Jaquote:Op zondag 12 juni 2016 00:20 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik vind die zuinige mondjes altijd zo grappig.
Plaatje doet het nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:01 schreef Tyr80 het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk weer een pleegkitten! Een enigskitten, sneu he...
Geschat op 5 weken, maar vind 'm er heel jong uitzien.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
wel de moeite waard, wat een snoezig kopje.
Hoe oud?
Wow prachtig. Die klauwen ookquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, niet van Moon, van Rajah!
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:43 schreef Sorella het volgende:
Vandaag is Sproet voor het eerst helemaal uit zich zelf de tuin in gegaan. (Normaal was ik een kwartier bezig met haar naar buiten te lokken en zo gauw ze wat hoorde vluchte ze weer naar binnen.)
[ afbeelding ]
Ik ben toch wel een beetje trots op haar.
gaat goed!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:53 schreef Ace1 het volgende:
Vanmorgen mijn eerste kat opgehaald! Het is een kortharige kater van 5 jaar oud.. ik heb zelf helemaal geen ervaring met katten dus tips zijn welkom! Na een lange reis van Alkmaar naar Tilburg waarin Evert bij elke hobbel met een miauw liet horen dat hij het niet leuk vond in de auto net aangekomen in m'n appartement. Ik heb een kattenbak gekocht, wat eten en drinkensbakjes, speeltjes etc.
Na Evert uit de reisbox te hebben gehaald heeft hij eerst uitvoerig heel het appartement besnuffelt. Ik had verwacht dat hij onder m'n bed zou kruipen en er niet meer onderuit zou komen maar het tegendeel was waar. Nu is hij wat gaan eten en ligt hij op m'n bank te pittenHeerlijk beest!
Voor het eerst op de bank
[ afbeelding ]
Brokjes eten
[ afbeelding ]
Hier kom ik niet meer vanaf
[ afbeelding ]
Dat gaat lekker zeg! Veel plezier met Evert (wat een topnaam)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:53 schreef Ace1 het volgende:
Vanmorgen mijn eerste kat opgehaald! Het is een kortharige kater van 5 jaar oud.. ik heb zelf helemaal geen ervaring met katten dus tips zijn welkom! Na een lange reis van Alkmaar naar Tilburg waarin Evert bij elke hobbel met een miauw liet horen dat hij het niet leuk vond in de auto net aangekomen in m'n appartement. Ik heb een kattenbak gekocht, wat eten en drinkensbakjes, speeltjes etc.
Na Evert uit de reisbox te hebben gehaald heeft hij eerst uitvoerig heel het appartement besnuffelt. Ik had verwacht dat hij onder m'n bed zou kruipen en er niet meer onderuit zou komen maar het tegendeel was waar. Nu is hij wat gaan eten en ligt hij op m'n bank te pittenHeerlijk beest!
Voor het eerst op de bank
[ afbeelding ]
Brokjes eten
[ afbeelding ]
Hier kom ik niet meer vanaf
[ afbeelding ]
Hij lijkt op een konijnenlamp. Daar zou ik ook wat chagrijnig van worden. Hij moet dit ook de hele dag horen. Haha Dirk, wat lijk je toch op de lamp. Ga er eens naast zitten? Ja toe maar, er naast. Daar, op het nachtkastje. Naast je lampentweeling. Ga er eens naast? Neus recht vooruit, goed zo Dirk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:46 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Hij vind het helemaal niet grappig.
Ik zie het al helemaal gebeuren haha. En zuchten dat kunnen die katers wel goed. Hier ook zo eentje, meteen aan het zuchten als hij niet direct zijn zin krijgt, of iemand wil hem een aai geven wanneer hij dat niet wil, dan word dat hand professioneel ontweken gevolgd door een overduidelijke zucht.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij lijkt op een konijnenlamp. Daar zou ik ook wat chagrijnig van worden. Hij moet dit ook de hele dag horen. Haha Dirk, wat lijk je toch op de lamp. Ga er eens naast zitten? Ja toe maar, er naast. Daar, op het nachtkastje. Naast je lampentweeling. Ga er eens naast? Neus recht vooruit, goed zo Dirk.
Hij heeft het ten slotte maar gedaan om er vanaf te zijn. Baasjes helemaal blij natuurlijk.
![]()
Je hóórt zo'n kat dan ook bijna medelijdend zuchten hè? Om alles dat ze moeten doorstaan met hun mensenkinderen.
Bob ook! Die snuift dan "Hmmmpffff" en echt een zucht wind voel ik langs me gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou dat is wel grappig: Dirk is echt mijn eerste kat ooit die daadwerkelijk zúcht. Dan slaat hij me een tijdje gade en dan hoor ik een diepe, vermoeide zucht. Soms met een onverholen boer er achteraan. Dan is het helemaal bar gesteld met zijn respect voor mij.
Meestentijds kunnen we het echter gewoon goed vinden.
Haha, wat is Bob gaaf. Briljante naam ook, Bob.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bob ook! Die snuift dan "Hmmmpffff" en echt een zucht wind voel ik langs me gaan!
[ afbeelding ]
Zo een heb ik er ook en ik waardeer die directheid toch ook wel hoor. Het zijn wellicht eigenlijk de interessantste katten. Onze 'mepper' vertrouwt de mensheid niet zo, en daar heeft ze ongetwijfeld alle reden toe. Ze is niet voor niks in een asiel beland.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:22 schreef computergirl het volgende:
Die van mij mept en bijt als ze het er niet mee eens is, niks nuffig hautain gezucht
Och jemig, wat een schrik. En inderdaad, zum kotzen, dat soort volk. Het kan nu eenmaal gebeuren, maar zet dan in vredesnaam even je auto aan de kant zeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:14 schreef Renesite het volgende:
Er werd vanochtend nog aangebeld
"Jullie kat is helemaal rood zonder bandje toch? Er euh... is een kat aangereden op de hoofdweg! "
Ik in paniek op een drafje met een rolberoerte erheen lopen. Heel dom, want Bob lag gewoon te chillen in de zon in de achtertuin - achteraf. Kwam man met Bob op de arm mij tegemoet komen nadat ik zag/begreep dat het onze Bob niet is.
Maar mensen, wat schrik je. En wat sneu dat mensen katten aanrijden en doorrijden![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo een heb ik er ook en ik waardeer die directheid toch ook wel hoor.
Ze is geen internethit, maar stiekem wel mijn allerliefste en -mooiste.
[ afbeelding ]
Prachtige fotoquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo een heb ik er ook en ik waardeer die directheid toch ook wel hoor. Het zijn wellicht eigenlijk de interessantste katten. Onze 'mepper' vertrouwt de mensheid niet zo, en daar heeft ze ongetwijfeld alle reden toe. Ze is niet voor niks in een asiel beland.
Ze is geen internethit, zoals Dirk min of meer van nature is, maar stiekem wel mijn allerliefste en -mooiste.
[ afbeelding ]
Haar oogleden zijn ongeëvenaard, vind ik. Dat kale stukje, aan de buitenkanten.![]()
Wow prachtbeest zeg! En die naamquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:43 schreef V1z0R het volgende:
Dit is en zal altijd mijn favoriete topic op Fok! zijn.![]()
De lens van m'n telefoon is kapot dus ik kan geen foto's meer nemen zonder rare vlekken.
Daarom wat oude foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn meisje Beetlejuice
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit Dirk op zijn eigen pickup.![]()
Je ziet haar twijfelen of ze full-attack moet gaanquote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:28 schreef pvdplanet het volgende:
Geen foto's, wel bewegende beelden. Zeldzaam, want meestal is zijn buik taboe [ afbeelding ]
Mooi beestje zeg! Raggdoll?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Ringo heeft ook haar onder z'n pootjes
[ afbeelding ]
Lekker aan het genieten, maar dat was op zijn kin en borstkas. Je ziet hem al een paar keer twijfelen. Nu de uitdaging en een filmpje waar je echt zijn buik aait.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:28 schreef pvdplanet het volgende:
Geen foto's, wel bewegende beelden. Zeldzaam, want meestal is zijn buik taboe [ afbeelding ]
Ja, de onze doet dat ookquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bob ook! Die snuift dan "Hmmmpffff" en echt een zucht wind voel ik langs me gaan!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:28 schreef pvdplanet het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2016 21:24 schreef Ace1 het volgende:
Knuffelen en voetbal kijken met Evert![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Z'n kin is ook taboe.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:28 schreef pvdplanet het volgende:
Lijkt als twee druppels op de onze!!quote:Op zondag 3 juli 2016 12:28 schreef Dutch.Power het volgende:
Mijn nieuwe kitten , boeffie
13 weekjes jong.
[ afbeelding ]
Zo zeg, Pepe is een flinke jongen. Mooie katten hoor, leuk dat ze het stoeltje kunnen waarderen.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:38 schreef mvdejong het volgende:
Even een kruisbestuiving vanuit het topic over mijn vijftal. Naar aanleiding van een gezamelijk bezoek aan Seats&Sofas, waar ik een leuk, maar te prijzig, kinderstoeltje zag als fantastische kattenligplaats, vonden mijn buren een stoeltje waar hun tiener-zoon allang niet meer inpast. Het dingetje was populair, een 60% tevredenheids-score.
Pepe
[ afbeelding ]
Chester
[ afbeelding ]
Cayok
[ afbeelding ]
De andere twee heb ik er nog niet in gezien, en ik verwacht het eigenlijk ook niet zo snel.
Aan de manier waarop ze in het stoeltje passen kun je ook het verschil in grootte zien : 8 kg, 6 kg en 4 kg. Pepe ligt er veel in (want die leeft 's zomers eigenlijk alleen maar buiten of in de huiskamer), Chester regelmatig, Cayok weinig (want die leeft 's zomers eigenlijk alleen maar buiten of op zolder).
Wat een mooie heldere blik. Ik ben gek op zwarte katten.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:28 schreef Dutch.Power het volgende:
Mijn nieuwe kitten , boeffie
13 weekjes jong.
[ afbeelding ]
Haha jaquote:
Awww, dat is echt zo liefquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha jaHet is net een hond als ik thuis kom staat ze me altijd erg blij op te wachten. Krijg dan ook kopjes en kusjes
![]()
Leuk! Wat voor?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Awww, dat is echt zo liefIk ben echt een softie als het op katten en honden aankomt
kan niet wachten op onze katten volgend jaar!
Kijken we tegen die tijd. Willen het liefst twee kittens uit hetzelfde nestje. Een cyper en de ander maakt niet heel veel uit. Zwart/wit vinden we enorm schattig, maar ook orange tabby katten hebben we een zwak voor. Maar dus niet echt een bepaald ras.quote:
Ah oke, 2 kittens uit het zelfde nest is een goed idee idd! Dan hebben ze elkaar. Heb ik ook gedaan, omdat ik toen nog veel werkte ook, dan hadden ze iig gezelschap van elkaar. Helaas is eentje 3 jaar geleden overleden aan acute nierfalenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kijken we tegen die tijd. Willen het liefst twee kittens uit hetzelfde nestje. Een cyper en de ander maakt niet heel veel uit. Zwart/wit vinden we enorm schattig, maar ook orange tabby katten hebben we een zwak voor. Maar dus niet echt een bepaald ras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |