een hoop boze brieven. Het is echt een journalistieke faal op VMBO-niveau.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Even kijken of ik mijn abo moet stopzetten of niet.
Een blik in zijn onderbewuste, op zijn minst. Zou je ook zo genuanceerd reageren als het iemand was die onder een pseudoniem de IS zou steunen?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:11 schreef Eufonie het volgende:
Dus als iemand een boek schrijft over een fictionele hoofdpersoon welke bepaalde zaken aanprijst dan geld dit dus ook als de directe mening van schrijver?
Ja, en Brett Easton Ellis is eigenlijk een seriemoordenaar?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Een blik in zijn onderbewuste, op zijn minst. Zou je ook zo genuanceerd reageren als het iemand was die onder een pseudoniem de IS zou steunen?
Waarom is dit een faal? Omdat de inhoud je niet aan staat? Dit is gewoon goed gevonden. Daar heb je journalisten voor, om erop uit te gaan en verder te kijken dan het uiterlijke plaatje.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Morgen vast een hoop boze brieven. Het is echt een journalistieke faal op VMBO-niveau.
en dat voor een kwaliteitskrant...quote:Op zondag 1 mei 2016 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Morgen vast een hoop boze brieven. Het is echt een journalistieke faal op VMBO-niveau.
Ja, want dat zeg ik?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en Brett Easton Ellis is eigenlijk een seriemoordenaar?
Dat is ongeveer waarmee je dit kunt gelijkstellen. En daar ga je meteen mee akkoord.quote:
blijkbaar... en de gebroeders grimm waren pas echt ziek!quote:Op zondag 1 mei 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en Brett Easton Ellis is eigenlijk een seriemoordenaar?
Ik was tegenstander van het referendum en NRC is mijn huisblad. Lul niet zo dom.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom is dit een faal? Omdat de inhoud je niet aan staat? Dit is gewoon goed gevonden. Daar heb je journalisten voor, om erop uit te gaan en verder te kijken dan het uiterlijke plaatje.
Ja, want deze "Vossius" schrijft natuurlijk vaker boeken, met heel erg verschillende onderwerpen?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
blijkbaar... en de gebroeders grimm waren pas echt ziek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |